Specialized Enduro Elite 2020
Enduro Elite kombinuje jedinečný sjezdový výkon s překvapivě rychlým zrychlením. Enduro Elite poskytuje omamnou rychlost, mega zdvih a komponenty, které jsou na výkon připravené. Připravte se, pojedete rychle.
NEUVĚŘITELNĚ SCHOPNÉ
Jestliže Enduro vypadá jako jeho sourozenec, Demo, je to proto, že sdílí spoustu DNA pro jízdu z kopce. Enduro se rychle odvaluje na ráfkách 29er a může se pochlubit 170 milimetry zdvihu u předního a zadního odpružení díky svému novému designu, takže snadno pohltí ty největší rázy.
PŘEKVAPIVĚ RYCHLÉ … NA TRAILU NAHORU I DOLŮ
Dupejte do pedálů a budete překvapeni, jak nové Enduro zrychluje, mnohem více, než byste čekali od něčeho, co umí i sjezd. Odstranili jsme všechny případné technické důvody ke zpomalení a učinili z Endura neuvěřitelně účinný šlapací stroj. Konečný výsledek? Méně houpání. Větší rychlost.
- Úplně nový design se může pochlubit 170 milimetry zdvihu.
- Vidlice RockShox Lyrik Select Plus nabízí hladké pružení v pevném obalu.
- Jednoduché a spolehlivé 12-ti stupňové převodové ústrojí SRAM GX Eagle vám umožní porazit velká stoupání.
- Úplně nový design se může pochlubit 170 milimetry zdvihu. Celokarbonový rám je vybaven také důmyslným úložným prostorem SWAT ™ Door na spodní trubce, spolehlivým závitovým středovým složením a vnitřním vedením kabelů.
- Vidlice RockXhoer Select RC 27.5 poskytuje 200mm hladkého, řízeného zdvihu.
- Dostatek brzdné síly, díky SRAM Code R, čtyřpístkovým kotoučovým brzdám
- Řazení SRAM SX Eagle s 12-ti pastorky Vám poskytne dostatek převodů pro zvládnutí i těch největších stoupání.
- X-Fusion Manic teleskopická sedlovka zvyšuje ovladatelnost a kontrolu na strmých sjezdech. Bonusové body—naše S4 a S5 rámy se zdvihem170mm akcpetují sedlovku Manic.
RÁM | The new Enduro features a full-carbon frameset, boasting 170mm of suspension travel in an all-new design that increases your control and speed over the roughest sections of trail, yet also boasts exceptional pedaling efficiency. We’ve also given the new Enduro aggressive “long, low and slack” geometry for a more balanced and confident feel at speed. Finally, you’ll find a host smart details, including our SWAT™ Door downtube-storage integration, a creak-free threaded BB, and painless internal cable routing. |
---|---|
VIDLICE | RockShox Lyrik Select Plus, DebonAir, rebound adjust, low-speed compression adjust, tapered steerer, 42mm offset, 15mm Maxle® Stealth thru-axle, 15×110mm Boost™, 170mm of travel |
ZADNÍ TLUMIČ | Rock Shox Super Deluxe Select, 205×60, Trunnion |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Roval Traverse, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 110mm spacing, 28h |
ZADNÍ NÁBOJ | Roval Traverse, DT Swiss 3-Pawl System, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h |
VÝPLET | DT Competition Race |
RÁFKY | Roval Traverse 29, hookless alloy, 30mm inner width, 2Bliss Ready |
DUŠE | Standard, Presta valve |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.6" |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.3" |
KLIKY | SRAM Descendant, Boost™, DUB, 170mm |
PŘEVODNÍKY | Steel, 30T |
STŘED | SRAM DUB, threaded BB |
ŘAZENÍ | SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM GX Eagle, 12-speed |
KAZETA | SRAM GX Eagle, 12-speed, 10–50t |
ŘETĚZ | SRAM NX Eagle, 12-speed |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm |
ŘÍDÍTKA | Specialized, 7050 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 800mm width |
GRIPY | : Specialized Sip grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness |
PŘEDSTAVEC | Specialized Trail, forged alloy, 4-bolt, 5mm rise, 40mm |
SEDLO | Bridge 155 S2, Bridge 143 S3/S4/S5, Hollow cr-mo rails |
SEDLOVKA | X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SRL LE lever, S2/S3 150mm, S4/S5 170mm of travel |
OBJÍMKA | Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm |
PEDÁLY | Specialized Dirt |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde
Dotaz na dostupnost
Dostupnost zboží můžete ověřit na telefonu 730 893 678 nebo pomocí kontaktního formuláře: