PROČ SESSION?
Sjezdový tým TREK Factory Racing Downhill pro sezónu 2016 výrazně posílil. Soupisku bude tvořit nejsilnější sjezdařská rodina světa – Rachel, Gee a Dan Athertonovi. Je to jednoduché, protože toto kolo přijíždí přímo z tratí Světového poháru. TREK Session Carbon, vyrobený z OCLV Mountain Carbonu, vyhrál dva ročníky Světového poháru ve sjezdu horských kol. Pokud se chystáte sjíždět náročné downhillové tratě, bude pro vás TREK Session skvělým parťákem.
1. WORLD CUP GEOMETRIE
Skvělá geometrie kola TREK Session vychází z dlouhodobého testování a poznatků jezdců Světového poháru. Navíc každý jezdec má možnost si geometrii upravit přesně podle svých potřeb a to díky systému měnitelné geometrie MINO LINK.
2. ABP DH
Systém Active Braking Pivot (ABP) je klíčovým prvkem všech celoodpružených kol značky TREK. Brzdění je nezávislé na odpružení, takže kolo má lepší vlastnosti v terénu. ABP přináší navíc o 40% pevnější uchycení zadního kola v rámu. Pro sjezdový speciál Session byl systém APB upraven tak, aby odpovídal extrémnímu zatížení nejen v závodech Světového poháru.
3. 27.5" PRO DOWNHILL
Ani sjezdaře neminul současný trend větších kol a ta si tak získávají své pevné místo na trhu, a to i v technicky nejnáročnější kategorii, jakou je downhill. I zde se totiž ukázalo, že větší kola lépe překonávají překážky a to je, možná právě ve sjezdu, klíčové.
4. NEJODOLNĚJŠÍ KARBON OCLV
Mountain Carbon používaný na modelu TREK Session Carbon je nejodolnějším karbonem používaným v cyklistickém průmyslu. V exponovaných místech je navíc doplněn o ochranné prvky (například Carbon Armor), které ještě více zvyšují odolnost tohoto rámu. Karbon je nejlepší materiál pro stavbu kol. A to včetně sjezdových speciálů.
Rám | OCLV Mountain Carbon w/InTension main frame, OCLV stays, Carbon Armor, ABP Convert DH, Full Floater, E2 tapered head tube, integrated frame protection, internal control routing, HexMC carbon EVO Link, Mino Link, MicroTruss, ISCG mount, 210mm travel |
---|---|
Vidlice | Fox Factory 40 FIT RC2 w/air spring, Kashima Coat, hi/lo-speed compression, 20mm thru axle, 203mm travel |
Tlumič | Fox Factory DHX 2 SLS, adjustable spring preload, rebound, low-speed compression, (S 400 lb; M 450 lb; L 450 lb; XL 500 lb spring), tuned by Trek Suspension Lab, 8.75×2.75" |
Velikost | S, M, L, XL |
Kola | DT Swiss FR1950 Gravity Classic, 20mm front, 157×12 rear |
Pláště | Bontrager G4 Team Issue, 27.5×2.35" |
Řazení | Shimano Saint, 10-speed |
Přehazovačka | Shimano Saint, Shadow Plus |
Kliky | Shimano Saint, 36T |
Kazeta | Shimano Ultegra, 11–25, 10-speed |
Pedály | Wellgo MG-1, magnesium body, Cro-Mo axle, replaceable pins |
Sedlo | Bontrager Evoke 3, hollow titanium rails |
Sedlovka | Bontrager Rhythm Elite, 2-bolt head, 31.6mm, zero offset |
Řidítka | Bontrager Rhythm Pro, OCLV Carbon, 31.8mm, 15mm rise |
Představec | Bontrager Direct Mount, 31.8mm |
Hlavové složení | Cane Creek IS-3, E2, alloy cartridge |
Brzdy | Shimano Saint hydraulic disc |
Gripy | Bontrager Rhythm, dual lock-on |
Firma TREK sídlí ve městě Waterloo ve státě Wisconsin (USA). Rodinný podnik založil Richard Burke v roce 1976, kdy začínal v malé továrně s výrobou ocelových jízdních kol a s pouhými pěti zaměstnanci. Během několika málo let firma zachytila trendy v oblasti jízdních kol a stále se rozrůstala. Začátkem devadesátých let začala vyrábět kola z tehdy nového materiálu – karbonu. V současné době firma TREK určuje trendy, kterými se ubírá vývoj v oblasti jízdních kol a je také považována za lídra v oblasti zpracování karbonu. Její vlastní technologie zpracování nazývaná OCLV, je s mnoha inovacemi aplikována ve výrobě již více než 18 let.
Kola TREK slavila úspěchy na velkých světových závodech a jsou s nimi spojena jména jako Lance Armstrong, Alberto Contador, Chris Lieto, Roland Green, Chris Eatough, Andrew Shandro nebo Travis Brown. V sezóně 2011 došlo ke spojení sil se značkou Gary Fisher. Tento duchovní otec horských kol nabízí své modely v TREK Gary Fisher Collection.
TREK to je prémiová značka, na kterou se můžete vždy spolehnout. Důkazem toho je doživotní záruka na rám kola.