Velice rádi s vámi sdílíme věci, o kterých si myslíme, že jsou revoluční. A zcela nový model S-Works Turbo Levo FSR 29 je zdaleka nejvíce motivujícím zbožím na našem seznamu. Má karbonový rám s jednostranným designem, jaký najdete na novém Stumpjumperu, k tomu zdvih 150 mm s Rx Tune a nově přepracovaný motor, baterie o výkonu 700Wh a super dlouhý seznam dalších vlastností, které z něj dělají ryzí trailové kolo – akorát s takovým “wau“ navíc. Silou jezdit více trailů.
| RÁM | S-Works FACT 11m full carbon, 29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel |
|---|---|
| VIDLICE | FOX 36 Factory E-bike, GRIP2 damper, 29" Boost™, 150mm of travel |
| OBJÍMKA | Specialized Ti-bolt-type, alloy, 38.6mm |
| ZADNÍ TLUMIČ | FOX FLOAT Factory DPS, 210×52.5, 150mm of travel |
| UI/REMOTE | Specialized TCU, 10-LED state of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, handlebar remote with walk-assist |
| NABÍJEČKA | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
| MOTOR | Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal |
| BATERIE | Turbo M2–700, fully integrated w/ rock guard, 700 Wh |
| WIRING HARNESS | Custom Specialized wiring harness |
| ŘAZENÍ | SRAM X01, single-click lever |
| KLIKY | Praxis, full carbon ISIS, custom offset, 165mm |
| PŘEHAZOVAČKA | SRAM XX1, 11-speed |
| KAZETA | SRAM XG1199, XD, 11-speed, 10–42t |
| ŘETĚZ | SRAM XX1, 11-speed |
| PŘEVODNÍKY | 32T, custom steel |
| PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
| ZADNÍ BRZDA | SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
| VÝPLET | DT Competition Race |
| PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.6" |
| PŘEDNÍ NÁBOJ | Roval Traverse SL, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 110mm spacing, 28h |
| ZADNÍ NÁBOJ | Roval Traverse SL, DT Swiss Star Ratchet, 54t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h |
| DUŠE | Standard, Presta valve |
| RÁFKY | Roval Traverse SL, hookless carbon, tubeless ready |
| ZADNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.6" |
| ŘÍDÍTKA | Specialized Trail, FACT Carbon, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm |
| SEDLO | Body Geometry Phenom Expert, hollow titanium rails, carbon fiber base, 143mm |
| PŘEDSTAVEC | Deity Copperhead, 31.8mm |
| GRIPY | : Specialized Sip Grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness |
| SEDLOVKA | : Specialized Command Post 34.9mm, 130mm of travel (Size: Small), 160mm of travel (Sizes: M/XL) |
| PEDÁLY | Specialized Dirt |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde