GT

Force Carbon Pro LE


159 999 Kč

S M L XL
Dostupnost zboží můžete ověřit na telefonu 730 893 678 nebo pomocí kontaktního formuláře.
Dostupnost zboží můžete ověřit na telefonu 730 893 678 nebo pomocí kontaktního formuláře.
Sleva 19% na doplňky pouze dnes ráno!
Vložte GT Force Carbon Pro LE do košíku a získáte ihned slevu 19% na veškeré doplňky skladem.

POPIS

GT Force Carbon Pro LE

 

RUCKUS MANAGEMENT

Dokonale řešený chránič zadní stavby tlumí veškeré nárazy řetězu. 

FLIP CHIP

Systém FlipChip pro snadnou úpravu délky zadní stavby v rozmezí 10 mm.

TUBE IN TUBE

Vnitřní vedení kabeláže pro ochranu, snadný servis a čistý vzhled.

ÚLOŽNÝ PROSTOR

Prostor mezi sedlovou a horní rámovou trubkou umožňuje uchycení náhradní duše a potřebného nářadí.

 


SPECIFIKACE
RÁM Force Carbon 29” Frame, High Pivot LTS Suspension, 160mm Travel, Tube in Tube Cable Routing, BSA 73mm, Boost 12 × 148mm Thru-Axle, 230×65 Shock, ISCG05
VIDLICE RockShox ZEB Ultimate, 170mm, 15×110mm Boost, 44mm Offset
TLUMIČ RockShox Super Deluxe Ultimate, 230×65mm
KLIKY Truvativ Descendent 7K, Dub, 32t
PŘEHAZOVAČKA SRAM X01 Eagle
ŘAZENÍ SRAM GX Eagle, 12-speed
KAZETA SRAM XG-1275, 10–52T
ŘETĚZ SRAM GX Eagle, 12-speed
BRZDY SRAM Code RSC Hydro Disc, 220/200mm Centerline Rotors
RÁFKY WTB KOM Trail i30, Tubeless ready
NÁBOJE (F) Formula, 15×110mm / ® SRAM MTH746, 12×148mm
PLÁŠTĚ (F) Maxxis Assegai, 29 × 2.5”, 3C MaxxTerra, EXO+ Casing, Tubeless Ready / ® Maxxis Minion DHR II, 29 × 2.4”, 3C MaxxTerra, EXO+ Casing, Tubeless Ready
ŘIDÍTKA GT Alloy Riser Bar, 780mm, 30mm Rise
GRIPY Fabric Funguy
HLAVOVÉ SLOŽENÍ FSA No. 57
SEDLO Fabric Scoop Shallow Sport
SEDLOVKA Tranz X +Rad 31.6mm, Adjustable Height (S – 150mm, M – 170mm, L/XL – 200mm)
Poznámka Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační.

V návaznosti na výrobce si vyhrazujeme právo změny specifikace a ceny bez udání důvodu. Obrázky jsou pouze orientační.


TABULKA VELIKOSTÍ VIDEO

O ZNAČCE

Začátkem 70.let – s nástupem motokrosu vznikly i závody kol na motokrosových závodištích. A tak Gary Turner, zkušený ve svařování CrMo, vyrobil pro svého syna lehké rámy pro tyto závody. Garyho rámy si postupem času získaly vynikající reputaci. O několik měsíců později Garyho kontaktoval Richard Long, majitel bikeshopu v Kalifornii. Tak v roce 1974 začalo nejslavnější partnerství v historii BMX. Gary a Richard se specializovali na výrobu CrMo rámů, vidlic a komponentů. V roce 1979 zakládají firmu GT Bicycles (název vznikl podle Garyho Turnera). Rozvíjí distribuci po celých USA a Evropě. Ale to ještě netušili, že během 20 let vybudují jednu z nejznámějších cyklistických firem na světě.

V letech 1987–1994 MTB zažil boom a GT představil svá první horská kola na Interbiku v Nevadě. O 5 let později kola GT dominovala v závodním MTB stejně jako v BMX. Jako první na světě vybavili svá kola výměnnou patkou a vyztužili okraje hlavové rámové trubky.

V roce 1991 přijali do svého mezinárodního závodního týmu mistryni světa v MTB Julii Furtado a juniorského světového šampiona ve sjezdu Nicholase Vouilloze. S dalšími postupně přibývajícími závodními hvězdami se GT Team stal jedním z nejsilnějších na světě.

 

GT vyvíjeli nejen horská kola, ale mezi jejich pýchu patří i nejrychlejší dráhové kolo na světě pro US Olympijský dráhový tým. Mnohamilionová investice však vyústila v zákaz UCI věšech aerodynamických aspektů, které zajistily kolům GT vítězství a ocenění.

 

Jako novinku přestavili na trh systém RTS – GT se stává vedoucím ve vývoji celoodpružených kol. Jako vůbec první na světě přichází GT s rámy se zadním tlumením přesahující magickou hranici 10 cm.

 

Obchod neustále firmy GT rostl každým měsícem, ale v červnu 1996 se vše nenávratně mění. Obchodní mozek a hlavní tahoun značky GT Richard Long umírá ve věku 46 let, když jej na motorce srazilo auto.

 

Ale i po této nešťastné události firma GT pokračuje ve zdokonalování svých kol  Přichází Fueler, jeden z mála rámů specifických pro dirt jump. GT se stal první společností s masovou výrobou celoodpružených kol na Taiwanu, a to se systémem RTS, dále představili linii silničních kol. US Olympijský tým jezdnil na top modelech a GT se stal oficiálním sponzorem tohoto týmu na olympiádě v Atlantě.

 

V dalších letech bylo představeno mnoho dalších novinek-např.: hliník se stal hitem a GT začal aplikovat zkušenosti získané ze Zaskara na BMX technologií, další novinkou byla monocoque konstrukce na bikrosových Box series kolech – za použití karbonu na MTB a silničních kolech,dále byla otevřena nová kapitola odpružení v MTB – i-Drive .

 

V roce 2000 se rám Ultrabox stal bombou v BMX.

 

O rok na to Společnost Pacific Cycle, největší společnost v cyklistickém průmyslu na světě, kupila značku GT, která stále zvyšovala prodej a v roce 2003 oznámila nejvyšší prodej kol ve své historii. O několik let později přišla inovovaná verze systému i-Drive.

 

V letech 2007–2009
GT pokračuje v adopci nových technologií. Představuje nová 29" kola a zcela novou metodu tvorby karbonových rámů. 

Konstrukce Force Optimized umožnila vytvořit první karbonové sjezdové kolo Fury a UB2, první celokarbonový závodní BMX. A stejně jako před tím, historii GT tvoří velké výsledky na závodní scéně.  Brian Lopes se stal v roce 2007 mistr světa ve 4×. V roce 2008 se stal Burry Stander mistr světa U23. V prvním olympijském roce závodního BMX získal Mike Day stříbrnou medaily a Jill Kintner bronzovou. Mick Hannah stál několikrát na podiu v závodech světového poháru ve sjezdu s novou Fury.

2010-SOUČASNOST
GT se zaměřuje na podporu nejlepších jezdců a týmů a vytváří další přelomová kola. 

Marc Beaumont v roce 2010 vyhrává závod ve Val di Sole a jako první člověk vyhrává závod světového poháru ve sjezdu na celokarbonovém kole. V roce 2013 GT podporuje nejrychlejší tým planety GT Factory Racing a zcela dominuje závodům světového poháru.

 


Dotaz na dostupnost

Dostupnost zboží můžete ověřit na telefonu 730 893 678 nebo pomocí kontaktního formuláře:



Přihlásit se

Zapomenuté heslo Registrovat se

Zadat zákaznickou kartu

Registrovat se
KURsport.cz