Touringová elektrokola jsou alternativou ke krosovým elektrokolům. Pro letošní rok jsme u modelu ELEMENT změnili dodavatele elektrosystému na značku BAFANG pro jednodušší servisovatelnost našich nových modelů. Model ELEMENT jsme navíc i koncepčně přepracovali. Použili jsme středový motor Bafang Max drive 250 W a baterii Han-Win 36 V, 14 Ah, kterou jsme nově umístili na nosič. Systém se ovládá multifunkčním LCD displej s dálkovým ovládáním. Panský model ELEMENT má také speciálně profilovaný, designovaný rám pro
elektrokola s hydroformním tvarováním duralových trubek pod označením ALLOY 6061 HYDROFORM DESIGN, který je doplněný komponenty SHIMANO ALIVIO, 9 rychlostí a jsou použity hydraulické kotoučové brzdy TEKTRO VELA.
MODEL | ELEMENT |
---|---|
SÉRIE | EBIKE |
VELIKOST | 18", 20", 22" |
RÁM | alloy 6061 700c |
PŘEDNÍ VIDLICE | RST Nova TnL lock out(60 mm) |
MOTOR | BAFANG Max Motor 250W |
BATERIE | HAN-WIN Li-lon, 36V, 14 Ah, 522 Wh |
DISPLAY | LCD |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | PRESTINE Integrated 1–1/8" |
PŘEVODNÍK | BAFANG 38 teeth 170 mm cranks |
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | BAFANG |
MĚNIČ | SHIMANO Alivio |
ŘAZENÍ | SHIMANO Alivio (9) |
VÍCEKOLEČKO | SHIMANO HG400–9 11–34 (9) |
ŘETĚZ | KMC e9T |
NÁBOJE | AUTHOR Radon 36 holes |
BRZDY | TEKTRO Vela disc hydraulic (6" rotors) |
BRZDOVÉ PÁKY | TEKTRO Vela |
PŘEDNÍ RÁFEK | AUTHOR Radon Cross 36 holes |
PAPRSKY | black stainless steel 2.0 mm |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | CST reflexive stripes 700 × 40c |
ZADNÍ PLÁŠŤ | CST reflexive stripes 700 × 40c |
PEDÁLY | AUTHOR Non Slip alloy |
ŘÍDÍTKA | AUTHOR 25 mm 660 mm |
DRŽÁTKA / OMOTÁVKA | AUTHOR Microtech ErgoGrip |
PŘEDSTAVEC | UNO adjustable |
SEDLOVKA | UNO suspension (27.2) |
OBJÍMKA | AUTHOR (31.8) |
SEDLO | AUTHOR King Sofa |
POČET RYCHLOSTÍ | 9 |
HMOTNOST (kg) | 24,1kg |
AUTHOR představuje již více než 20 let českou značku pro jízdní, horská a silniční kola, bike příslušenství a sportovní potřeby.
Kola s označením Author Gang se poprvé v nabídce objevila v roce 2002. S postupným rozšiřováním jednotlivých modelových řad se dospělo k názoru, že by bylo dobré utvořit samostatnou kolekci kol. Proto v roce 2010 byl představen koncept AGang jako solitérní cyklistickou značku. První kolekce tehdy čítala 23 původních i nových modelů.
Za uplynulých 5 let se u AGanga mnohé podařilo.
Úspěchem bylo především vybudování silného vývojového produktového centra v čele s Jaromírem Spěšným. Jeho zkušenosti jezdce, technické znalosti a pracovitost byly vždy motorem celého AGanga. Druhou devizou byla spolupráce s Janem Mocňákem, dvorním designérem kol AGang a tvůrcem všech propagačních a informativních materiálů s AGangem spojených.
Podařilo se pojení pozitivních faktorů u AGanga a Authora. Tedy zejména koncepty celoodpružených kol Cult, Ninja a nyní hlavně Patriot. V roce 2014 Author poprvé přebírá Patriot platformu pro vlastní modely Epoque. Toto vše vznikalo ve vývojové a testovací „dílně“ označované jako AGang Laboratory. Zkráceně AG Lab. Velkou zásluhu na efektivním a zdárném fungování AG lab má i spolupráce s Technickou Univerzitou v Liberci.
V roce 2015 se Author plně soustředí na podporu AG Lab a implementuje úspěšné projekty pod křídla mateřského Authora odkud AGang vyšel. S potěšením oznamujeme, že spolupráce s původním tvůrčím týmem AGangu nekončí, naopak získává tímto novou dynamiku a intenzitu. Spojení toho nejlepšího z obou značek povede k ještě silnějšímu produktovému i lidskému zázemí Authora.
Mimo celoodpružené modely, BMX a Freestyle MTB je využito ověřené a kladně hodnocené rámové technologie a geometrie u kol Gangsta, Nikita, Capo a Angel. Výsledkem je inovovaná rámová řada všech úvodních 24“, 26“, 27.5“, 29“ a ASL modelů Author. Patriot, Ninja, Exe, Pimp a nově i Su-Mo, u kterých jsou užívány AG Lab technologie, ponesou označení „AG Lab“, nyní již pod značkou Author.
Dobrou zprávou je i zpřehlednění nabídky kol. Celkové množství 125 modelů se tímto redukuje na 92. V nabídce se tedy zákazník nyní lépe orientuje.
Jeden svět, jedna značka, jeden vývoj. Author.