Ať už chcete začít se silniční cyklistikou, dojížděním do práce či snad jen hledáte nové kolo, Allez je skvělá volba. Nabízí lehký hliníkový rám, karbonovou vidlici a úchyty pro nosiče a blatníky. Výkonný a zároveň všestranný - to je nový Allez.
Mít lehké kolo není jen o tom, aby se vám lehce stoupalo do kopců, ale je to důležité i pro ty, kteří bydlí v pátém patře bez výtahu. S nově navrženým rámem ze slitiny E5 se Allez stává ve své třídě jedničkou. Agresivně tenké stěny houževnatých trubek byly navrženy tak, aby ušetřily hmotnost, což vedlo ke snížení hmotnosti o 450 g na rámu a vidlici v porovnání s předešlými modely.
Vidlice u základních silničních kol jsou často ze slitiny, nebo z levného karbonu, což značně zhoršuje kvalitu jízdy. Avšak u Alleze je vidlice celá z karbonu FACT, díky čemuž se kolo dobře řídí, jízda je plynulejší a lehčí a zatáčky projedete ladně jako slalomový lyžař. Geometrii jsme vyvinuli na základě zpracování všech dat z databáze měření Retül fit. Díky tomu jsme rám navrhli tak, aby seděl různým pozicím a postavám a zároveň stále nabízel takový výkon, jaký od vašeho prvního kola očekáváte.
Allez také nabízí integrované úchyty pro nosiče a blatníky, abyste si mohli odložit svůj batoh pohodlně na lehký nosič. Což se nehodí jen pro dobré silniční kolo, ale především to z vašeho Alleze udělá i supr kolo pro dojíždění do práce. K tomu 28 mm pláště, aby byla vaše jízda po městě plynulá a elegantní. Allez je dále vybaven řazením Shimano Sora, odolnými hliníkovými zapletenými koly Axis Sport a plášti Espoir Sport.
|
RÁM
|
Specialized E5 Premium Aluminum, fully manipulated tubing w/ SmoothWelds, 1–1/8"- 1–3/8" tapered head tube, internal cable routing, threaded BB, 130mm spacing |
|---|---|
| VIDLICE | Specialized FACT full Carbon, 1–1/8" to 1–3/8" Taper w/ fender eyelets |
| PŘEDNÍ KOLO | Axis Sport |
| ZADNÍ KOLO | Axis Sport |
| DUŠE | 700×20/28mm, 40mm Presta valve |
| PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Espoir Sport, 60 TPI, wire bead, double BlackBelt protection, 700×25mm |
| ZADNÍ PLÁŠŤ | Espoir Sport, 60 TPI, wire bead, double BlackBelt protection, 700×25mm |
| KLIKY | Shimano RS200 |
| PŘEVODNÍKY | 50/34T |
| ŘAZENÍ | Shimano Claris 2000, 8-speed |
| PŘESMYKAČ | Shimano Claris, clamp-on |
| PŘEHAZOVAČKA | Shimano Claris, 8-speed |
| KAZETA | Sunrace, 8-speed, 11–32t |
| ŘETĚZ | KMC X8, 8-speed w/ Missing Link™ |
| PŘEDNÍ BRZDA | Tektro, alloy, dual-pivot |
| ZADNÍ BRZDA | Tektro, alloy, dual-pivot |
| ŘÍDÍTKA | Specialized Shallow Drop, 6061, 70×125mm, 31.8mm clamp |
| OMOTÁVKA | Specialized S-Wrap |
| PŘEDSTAVEC | Specialized, 3D forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise |
| SEDLO | Body Geometry Toupé Sport, steel rails, 143mm |
| SEDLOVKA | Alloy, 2-bolt clamp |
| OBJÍMKA | Bolt type, alloy, 31.8mm |
| PEDÁLY | Nylon, 105×78×28mm, loose balls w/ reflectors |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde