NOVÝ A VYLEPŠENÝ TRANCE 29 POSOUVÁ OZNAČENÍ „UNIVERZÁLNÍ TRAIL BIKE“ DO ÚPLNĚ JINÝCH ROZMĚRŮ A JE AŽ NÁVYKOVĚ ZÁBAVNÝ. JE TO IDEÁLNÍ KOLO NA TAKOVÉ TRAILY, KDE NEJSOU POTŘEBA VYSOKÉ ZDVIHY A POSTAČÍ TAM KOMBINACE 130/120 MM. DÍKY FLIP CHIP VLOŽKÁM V HORNÍM VAHADLE ODPRUŽENÍ SI MŮŽETE UPRAVIT GEOMETRII PODLE VAŠEHO STYLU JÍZDY NEBO TERÉNU, V JAKÉM NEJČASTĚJI JEZDÍTE.
HLAVNÍ PŘEDNOSTI
Hliníkový rám ALUXX SL a karbonové vahadlo
Trance 29 je postaven na hliníkovém rámu z naší vysoce kvalitní slitiny ALUXX SL, která je zárukou toho, že rám bude velmi lehký, ale zároveň dostatečně tuhý a pevný. Horní vahadlo odpružení je pro vyšší tuhost i pevnost a zároveň nižší hmotnost vyrobeno z jednoho kusu karbonového kompozitu, jedná se o technologii Advanced Forged Composite.
Nastavitelná geometrie
Díky flip chip vložkám umístěným v horním vahadle odpružení si můžete snadno upravit geometrii kola pro váš styl jízdy nebo terén, v jakém nejčastěji jezdíte. Zatímco pro rychlý „agresivní“ terén je ideální nastavení do polohy Low (hlavový úhel 65,5°, sedlový 76,3°), nastavení do polohy High vytváří spíše XC-orientovanou jízdní pozici (úhly 66,2°/77°). Změna se projeví také na výšce středu šlapání.
Skvělé odpružení Maestro
Odpružení Maestro je plně aktivní a vysoce citlivé, jízda v terénu tak bude příjemnější a zábavnější. Tento systém funguje na principu virtuálního (plovoucího) středu otáčení zadní stavby, což eliminuje nežádoucí pohupování při šlapání – díky tomu neztrácíte energii a jedete plynuleji, rychleji a s menší námahou.
PŘEDNOSTI
Trance 29 je postaven na hliníkovém rámu z naší vysoce kvalitní slitiny ALUXX SL, která je zárukou toho, že rám bude velmi lehký, ale zároveň dostatečně tuhý a pevný. Horní vahadlo odpružení je pro vyšší tuhost i pevnost a zároveň nižší hmotnost vyrobeno z jednoho kusu karbonového kompozitu, jedná se o technologii Advanced Forged Composite. Plně aktivní a vysoce citlivé odpružení Maestro poskytuje 120 mm zdvihu, což je o 5 mm víc než u předchozí generace tohoto modelu. Upravena byla také geometrie, kterou si navíc – díky flip chip vložkám umístěným v horním vahadle – můžete snadno upravit podle vašeho stylu jízdy nebo terénu, v jakém nejčastěji jezdíte. Zatímco pro rychlý „agresivní“ terén je ideální nastavení do polohy Low, nastavení do polohy High vytváří spíše XC-orientovanou jízdní pozici.
Rám | ALUXX SL-Grade Aluminum front and rear triangles, 120mm Maestro suspension, flip chip, 12×148mm thru-axle |
---|---|
Vidlice | Fox 34 Performance, 130mm, GRIP damper, Boost 15×110 Kabolt, 44mm offset, custom tuned for Giant |
Tlumič | Fox Float DPS Performance, 185/50, custom tuned for Giant |
Řídítka | Giant Contact TR35, 780×35mm |
Gripy | : Giant Tactal Pro Single S: 120mm, M: 120mm, L: 130mm, XL: 130mm |
Představec | : Giant Contact SL 35 S: 40mm, M: 40mm, L: 50mm, XL: 50mm |
Sedlovka | : Giant Contact Switch dropper, remote S: 125mm travel / 30.9 × 395mm M: 150mm travel / 30.9 × 440mm L: 170mm travel / 30.9 × 450mm XL: 170mm travel / 30.9 × 450mm |
Sedlo | Giant Romero |
Řazení | Shimano SLX SL-M7100, 1×12 |
Přehazovačka | Shimano SLX RD-M7100 |
Brzdy | Shimano Deore BR-MT520, hydraulic, Shimano RT-56 rotors [F]180mm, [R]180mm |
Brzdové páky | Shimano BL-MT501 |
Kazeta | Shimano SLX, 10×51 |
Řetěz | KMC X-12 |
Kliky | : Shimano SLX, 30t S: 165mm, M: 170mm, L: 170mm, XL: 170mm |
Střed | Shimano, press fit |
Ráfky | Giant AM 29 tubeless ready sleeve-joint rim, 30mm inner width |
Náboje | alloy, sealed |
Dráty | Sapim |
Pláště | [F] Maxxis Minion DHF 29×2.5 WT, 3C MaxxTerra, EXO, TR [R] Maxxis Aggressor 29×2.5, EXO, TR, tubeless |
Doplňky | tubeless prepared, 2.6" max tire size, 34t max chainring size |
Hmotnost | Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci, a uvedené hmotnosti jsou často nepřesné. Pro zjištění přesné hmotnosti kola v dané velikosti je třeba nechat kolo zvážit na prodejně a stejně tak i model konkurenční značky – jedině tak budete mít pro porovnání hmotností přesná čísla. |
Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit cyklistiku
k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém světě.
Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.
ZRUČNOST
Už na samém začátku zakladatel společnosti Giant King Liu věřil, že
lehčí, rychlejší a z hlediska materiálů a zpracování kvalitnější
jízdní kola učiní cyklistiku nejen zábavnější, ale také dostupnější
širšímu spektru lidí. Giant tak postupně začal měnit zavedené způsoby
výroby kol. Pokroky na sebe nenechaly dlouho čekat a zkušenosti získané
během první dekády se staly odrazovým můstkem k dalšímu rozvoji. Na
rozdíl od většiny ostatních značek jsme k výrobě kol používali
vlastní materiály, a abychom dokázali vyhovět konkrétním požadavkům na
kvalitu, zlepšovali jsme naše schopnosti v oblasti svařování a tvarování
rámových trubek.
Neustálý „hlad“ po dalším rozvoji nás dostal tam, kde nyní jsme.
Každé kolo Giant, než opustilo naše výrobní linky, prošlo rukama mnoha
zkušených lidí, kteří mu „vdechli život“. A přestože jsme se hned
na začátku pustili do neznámých vod – pevnější a lehčí materiály,
efektivnější výroba, přísná kontrola kvality – spolehlivost našich
kol a vaše důvěra ve značku Giant byly pro nás vždy na prvním místě.
INOVACE
V roce 1981 se Giant stal první značkou, která široké cyklistické
veřejnosti nabídla kvalitní a při tom cenově dostupné hliníkové rámy.
Jízdních vlastností, jaké do té doby nabízely jen drahé špičkové
stroje, si tak mohlo dopřát mnohem více lidí z různých koutů světa.
Stejnou cestou se Giant vydal v roce 1987, kdy představil svůj první
karbonový rám. Model Cadex 980 C je považován za první dostupný
silniční rám z uhlíkových vláken. K jeho výrobě bylo tehdy použito
karbonových trubek a hliníkových spojek.
Od té chvíle na seznamu inovací přibývají další a další položky,
které jsou výsledkem spolupráce našich konstruktérů a designérů
s profesionálními jezdci. A jsou to právě jejich zkušenosti a požadavky,
co nás neustále posouvá dál. Ať už je to naše špičková karbonová
technologie, vyspělý systém odpružení nebo kvalitní komponenty a
zapletená kola, veškeré inovace určené zpočátku jen pro naše závodní
týmy se prostřednictvím sériových kol postupně dostávají i k vám,
cyklistickým nadšencům. Zdokonalujeme tak nejen samotná kola, ale
i zážitky, které lidem cyklistika přináší.
INSPIRACE
Stejně důležité jako technologický vývoj a kvalita našich produktů je
pro nás i nadšení pro cyklistiku jako takovou a s tím spojené
propagování tohoto sportu. Příkladem jde samotný zakladatel King Liu (na
fotografii). Radost z jízdy na kole znovu objevil až po sedmdesátce. Nyní
i přes svůj věk tráví v sedle silničky většinu času a cestuje po
světě s jasným cílem – jeho dlouhé a mnohdy náročné cyklistické
mise nejen že motivují další zaměstnance firmy, naše prodejce a
příznivce značky Giant, aby se k němu připojili, ale také pomáhají
šířit myšlenku cyklistiky jako zdravého životního stylu.
A je to samozřejmě i naše partnerství s cyklistickými profesionály
různých disciplín, které posiluje náš vztah k tomuto sportu. Na
olympijských hrách, Tour de France nebo na Světovém poháru, všude tam se
naši jezdci mohou na Giant maximálně spolehnout. Jejich úspěchů si
nesmírně vážíme. A zatímco nás motivují, abychom v naší práci šli
neustále kupředu, příznivce cyklistiky po celém světě inspirují k tomu,
aby sedli na kolo a užili si ten skvělý pocit, jaký jim nic jiného
nenabídne. Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit
cyklistiku k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém
světě. Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.