ŠETŘETE SVOU VLASTNÍ ENERGIÍ V NÁROČNÝCH VÝJEZDECH, AŤ SI MŮŽETE POŘÁDNĚ UŽÍT NÁSLEDNÉ DLOUHÉ SJEZDY! U NOVÝCH CELOODPRUŽENÝCH MODELŮ TRANCE E+ PRO MÁTE DÍKY MOTORU SYNCDRIVE PRO YAMAHA K DISPOZICI 5 JÍZDNÍCH REŽIMŮ S PODPOROU AŽ 360 % A K TOMU 500 WH BATERII PRO CO NEJVYŠŠÍ DOJEZD.
Hliníkový rám ALUXX SL nabízí prostřednictvím odpružení Maestro 140 mm zdvihu. Karbonové horní vahadlo v sobě drží tlumiče metrického standardu, jedná se o tzv. Trunnion Mount uchycení tlumiče, které zvyšuje citlivost odpružení. Středový motor Giant SyncDrive Pro Yamaha (80 Nm) nabízí 5 jízdních režimů s podporou až 360 % a zvládne kadenci až 120 otáček za minutu. Energii si bere z lithiové baterie Giant EnergyPak 500 Wh, která je plně integrovaná a najdete ji zespodu dolní rámové trubky. Když baterii zcela vyčerpáte, nová šestiampérová rychlonabíječka SmartCharger vám baterii za 90 minut nabije na 60 % kapacity. Ovládací jednotka RideControl ONE obsahuje výrazná ergonomická tlačítka pro přepínání jízdních režimů, LED diody pro zobrazení stavu baterie a zvolený jízdní režim a nechybí ani tlačítko funkce Walk Assist. Díky Bluetooth konektivitě pak můžete vaše kolo spárovat s aplikací Giant RideControl, kterou si stáhnete do vašeho chytrého telefonu (pro Android a iOS) – tato aplikace vám pak nabídne spoustu dalších užitečných funkcí, jako například vyladění jízdních režimů podle vašich preferencí nebo fitness funkce včetně analýzy vašeho výkonu. Všechny modely Trance E+ jsou osazeny širokými ráfky a plášti, aby jízda byla pohodlná, zábavná i bezpečná. A chybět nesmí ani teleskopická sedlovka s ovládáním na řídítkách. Model označený „SX“ je určený na hodně agresivní jízdu v terénu, od ostatních ho odlišuje vidlice s vyšším zdvihem 160 mm (ostatní modely mají 140 mm) a také pružinový tlumič místo vzduchového. A proč byste si měli pořizovat celoodpružené elektrokolo, i když třeba nejezdíte v těžkém terénu? Představte si, že by vaše auto, se kterým jezdíte převážně po silnicích a dálnicích, nemělo tlumiče – auto je těžké a musí tlumit i sebemenší nerovnosti, jinak by se v něm nedalo jet – a s elektrokoly je to podobné, vzhledem k jejich vyšší hmotnosti je zadní tlumič velkým přínosem z hlediska vašeho pohodlí při jízdě. A pro vyšší komfort i bezpečnou jízdu v terénu jsou důležité také širší ráfky a pláště (tady se opět nabízí souvislost s auty).
HLAVNÍ PŘEDNOSTI
VYSOKÝ VÝKON A DLOUHÝ DOJEZD
Středový motor Giant SyncDrive Pro Yamaha (80 Nm) má ve srovnání s motorem „Sport“ kompaktnější rozměry a nižší hmotnost, nabízí vyšší maximální podporu (až 360 %) a zvládne i vyšší kadenci (až 120 otáček za minutu). Plně integrovaná baterie umístěná zespodu dolní rámové trubky nabízí 500 Watt hodin pro co nejvyšší dojezd.
TECHNOLOGIE PEDALPLUS
Naprosto hladké spojení mezi motorem a vaší vlastní silou zajistí 4-senzorová technologie PedalPlus, která s vysokou přesností měří sílu vašeho šlapání a podle toho vyhodnocuje, kolik energie má dodat elektromotor, aby spotřeba energie (vaší i z baterie) byla co nejefektivnější. Výsledkem je snadno předvídatelný a přirozený projev motoru a jízda na kole je příjemná, plynulá a s dostatkem výkonu, bez ohledu na zvolený převod nebo povahu terénu.
SKVĚLÉ ODPRUŽENÍ MAESTRO
Systém Maestro je založen na pečlivém umístění čtyř základních čepů, které neutralizují působení zadní brzdy, přesto udrží systém plně citlivý ke všem typům nerovností, a to bez nežádoucího pohupování při šlapání. Odpružení Maestro tak významným způsobem zlepšuje celkové jízdní vlastnosti kola a tím i váš požitek z jízdy v terénu.
Velikosti | XS, S, M, L, XL |
---|---|
Barva | Black / Blue |
Rám | ALUXX SL Aluminum, odpružení Maestro, zdvih 140 mm, středový motor, integrovaná baterie |
Vidlice | FOX 36 Float Rhythm EVOL 27.5+, speciální pro elektrokola, zdvih 150 mm, GRIP tlumení, Boost pevná osa 15×110 mm |
Tlumič | FOX Float DPS Performance EVOL, Trunnion Mount |
Řídítka | Giant Contact 35 Trail, 35 × 800 mm |
Představec | Giant Contact SL 35 |
Sedlovka | Giant Contact Switch, teleskopická, 30,9 mm |
Sedlo | Giant Contact (Neutral) |
Řazení | Shimano SLX, převody 1×11 |
Přehazovačka | Shimano Deore XT Shadow+ |
Brzdy | Shimano MT520, 4-pístkové, kotouče 203 mm |
Brzdové páky | Shimano MT520 I-Spec II |
Kazeta | Shimano HG-M7000, 11–46 zubů |
Řetěz | KMC e.11 Turbo, EcoProteq, speciální pro elektrokola |
Kliky | : Praxis e-Cadet+ / převodník: Praxis Wave, 36 zubů, vysoce kvalitní ocel 4130 (za studena kovaná), vodítko řetězu MRP 1X CS |
Ráfky | Giant AM 27.5+, 35 mm vnitřní šířka |
Náboje | Giant eTracker Boost, speciální pro elektrokola, zapouzdřená ložiska, pevné osy 110×15 a 148×12 mm |
Dráty | Sapim E-Lite Race, speciální pro elektrokola |
Pláště | : vpředu: Maxxis Minion DHF EXO TR, 27.5×2.6, skládací, bezdušové / vzadu: Maxxis Rekon EXO TR, 27.5×2.6, skládací, bezdušové |
Doplňky | rychlonabíječka baterie Giant EnergyPak Smart Charger 6A |
Motor | Giant SyncDrive Pro powered by YAMAHA, 80 Nm, 250 W, podpora až 360 % |
Senzory | Giant PedalPlus 4-senzorová technologie |
Ovládací jednotka | Giant RideControl ONE, funkce walk assist |
Baterie | Giant EnergyPak 500 Wh, 36 V, 13,8 Ah, Li-Ion |
Hmotnost | Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění skutečné hmotnosti kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. Zvážit je ale třeba i konkurenční model, abyste získali údaj, který odpovídá skutečnosti. |
Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit cyklistiku
k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém světě.
Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.
ZRUČNOST
Už na samém začátku zakladatel společnosti Giant King Liu věřil, že
lehčí, rychlejší a z hlediska materiálů a zpracování kvalitnější
jízdní kola učiní cyklistiku nejen zábavnější, ale také dostupnější
širšímu spektru lidí. Giant tak postupně začal měnit zavedené způsoby
výroby kol. Pokroky na sebe nenechaly dlouho čekat a zkušenosti získané
během první dekády se staly odrazovým můstkem k dalšímu rozvoji. Na
rozdíl od většiny ostatních značek jsme k výrobě kol používali
vlastní materiály, a abychom dokázali vyhovět konkrétním požadavkům na
kvalitu, zlepšovali jsme naše schopnosti v oblasti svařování a tvarování
rámových trubek.
Neustálý „hlad“ po dalším rozvoji nás dostal tam, kde nyní jsme.
Každé kolo Giant, než opustilo naše výrobní linky, prošlo rukama mnoha
zkušených lidí, kteří mu „vdechli život“. A přestože jsme se hned
na začátku pustili do neznámých vod – pevnější a lehčí materiály,
efektivnější výroba, přísná kontrola kvality – spolehlivost našich
kol a vaše důvěra ve značku Giant byly pro nás vždy na prvním místě.
INOVACE
V roce 1981 se Giant stal první značkou, která široké cyklistické
veřejnosti nabídla kvalitní a při tom cenově dostupné hliníkové rámy.
Jízdních vlastností, jaké do té doby nabízely jen drahé špičkové
stroje, si tak mohlo dopřát mnohem více lidí z různých koutů světa.
Stejnou cestou se Giant vydal v roce 1987, kdy představil svůj první
karbonový rám. Model Cadex 980 C je považován za první dostupný
silniční rám z uhlíkových vláken. K jeho výrobě bylo tehdy použito
karbonových trubek a hliníkových spojek.
Od té chvíle na seznamu inovací přibývají další a další položky,
které jsou výsledkem spolupráce našich konstruktérů a designérů
s profesionálními jezdci. A jsou to právě jejich zkušenosti a požadavky,
co nás neustále posouvá dál. Ať už je to naše špičková karbonová
technologie, vyspělý systém odpružení nebo kvalitní komponenty a
zapletená kola, veškeré inovace určené zpočátku jen pro naše závodní
týmy se prostřednictvím sériových kol postupně dostávají i k vám,
cyklistickým nadšencům. Zdokonalujeme tak nejen samotná kola, ale
i zážitky, které lidem cyklistika přináší.
INSPIRACE
Stejně důležité jako technologický vývoj a kvalita našich produktů je
pro nás i nadšení pro cyklistiku jako takovou a s tím spojené
propagování tohoto sportu. Příkladem jde samotný zakladatel King Liu (na
fotografii). Radost z jízdy na kole znovu objevil až po sedmdesátce. Nyní
i přes svůj věk tráví v sedle silničky většinu času a cestuje po
světě s jasným cílem – jeho dlouhé a mnohdy náročné cyklistické
mise nejen že motivují další zaměstnance firmy, naše prodejce a
příznivce značky Giant, aby se k němu připojili, ale také pomáhají
šířit myšlenku cyklistiky jako zdravého životního stylu.
A je to samozřejmě i naše partnerství s cyklistickými profesionály
různých disciplín, které posiluje náš vztah k tomuto sportu. Na
olympijských hrách, Tour de France nebo na Světovém poháru, všude tam se
naši jezdci mohou na Giant maximálně spolehnout. Jejich úspěchů si
nesmírně vážíme. A zatímco nás motivují, abychom v naší práci šli
neustále kupředu, příznivce cyklistiky po celém světě inspirují k tomu,
aby sedli na kolo a užili si ten skvělý pocit, jaký jim nic jiného
nenabídne. Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit
cyklistiku k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém
světě. Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.