Tento plnokrevný závodní kůň se osvědčil na okruzích světového poháru a pro svou pověstnou spolehlivost a výkonnost si ho vybralo nespočet soukromníků. Tato verze fuzz není jen staré kolo s upravenou geometrií pro velká kola. Rám byl kompletně přepracován a je vybaven drsňáckou kovanou jednodílnou kyvnou vidlicí, která zvyšuje tuhost zadní stavby a pohání moderní tlumič s čepem. Má nízko položené těžIště, tlumič je schovaný blízko bb, nastavitelný reach pomocí offsetových košíčků a možnost volby vnitřního nebo vnějšího vedení lanek. Kinematika odpružení byla přizpůsobena tak, aby poskytovala výjimečné jízdní vlastnosti. Je zde značný pohyb zadní osy směrem dopředu, který pomáhá vyrovnávat nerovnosti na hranatých plochách, a je zde zabudován dostatečný anti-squat, který minimalizuje kývání odpružení přI šlapání. Rozsah nastavení dosahu je 16 mm díky excentrickému hlavovému složení.
Jedná se o největší kolo v řadě define. Je to v podstatě sjezdové kolo, na kterém lze jezdit do kopce. Míchání velikostí kol je pro takové kolo nejlepším řešením a po mnoha testech a zpracování názorů jsme se rozhodli zavést řešení, o kterém jsme skutečně přesvědčeni, že má pro mnoho jezdců velký smysl. Velké, rychle se otáčející 29" kolo vpředu brázdí nerovný terén a menší kolo 27,5 vzadu je schované a umožňuje větší zdvih odpružení bez kontaktu s rámem nebo částmi karoserie. Nezapomínejme, že se stále jedná o definitivu - což znamená, že je postavena na nádherném slitinovém rámu s hydroformovanými trubkami na zakázku, skrytým vedením vnějších kabelů, velkými ložisky a radikální geometrií!
S více než 150mm zdvihem vzadu a 160mm vidlicí se tento slitinový 29er dokáže prodírat těmi nejdrsnějšími podmínkami a zároveň se cítí skvěle na široké škále trailů.
Když jsme před dvěma lety uvedli na trh synonymum, lidé nevěřícně kroutili hlavou. Toto kolo bylo na míle vzdálené jakémukoli kolu s krátkým zdvihem, které se kdy sériově vyrábělo.
Jedná se o největší kolo v řadě define. Je to v podstatě sjezdové kolo, na kterém lze jezdit do kopce. Míchání velikostí kol je pro takové kolo nejlepším řešením a po mnoha testech a zpracování názorů jsme se rozhodli zavést řešení, o kterém jsme skutečně přesvědčeni, že má pro mnoho jezdců velký smysl. Velké, rychle se otáčející 29" kolo vpředu brázdí nerovný terén a menší kolo 27,5 vzadu je schované a umožňuje větší zdvih odpružení bez kontaktu s rámem nebo částmi karoserie. Nezapomínejme, že se stále jedná o definitivu - což znamená, že je postavena na nádherném slitinovém rámu s hydroformovanými trubkami na zakázku, skrytým vedením vnějších kabelů, velkými ložisky a radikální geometrií!
V poslední době se cyklistika na štěrku velmi rozšířila a není divu. Tato kola jsou skutečně všestrannými stroji jak pro začátečníky, tak pro zkušené cyklisty. Byli jsme ve hře od začátku s gravelovým kolem, které mělo ve své dna dirtové dědictví. Model rag+ se stal oblíbeným mezi našimi zaměstnanci a přáteli, a to i mezi těmi, kteří by o kole s drop barem dříve ani neuvažovali. Škála využití je nekonečná - od dojíždění do práce až po amatérské cx závody nebo prostě k použití jako fitness kolo. Několik montážních bodů vám umožní vzít si s sebou vše, co potřebujete, takže rag+ je připraven i na vaše další velké dobrodružství. Rag je zkratka pro road & gravel (silnice a šotolina) a to "plus" je tam proto, že na něm můžete jezdit se standardními silničními plášti 700c, šotolinovými plášti 700c (až 45c) nebo dokonce s 27,5" koly s plášti o velikosti až 2,2"! Rag+ 3 je novinkou v nabídce a přichází s příjemnou cenou, ale přesto je vybaven nejnovějšími technologiemi včetně pořádného pohonu 1x s kazetou s širokým rozsahem, kotoučovými brzdami a průchozími osami. Rám rag 2022 prošel revizí geometrie, díky níž je toto kolo stabilnější a pohodlnější: hlavové trubky jsou vyšší, čímž se jezdec dostává do pohodlnější pozice (i když jsme nezacházeli příliš daleko - stále chceme zachovat sportovní charakter kola), reach je delší a hlavový úhel je volnější.
S více než 150mm zdvihem vzadu a 160mm vidlicí se tento karbonový devětadvacítkový model dokáže prosadit i v těch nejdrsnějších podmínkách a zároveň se cítí skvěle na široké škále trailů. Toto kolo dokáže vyšlapat úseky, které ostatní musí projít pěšky, a přeletět úseky, které jiní musí objíždět. Nastavitelný reach a výška spodního pouzdra vám umožní vyladit kolo podle vašeho stylu jízdy a trailů, které plánujete projet. Jedinečné částečně vnitřní vedení kabelů na rámu je elegantním řešením, které se snadno servisuje. Velké, utěsněné čepy zaručují dlouhodobou bezproblémovou funkci bez servisu.
Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".