Závodní karbonový top model Magnum 29. Karbonová vlákna té nejvyšší úrovně utkána do hardtail speciálu! Nekompromisní zbraň závodních tratí a trailů. Nebojí se přijmout každou výzvu, kterou tomuto stroji nadělíte! Lehká a neuvěřitelně výkonná vidlice FOX. Kompletní osazení sadou SHIMANO XT. Hydraulické brzdy SHIMANO XT s tím nejpřesnějším dávkováním brzdného výkonu.
Díky zapleteným kolům MAVIC Crossmax Pro má kolo perfektní trakci, skvělé výsledky ve využití energie a nezapomíná na tlumení nárazů. Karbonová sedlovka a sedlo Prologo X Zero II se svými 190g a karbonovou konstrukcí zabezpečí i na velmi dlouhých tratích komfortní prožitek z jízdy. Pro každého kdo chce vítězit, pro každého, kdo pro sebe chce to nejlepší!
MODEL | MAGNUM 29 |
---|---|
SÉRIE | MTB 29 |
VELIKOST | 17.5', 19', 21' |
RÁM | AUTHOR A karbon monocoque 29' |
PŘEDNÍ VIDLICE | FOX 32 Float 29 SC 100 Remote vzduchová dálkově uzamykatelná Boost 15×110 mm pevná osa 1.5' tapered sloupek (100 mm) |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | AUTHOR Integrated 1.5' tapered |
PŘEVODNÍK | SHIMANO XT 38–28 zubů 175 mm kliky |
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | SHIMANO BB-MT800 BB unit |
PŘESMYKAČ | SHIMANO XT (34.9) |
MĚNIČ | SHIMANO XT ‚clutch‘ |
ŘAZENÍ | SHIMANO XT (22) |
VÍCEKOLEČKO | SHIMANO M8000–11 11–42 (11) |
ŘETĚZ | SHIMANO HG701 |
NÁBOJE | MAVIC Crossmax Pro 29 zapletená kola24 děr Boost 15 × 110 mm přední pevná osa 12 × 142 mm zadní pevná osa |
BRZDY | SHIMANO XT kotoučové hydraulické (6' kotouče) |
BRZDOVÉ PÁKY | SHIMANO XT |
PAPRSKY | MAVIC |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | VITTORIA Barzo kevlar TNT 29' x 2.10' |
ZADNÍ PLÁŠŤ | VITTORIA Barzo kevlar TNT 29' x 2.10' |
ŘÍDÍTKA | RITCHEY WCS Flat Carbon 9° 680 mm |
DRŽÁTKA / OMOTÁVKA | AUTHOR Pro Lock |
PŘEDSTAVEC | RITCHEY WCS C220 |
SEDLOVKA | RITCHEY WCS Carbon (31.6) |
OBJÍMKA | AUTHOR (34.9) |
SEDLO | PROLOGO X Zero II |
POČET RYCHLOSTÍ | 22 |
HMOTNOST (kg) | 9,7 kg / 19' |
AUTHOR představuje již více než 20 let českou značku pro jízdní, horská a silniční kola, bike příslušenství a sportovní potřeby.
Kola s označením Author Gang se poprvé v nabídce objevila v roce 2002. S postupným rozšiřováním jednotlivých modelových řad se dospělo k názoru, že by bylo dobré utvořit samostatnou kolekci kol. Proto v roce 2010 byl představen koncept AGang jako solitérní cyklistickou značku. První kolekce tehdy čítala 23 původních i nových modelů.
Za uplynulých 5 let se u AGanga mnohé podařilo.
Úspěchem bylo především vybudování silného vývojového produktového centra v čele s Jaromírem Spěšným. Jeho zkušenosti jezdce, technické znalosti a pracovitost byly vždy motorem celého AGanga. Druhou devizou byla spolupráce s Janem Mocňákem, dvorním designérem kol AGang a tvůrcem všech propagačních a informativních materiálů s AGangem spojených.
Podařilo se pojení pozitivních faktorů u AGanga a Authora. Tedy zejména koncepty celoodpružených kol Cult, Ninja a nyní hlavně Patriot. V roce 2014 Author poprvé přebírá Patriot platformu pro vlastní modely Epoque. Toto vše vznikalo ve vývojové a testovací „dílně“ označované jako AGang Laboratory. Zkráceně AG Lab. Velkou zásluhu na efektivním a zdárném fungování AG lab má i spolupráce s Technickou Univerzitou v Liberci.
V roce 2015 se Author plně soustředí na podporu AG Lab a implementuje úspěšné projekty pod křídla mateřského Authora odkud AGang vyšel. S potěšením oznamujeme, že spolupráce s původním tvůrčím týmem AGangu nekončí, naopak získává tímto novou dynamiku a intenzitu. Spojení toho nejlepšího z obou značek povede k ještě silnějšímu produktovému i lidskému zázemí Authora.
Mimo celoodpružené modely, BMX a Freestyle MTB je využito ověřené a kladně hodnocené rámové technologie a geometrie u kol Gangsta, Nikita, Capo a Angel. Výsledkem je inovovaná rámová řada všech úvodních 24“, 26“, 27.5“, 29“ a ASL modelů Author. Patriot, Ninja, Exe, Pimp a nově i Su-Mo, u kterých jsou užívány AG Lab technologie, ponesou označení „AG Lab“, nyní již pod značkou Author.
Dobrou zprávou je i zpřehlednění nabídky kol. Celkové množství 125 modelů se tímto redukuje na 92. V nabídce se tedy zákazník nyní lépe orientuje.
Jeden svět, jedna značka, jeden vývoj. Author.