KOLO INSPIROVANÉ BRIANOVÝMI JÍZDAMI, KTERÉ BUDE VYPADAT STEJNĚ SKVĚLE PŘI VAŠICH SKOCÍCH PŘES PŘEKÁŽKY.
Brian Kachinsky dává do svých jízd maximum a jeho jméno se stalo synonymem pro nejšílenější věci na světě. Řada jeho kol vám dodá jistotu, kterou potřebujete k naučení všech základů, a ještě při tom budete vypadat skvěle.
PROFIL JEZDCE
Agresivní jezdci milující překážky a skoky.
CHARAKTERISTIKA
VELIKOSTI | 20.75" Top Tube |
---|---|
BARVY | Trans Copper Camo (CPR) |
RÁM | GT FS Design, Cr-Mo Front Tri (T/T, D/T, S/T), & Chainstays, DT Gusset, MID BB , Seat Stay Mounted U-Brake, Integrated 1–1/8" H/T w/ Removable Rotor Tabs, Odyssey Springfield Brake compatible |
VIDLICE | GT FS Design, CR-MO 1pc. Threaded Steerer & 31.8– 28.6mm Tapered O.D. Blades, 31mm Offset, 3/8" Axle Dropouts |
KLIKY | GT Power Series Tubular Cr-Mo 3Pc., 170mm Arms, Cold Forged CR-MO 19mm x 8T Spline Spindle, 25T GT 5mm AL Chain Wheel |
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | MID Sealed Bearing |
PEDÁLY | GT Low Profile FS Platform Design, PP Material, Cr-Mo Axle |
ŘETĚZ | KMC Z410 |
RÁFKY | Alloy Double Wall, 20" 36 Hole (F/R) |
PLÁŠTĚ | GT Pool 20×2.3" (F/R) |
NÁBOJE | : Front: Alloy Body, Sealed Bearings, 36 Hole, 3/8" x 17mm Female Bolt. Rear: Alloy Body, 5pcs Sealed Bearings, Cr-Mo 14mm x 180mm Axle, 9T Cassette, 36 Hole, 17mm Nut. |
BRZDY | : Rear: Aluminum U-Brake w/ Soft Compount Pad |
BRZDOVÉ PÁKY | Hinged Alloy |
ŘIDÍTKA | GT Freestyle 4pc. 100% Cr-Mo, 9"H x 29"W, 5°Up, 9° Back |
PŘEDSTAVEC | New GT Top Load, 1–1/8", Cold Forged Cap, 32mm Rise, 50mm Length |
GRIPY | GT Super Soft 155mm Single Compound w/ GT removable plug |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | 1 1/8" Integrated Design, 45X45 Degree Sealed Bearings |
SEDLO | GT BK Signature Pivotal |
SEDLOVKA | Alloy Pivotal 25.4 × 200mm |
EXTRA | N/A |
Začátkem 70.let – s nástupem motokrosu vznikly i závody kol na motokrosových závodištích. A tak Gary Turner, zkušený ve svařování CrMo, vyrobil pro svého syna lehké rámy pro tyto závody. Garyho rámy si postupem času získaly vynikající reputaci. O několik měsíců později Garyho kontaktoval Richard Long, majitel bikeshopu v Kalifornii. Tak v roce 1974 začalo nejslavnější partnerství v historii BMX. Gary a Richard se specializovali na výrobu CrMo rámů, vidlic a komponentů. V roce 1979 zakládají firmu GT Bicycles (název vznikl podle Garyho Turnera). Rozvíjí distribuci po celých USA a Evropě. Ale to ještě netušili, že během 20 let vybudují jednu z nejznámějších cyklistických firem na světě.
V letech 1987–1994 MTB zažil boom a GT představil svá první horská kola na Interbiku v Nevadě. O 5 let později kola GT dominovala v závodním MTB stejně jako v BMX. Jako první na světě vybavili svá kola výměnnou patkou a vyztužili okraje hlavové rámové trubky.
V roce 1991 přijali do svého mezinárodního závodního týmu mistryni světa v MTB Julii Furtado a juniorského světového šampiona ve sjezdu Nicholase Vouilloze. S dalšími postupně přibývajícími závodními hvězdami se GT Team stal jedním z nejsilnějších na světě.
GT vyvíjeli nejen horská kola, ale mezi jejich pýchu patří i nejrychlejší dráhové kolo na světě pro US Olympijský dráhový tým. Mnohamilionová investice však vyústila v zákaz UCI věšech aerodynamických aspektů, které zajistily kolům GT vítězství a ocenění.
Jako novinku přestavili na trh systém RTS – GT se stává vedoucím ve vývoji celoodpružených kol. Jako vůbec první na světě přichází GT s rámy se zadním tlumením přesahující magickou hranici 10 cm.
Obchod neustále firmy GT rostl každým měsícem, ale v červnu 1996 se vše nenávratně mění. Obchodní mozek a hlavní tahoun značky GT Richard Long umírá ve věku 46 let, když jej na motorce srazilo auto.
Ale i po této nešťastné události firma GT pokračuje ve zdokonalování svých kol Přichází Fueler, jeden z mála rámů specifických pro dirt jump. GT se stal první společností s masovou výrobou celoodpružených kol na Taiwanu, a to se systémem RTS, dále představili linii silničních kol. US Olympijský tým jezdnil na top modelech a GT se stal oficiálním sponzorem tohoto týmu na olympiádě v Atlantě.
V dalších letech bylo představeno mnoho dalších novinek-např.: hliník se stal hitem a GT začal aplikovat zkušenosti získané ze Zaskara na BMX technologií, další novinkou byla monocoque konstrukce na bikrosových Box series kolech – za použití karbonu na MTB a silničních kolech,dále byla otevřena nová kapitola odpružení v MTB – i-Drive .
V roce 2000 se rám Ultrabox stal bombou v BMX.
O rok na to Společnost Pacific Cycle, největší společnost v cyklistickém průmyslu na světě, kupila značku GT, která stále zvyšovala prodej a v roce 2003 oznámila nejvyšší prodej kol ve své historii. O několik let později přišla inovovaná verze systému i-Drive.
V letech 2007–2009
GT pokračuje v adopci nových technologií. Představuje nová 29" kola a
zcela novou metodu tvorby karbonových rámů.
Konstrukce Force Optimized umožnila vytvořit první karbonové sjezdové kolo Fury a UB2, první celokarbonový závodní BMX. A stejně jako před tím, historii GT tvoří velké výsledky na závodní scéně. Brian Lopes se stal v roce 2007 mistr světa ve 4×. V roce 2008 se stal Burry Stander mistr světa U23. V prvním olympijském roce závodního BMX získal Mike Day stříbrnou medaily a Jill Kintner bronzovou. Mick Hannah stál několikrát na podiu v závodech světového poháru ve sjezdu s novou Fury.
2010-SOUČASNOST
GT se zaměřuje na podporu nejlepších jezdců a týmů a vytváří
další přelomová kola.
Marc Beaumont v roce 2010 vyhrává závod ve Val di Sole a jako první člověk vyhrává závod světového poháru ve sjezdu na celokarbonovém kole. V roce 2013 GT podporuje nejrychlejší tým planety GT Factory Racing a zcela dominuje závodům světového poháru.