Dámské kolo Marlin 5 lze brát na traily a je vhodné na každodenní dobrodružství na trailech i mimo ně. Přední odpružená vidlice se 100mm zdvihem, rám a komponenty specificky navržené pro ženy, 21 rychlostí, úchyty na nosič a stojánek představují ideální volbu pro začátečnice na trailech či pro každého, kdo chce pohodlné a stabilní kolo na dojíždění s odolností skutečného horského kola.
Je pro vás vhodné, pokud…
Na trailech teprve začínáte a hledáte skutečné horské kolo za skvělou cenu, které lze využít i na dojíždění. Rovněž patříte mezi ženy, které upřednostňují dámská kola s dotykovými body speciálně pro ně navrženými.
Získáte toto vybavení
Lehký hliníkový rám Alpha Silver se zkosenou horní rámovou trubkou u menších velikostí (XS a S) pro nižší výšku horní rámové trubky a větší sebevědomí na trailu a vnitřní vedení na ochranu lanek a elegantní vzhled. Má dotykové body navržené speciálně pro ženy, jako jsou sedlo, řídítka a gripy, 21 rychlostí, široký rozsah převodů pro jízdu do velkých kopců, hydraulické kotoučové brzdy, které jsou hladší než ty mechanické, a odpruženou vidlici se 100mm zdvihem.
Na závěr
Odolné horské kolo na traily navržené pro ženy. Vychází z horských kol Trek a hravě si poradí s jakýmkoliv dobrodružstvím na trailech. Dámské kolo Marlin 5 je rovněž univerzální stroj oblíbený u studentek díky úchytům na nosič a stojánek, které usnadňují montáž doplňků a převážení nákladů.
Proč si je zamilujete
Hmotnost | S – 13.88 kg / 30.59 lbs (včetně duší) |
---|---|
Rám | Hliník Alpha Silver, vnitřní vedení lanek, úchyt kotoučové brzdy na řetězovou vzpěru, úchyt na nosič a stojánek, rychloupínák 135 × 5 mm (u velikostí 13,5“ a 15,5“ snížená horní rámová trubka) |
Vidlice | : SR Suntour XCE 28, spirálová pružina, nabíjení, geometrie G2 s offsetem 51 mm u 29palcových kol, zdvih 100 mm (13,5: 80mm zdvih). |
Přední odpružení | : SR Suntour XCE 28, spirálová pružina, nabíjení, geometrie G2 s offsetem 51 mm u 29palcových kol, zdvih 100 mm (13,5: 80mm zdvih). |
Přední kazeta | Formula DC20, ze slitiny |
Zadní kazeta | Formula DC31, ze slitiny |
Ráfky | Dvoustěnný ráfek Bontrager Connection, 32 děr |
Pláště | : Bontrager XR2, přední 29×2,20“, zadní 29×2,0“ (13,5 a 15,5: 27,5×2,20“) |
Řazení | Shimano Altus M310, 7 rychlostí |
Přesmykač | Shimano Tourney TY300 |
Přehazovačka | Shimano Tourney TY300 |
Klika | Shimano Tourney TY301, 42/34/24 |
Středové složení | Zapouzdřené středové ložisko, 73 mm |
Kazeta | Shimano TZ500, 14–28, 7 rychlostí |
Řetěz | KMC Z51 |
Pedals | VP-536, nylonová platforma |
Sedlo | Dámská verze Bontrager Ajna 1 |
Sedlovka | Slitina Bontrager, hlava s 2 šrouby, 31,6 mm, offset 12 mm |
Řidítka | : Slitina Bontrager, 31,8 mm, prohnutí 5 mm, šířka 720 mm (13,5, 15,5: 690 mm šířka) |
Představec | Slitina Bontrager, 31,8 mm, 7 stupňů, kompatibilní s technologií Blendr |
Gripy | Bontrager XR Endurance Comp |
Hlavové složení | Částečně integrovaná, zčásti zapouzdřená ložiska, 1–1/8“, bez závitů. |
Brzdy | : Hydraulické kotoučové brzdy Tektro HD-275 (13,5 a 15,5: páčka s krátkým dosahem Tektro HD-276) |
Firma TREK sídlí ve městě Waterloo ve státě Wisconsin (USA). Rodinný podnik založil Richard Burke v roce 1976, kdy začínal v malé továrně s výrobou ocelových jízdních kol a s pouhými pěti zaměstnanci. Během několika málo let firma zachytila trendy v oblasti jízdních kol a stále se rozrůstala. Začátkem devadesátých let začala vyrábět kola z tehdy nového materiálu – karbonu. V současné době firma TREK určuje trendy, kterými se ubírá vývoj v oblasti jízdních kol a je také považována za lídra v oblasti zpracování karbonu. Její vlastní technologie zpracování nazývaná OCLV, je s mnoha inovacemi aplikována ve výrobě již více než 18 let.
Kola TREK slavila úspěchy na velkých světových závodech a jsou s nimi spojena jména jako Lance Armstrong, Alberto Contador, Chris Lieto, Roland Green, Chris Eatough, Andrew Shandro nebo Travis Brown. V sezóně 2011 došlo ke spojení sil se značkou Gary Fisher. Tento duchovní otec horských kol nabízí své modely v TREK Gary Fisher Collection.
TREK to je prémiová značka, na kterou se můžete vždy spolehnout. Důkazem toho je doživotní záruka na rám kola.