Slash 8 je enduro horský stroj s rychlými 29palcovými koly a citlivým odpružením RockShox s nejnovějším pohonem SRAM GX Eagle. Hliníkový rám s novou technologií a odolnými slitinovými koly představuje ideální stroj pro všechny jezdce.
Je pro vás vhodné, pokud…
Chcete velký stroj s velkými koly, který zdolá velké překážky a zvládne velké skoky. Možná se zúčastníte pár enduro závodů. Většinou se ale hodláte věnovat náročným sjezdům, které chcete zdolávat rychleji než ostatní.
Získáte toto vybavení
Rám z hliníku na drsnou jízdu se závitovaným středovým složením, dva kryty dolní rámové trubky, Knock Block 2.0, 160mm zdvih s tlumičem RockShox Super Deluxe Ultimate na dlouhé sjezdy a 170mm vidlice RockShox Lyrik Select+. Dále pohon SRAM GX Eagle s extra nízkým 52zubým převodem, 4pístkové brzdy Code R a zcela bezdušová kola Line Comp 30.
Na závěr
Stroj Slash 8 nabízí vysoký enduro výkon díky chytře zvoleným dílům, které jsou cenově dostupné. Díky hliníkovému rámu, robustnímu odpružení a pohonu 1x12 Eagle máte k dispozici stroj, který hravě zvládá závodní dráhy i náročné jízdy v terénu.
Proč si je zamilujete
Rám | Hliník Alpha Platinum, vnitřní úložný prostor, kónická hlavová trubka, Knock Block 2.0, vnitřní vedení lanek Control Freak, chránič dolní rámové trubky, chránič při přepravě, závitované středové složení, ISCG 05, 34,9mm sedlová trubka, hořčíkový kolébkový spoj, Mino Link, ABP, Boost148, zdvih 160 mm. |
---|---|
Vidlice | RockShox Lyrik Select+, pružina DebonAir, tlumení Charger 2.1 RC, kónický sloupek, offset 42 mm, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih 170 mm. |
Tlumič | NOVÝ RockShox Super Deluxe Ultimate, pružina DebonAir, tlumič Thru Shaft se třemi polohami, 230 × 62,5 mm. |
Maximální kompatibilní zdvih vidlice | 180mm (596mm axle-to-crown) |
Přední kolo | Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa. |
Zadní kolo | Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, 6 šroubů, Rapid Drive 54, unášeč SRAM XD, Boost148, 12mm pevná osa |
Přední náboj | Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, slitinová osa, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa. |
Zadní rychloupínák | Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka. |
Plášť | : Size: S , M , ML , L , XL Bontrager XR5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, aramidová patka, 120 tpi, 29 × 2,50 palce. / Size: S , M , ML , L , XL Bontrager XR4 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Inner Strength, aramidová patka, 120 tpi, 29 × 2,40 palce. / Size: S , M , ML , L , XL Bontrager XR5 Team Issue, umožňující použití bezdušových plášťů, bočnice Inner Strength, aramidová patka, 120 tpi, 29 × 2,60 palce. |
Díl pláště | : Size: S , M , ML , L , XL Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz. / Size: S , M , ML , L , XL Bontrager ventilek TLR, 50 mm |
Páska do ráfku | Bontrager TLR |
Maximální velikost pláště | : Rám: 29 × 2,50 palce Vidlice: Viz výrobce |
Řazení | SRAM GX Eagle, 12 rychlostí. |
Přehazovačka | SRAM GX Eagle. |
Klika | : Size: S , M , ML , L , XL SRAM X1 Eagle, DUB, ocelový převodník 30 zubů, Boost (řetězová linka 55 mm), délka 170 mm. / Size: M , ML , L , XL SRAM X1 Eagle, DUB, ocelový převodník 30 zubů, Boost (řetězová linka 55 mm), délka 175 mm. |
Středové složení | SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, BSA závitované. |
Kazeta | SRAM Eagle XG-1275, 10–52, 12 rychlostí |
Řetěz | SRAM GX Eagle, 12 rychlostí. |
Maximální rozměry převodníku | : Max: 34T, Min 28T |
Sedlo | Bontrager Arvada, duté chromoly ližiny, šířka 138 mm. |
Sedlovka | : Size: S TranzX JD-YSP39, zdvih 100 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm. / Size: M , ML TranzX JD-YSP39, zdvih 150 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm. / Size: L , XL TranzX JD-YSP39, zdvih 170 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm. |
Řídítka | Bontrager Line, slitina, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 820 mm. |
Gripy | Bontrager XR Trail Pro, zamykání slitina. |
Představec | : Size: S , M , ML , L , XL Bontrager Elite, 35 mm, 0 stupňů, délka 35 mm. / Size: S , M , ML , L , XL Bontrager Line, 35 mm, Knock Block, 0 stupňů, délka 40 mm. |
Hlavové složení | : Size: S , M , ML , L , XL Integrovaná ochrana Knock Block 2.0, poloměr 72 stupňů (včetně čipu pro nekonečný poloměr), zapouzdřené středové ložisko, horní 1 1/8 palce, spodní 1,5 palce. / Size: S , M , ML , L , XL Integrovaná ochrana Knock Block 2.0, poloměr 72 stupňů (včetně čipu pro nekonečný poloměr), zapouzdřené středové ložisko, horní 1–1/8 palce, spodní 1,5 palce. |
Brzda | Hydraulické kotoučové brzdy SRAM Code R. |
Brzdový rotor | : Size: S , M , ML , L , XL SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 180 mm. / Size: S , M , ML , L , XL SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 200 mm. |
Brašna | Sáček do rámu Bontrager BITS Internal Frame Storage Bag |
Hmotnost | M – 15,04 kg (s těsnicím tmelem TLR, bez duší) |
Hmotnostní limit | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
Firma TREK sídlí ve městě Waterloo ve státě Wisconsin (USA). Rodinný podnik založil Richard Burke v roce 1976, kdy začínal v malé továrně s výrobou ocelových jízdních kol a s pouhými pěti zaměstnanci. Během několika málo let firma zachytila trendy v oblasti jízdních kol a stále se rozrůstala. Začátkem devadesátých let začala vyrábět kola z tehdy nového materiálu – karbonu. V současné době firma TREK určuje trendy, kterými se ubírá vývoj v oblasti jízdních kol a je také považována za lídra v oblasti zpracování karbonu. Její vlastní technologie zpracování nazývaná OCLV, je s mnoha inovacemi aplikována ve výrobě již více než 18 let.
Kola TREK slavila úspěchy na velkých světových závodech a jsou s nimi spojena jména jako Lance Armstrong, Alberto Contador, Chris Lieto, Roland Green, Chris Eatough, Andrew Shandro nebo Travis Brown. V sezóně 2011 došlo ke spojení sil se značkou Gary Fisher. Tento duchovní otec horských kol nabízí své modely v TREK Gary Fisher Collection.
TREK to je prémiová značka, na kterou se můžete vždy spolehnout. Důkazem toho je doživotní záruka na rám kola.