Kolo je ve výborném stavu - PLNÁ ZÁRUKA. Lze odečíst DPH.
Když jsme stavěli Fury, nechtěli jsme postavit pouze nějaké nové kolo. Chtěli jsme postavit kolo, které bude doma na stupních vítězů. Se svými 210 mm zdvihu a patentovaným systémem Independent Drivetrain je Fury vstupenkou mezi nejlepší.
Klíčové prvky:
RÁM | COR Downhill Design, 6069-T6 Alloy 650b Frame, 210mm Travel Independent Drivetrain® Suspension System w/Forged Linkage, Pivots, 1.5" Head Tube, and 12×150mm Thru Axle Dropouts |
---|---|
BARVY | matte black-blue-copper |
VIDLICE | Fox Racing Shox 40RC2 FIT 27.5, 203mm Travel, FIT damper, 20×110mm Thru Axle, w/ Adjustable High Speed/Low Speed Compression & Rebound |
TLUMIČ | Fox Racing Shox DHX RC2, 9.5"x3", w/ Adjustable Rebound & Compression |
PŘEHAZOVAČKA | Shimano Saint Shadow Plus, RD-M820, Direct Mount |
PŘESMYKAČ | N/A |
ŘAZENÍ | Shimano Zee, SL-M640, Rapid Fire, Right Side Only |
BRZDY | Shimano Zee, BR-M640, w/ Metallic Pad, Fins, & SM-RT99 Centerlock 203mm IceTech Rotor |
BRZDOVÉ PÁKY | Shimano Zee, BL-M640 |
KLIKY | Shimano Zee, FC-M645, 165mm, w/ 36T Ring |
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | Shimano Zee, 83mm |
KAZETA | Shimano CS-5700, 10-Speed, 11–28T |
RÁFKY | Stan's NoTubes Flow EX, 32H |
NÁBOJE | Shimano Zee, HB-M640, Centerlock Disc, 20×110mm / 12×150mm Thru Axle |
DRÁTY | DT Swiss Competition, 2.0/1.8 Stainless |
PLÁŠTĚ | Maxxis High Roller II, 27.5X2.40, Wire bead, DH casing, 3C MAXX Grip compound |
ŘETĚZ | KMC X10 |
ŘIDÍTKA | RaceFace Atlas, 785mm Width, 1/2" Rise, 31.8mm Clamp |
PŘEDSTAVEC | RaceFace Atlas Direct Mount, 30/50mm Length |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | FSA Orbit Z 1.5R, 1.5" to 1–1/8" Reducer, Alloy Cups w/ Sealed Bearings |
PEDÁLY | N/A |
SEDLOVÁ OBJÍMKA | e.thirteen LG1+ w/ 36T Bashguard, Alloy Boomerang |
SEDLO | WTB Silverado Race SL – zcela nové |
SEDLOVKA | RaceFace Chester |
EXTRA | nový napínák |
Začátkem 70.let – s nástupem motokrosu vznikly i závody kol na motokrosových závodištích. A tak Gary Turner, zkušený ve svařování CrMo, vyrobil pro svého syna lehké rámy pro tyto závody. Garyho rámy si postupem času získaly vynikající reputaci. O několik měsíců později Garyho kontaktoval Richard Long, majitel bikeshopu v Kalifornii. Tak v roce 1974 začalo nejslavnější partnerství v historii BMX. Gary a Richard se specializovali na výrobu CrMo rámů, vidlic a komponentů. V roce 1979 zakládají firmu GT Bicycles (název vznikl podle Garyho Turnera). Rozvíjí distribuci po celých USA a Evropě. Ale to ještě netušili, že během 20 let vybudují jednu z nejznámějších cyklistických firem na světě.
V letech 1987–1994 MTB zažil boom a GT představil svá první horská kola na Interbiku v Nevadě. O 5 let později kola GT dominovala v závodním MTB stejně jako v BMX. Jako první na světě vybavili svá kola výměnnou patkou a vyztužili okraje hlavové rámové trubky.
V roce 1991 přijali do svého mezinárodního závodního týmu mistryni světa v MTB Julii Furtado a juniorského světového šampiona ve sjezdu Nicholase Vouilloze. S dalšími postupně přibývajícími závodními hvězdami se GT Team stal jedním z nejsilnějších na světě.
GT vyvíjeli nejen horská kola, ale mezi jejich pýchu patří i nejrychlejší dráhové kolo na světě pro US Olympijský dráhový tým. Mnohamilionová investice však vyústila v zákaz UCI věšech aerodynamických aspektů, které zajistily kolům GT vítězství a ocenění.
Jako novinku přestavili na trh systém RTS – GT se stává vedoucím ve vývoji celoodpružených kol. Jako vůbec první na světě přichází GT s rámy se zadním tlumením přesahující magickou hranici 10 cm.
Obchod neustále firmy GT rostl každým měsícem, ale v červnu 1996 se vše nenávratně mění. Obchodní mozek a hlavní tahoun značky GT Richard Long umírá ve věku 46 let, když jej na motorce srazilo auto.
Ale i po této nešťastné události firma GT pokračuje ve zdokonalování svých kol Přichází Fueler, jeden z mála rámů specifických pro dirt jump. GT se stal první společností s masovou výrobou celoodpružených kol na Taiwanu, a to se systémem RTS, dále představili linii silničních kol. US Olympijský tým jezdnil na top modelech a GT se stal oficiálním sponzorem tohoto týmu na olympiádě v Atlantě.
V dalších letech bylo představeno mnoho dalších novinek-např.: hliník se stal hitem a GT začal aplikovat zkušenosti získané ze Zaskara na BMX technologií, další novinkou byla monocoque konstrukce na bikrosových Box series kolech – za použití karbonu na MTB a silničních kolech,dále byla otevřena nová kapitola odpružení v MTB – i-Drive .
V roce 2000 se rám Ultrabox stal bombou v BMX.
O rok na to Společnost Pacific Cycle, největší společnost v cyklistickém průmyslu na světě, kupila značku GT, která stále zvyšovala prodej a v roce 2003 oznámila nejvyšší prodej kol ve své historii. O několik let později přišla inovovaná verze systému i-Drive.
V letech 2007–2009
GT pokračuje v adopci nových technologií. Představuje nová 29" kola a
zcela novou metodu tvorby karbonových rámů.
Konstrukce Force Optimized umožnila vytvořit první karbonové sjezdové kolo Fury a UB2, první celokarbonový závodní BMX. A stejně jako před tím, historii GT tvoří velké výsledky na závodní scéně. Brian Lopes se stal v roce 2007 mistr světa ve 4×. V roce 2008 se stal Burry Stander mistr světa U23. V prvním olympijském roce závodního BMX získal Mike Day stříbrnou medaily a Jill Kintner bronzovou. Mick Hannah stál několikrát na podiu v závodech světového poháru ve sjezdu s novou Fury.
2010-SOUČASNOST
GT se zaměřuje na podporu nejlepších jezdců a týmů a vytváří
další přelomová kola.
Marc Beaumont v roce 2010 vyhrává závod ve Val di Sole a jako první člověk vyhrává závod světového poháru ve sjezdu na celokarbonovém kole. V roce 2013 GT podporuje nejrychlejší tým planety GT Factory Racing a zcela dominuje závodům světového poháru.