Kam je ideální
Dostupný celoodpružený bajk na zdvizích 130/120 mm pro zábavu na trailu a rychlost na maratonských tratích. Jedenáctková sada Shimano Deore nabízí výbornou funkci a široký rozsah převodů 32×11–51, díky kterému zvládnete i ty nejšílenější výjezdy. Ostatně kolo jsme stavěli tak, aby bylo zábavné ve sjezdech, ale zvládlo i jakýkoliv kopec. Ověřené vzduchové odpružení RockShox s dostatkem citlivosti, teleskopka v základu a pohodlné doplňky ONE1 vás přesvědčí, že univerzální a zábavné kolo existuje.
Benefity
| RÁM | Tepelně vytvrzená hliníková slitina 6061-T6, závěs zadního odpružení s plovoucím čepem, zábavná trailová geometrie. |
|---|---|
| ODPRUŽENÁ VIDLICE | vzduchová RockShox Judy Silver TK, Tapered, osa 15×110 mm / 130 mm |
| TLUMIČ | vzduchový RockShox Deluxe Select R, 210×50 mm |
| STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | Shimano Press Fit |
| HLAVOVÉ SLOŽENÍ | FSA Orbit 1.5E ZS No.57B –1 |
| ZDVIH VPŘEDU | 130 mm |
| ZDVIH VZADU | 120 mm |
| ROZSAH PŘEVODŮ | 1×11, 11–51, 464 % |
| ŘAZENÍ | Shimano Deore SL-M5100-IR RapidFire Plus, 11 r. |
| ZADNÍ MĚNIČ | Shimano Deore RD-M5100 Shadow Plus |
| KLIKY | Shimano FC-M5100, 32 zubů |
| KAZETA | Shimano CS-M5100–11, 11–51 zubů |
| ŘETĚZ | KMC X11 |
| PŘEDNÍ BRZDA | Shimano MT420 |
| PŘEDNÍ KOTOUČ | Shimano SM-RT64, ø 180 mm |
| ZADNÍ BRZDA | Shimano MT420 |
| ZADNÍ KOTOUČ | Shimano SM-RT64, ø 180 mm |
| PŘEDNÍ NÁBOJ | Shimano HB-MT400-B, 32 děr, CL, pevná osa 15×110 mm |
| PŘEDNÍ RÁFEK | WTB STi 23 |
| PŘEDNÍ PLÁŠŤ | WTB Ranger Comp, 29×2,25" |
| ZADNÍ NÁBOJ | Shimano FH-MT400-B, 32 děr, CL, pevná osa 12×148 mm |
| ZADNÍ RÁFEK | WTB STi 23 |
| ZADNÍ PLÁŠŤ | WTB Ranger Comp, 29×2,25" |
| PAPRSKY | Sapim Leader, Stainless Black, bezpečnostní zámek niplu |
| PŘEDSTAVEC | One1 TDS-C342 Alloy, ø 31,8 mm, +3° |
| ŘIDÍTKA | One1 Alloy, MTB AL-325BT, 6° upsweep, 9° backsweep, zvýšení 25 mm, š. 720 mm, ø 31,8 mm |
| GRIPY | VELO, Lock-On |
| SEDLO | WTB Volt Sport |
| SEDLOVKA | teleskopická One1 Alloy, ø 30,9 mm, zdvih 150 až 170 mm |
Devadesátá léta byla výjimečná. Byla barevná a plná bláznivých trendů, které jsme všichni chtěli prozkoumat. Všude zněla svěží hudba, umělecká scéna vzkvétala a kolo se znovu stalo hlavním nástrojem zábavy. Byla to svěží atmosféra s novým přístupem a postojem. Outdoorové aktivity byly na vzestupu a my jsme chtěli boulderovat na každém kameni. Chtěli jsme vylézt na každou horu, na kterou jsme narazili, ale když jsme se dostali na vrchol, chtěli jsme z něj také pořádně sjet! K tomu jsme potřebovali ten správný stroj. Tehdy se zrodil Rock Machine: Rock z rockové hudby, kterou jsme poslouchali, rock z hor, na které jsme lezli 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Od skromných garážových časů v roce 1994 až po dnešní rychlou dobu se Rock Machine vždy řídil jednou základní zásadou: jezdit, aby nás to bavilo. Jistě, jsou za tím měsíce před obrazovkami počítačů a nespočet hodin strávených vylepšováním i těch nejmenších detailů … ale rok co rok jsme se nemohli dočkat okamžiku, kdy vypustíme naše rané prototypy do přírody. Jízda na nich z dílny do terénu a zpět, kdy je v těch nejvyčerpávanějších podmínkách tlačíme na maximum, je tou nejpříjemnější částí výzkumu a vývoje. Nejenže nám to umožňuje dát jezdcům příležitost splnit si své osobní výzvy a sny, ale hlavně to vykouzlí úsměv na tvářích lidí, kteří na našich kolech jezdí každý den! Dnes můžete kola Rock Machine Bikes najít ve více než 25 zemích a nabídka se rozrostla na více než 85 modelů kol a elektrokol.A nemáme v plánu zpomalit! Tak se k nám přidejte na této úžasné cestě!