Astr stanovuje nový standard pro závodní gravel kola. Díky agresivní geometrii a široké průchodnosti plášťů se stává ideální volbou nejen pro výkonnostní jezdce, kteří hledají rychlost na různorodých površích. Vzhledem k tomu, že se gravel závody neustále vyvíjejí, bylo třeba navrhnout kolo, které zvládne různé terény a poskytne stejný zážitek jako silniční kolo. Astr proto vychází ze silničního modelu Falcn, jehož rychlost přebírá. Zároveň díky průchodnosti plášťů 47–52 mm (52 mm s konfigurací 1x a 47 mm s konfigurací 2x) zajišťuje kolu vyšší přilnavost a jezdci pohodlí.
Rám | ASTR, HM carbon, BB86, TA12×142 |
---|---|
Vidlice | ASTR, TA 12×100, Integrated forkcrown diffuser; 50mm rake, D-Shape steerer |
Řazení a brzdy | Sram Apex AXS 1×12sp |
Přehazovačka | Sram Apex XPLR AXS 1×12sp |
Kazeta | SRAM XPLR PG-1231 12s 11–44T |
Kliky | Sram Apex 1×12 // 42T // 172mm |
Řidítka | Deda Super Zero Gravel Alloy 40 RHM POB |
Představec | Deda Super Box // 90 mm // Polish On Black |
Sedlovka | 4ZA Cirrus // 27.2 // 400mm // Zero offset // Black |
Sedlo | Selle Italia Model Y // Black |
Zapletená kola | DT Swiss G1800 Spline 25mm |
Pláště | Vittoria Terreno Dry TLR // 700×47c // Folding-TLR // Tan Wall |
Belgická společnost Ridley byla založena v roce 1997. Od svého založení stojí největší výrobce jízdních kol pevně v čele produktových inovací. Jeho prvním inovativním vývojem bylo kuželové hlavové složení, které bylo představeno v roce 2001 na kole Ridley Damocles. Tento vývoj se následně stal standardem v cyklistickém průmyslu. Od té doby společnost Ridley nepřestává technologicky udivovat aerodynamickými silničními a gravelovými koly.