Tato věc zvaná „gravel jízda“ se stále vyvíjí a je stále definována. Co bude dál? Nasedni na nové kolo Diverge Expert EVO a řekni nám to. Je navrženo tak, aby se stalo agresivním, posunulo hranice toho, co jsme považovali za možné, na gravel kole. S plochýma řídítkama a geometrií ještě progresivnější než mají kola Diverge se silníčníma řídítkama, ti umožní ještě lépe vyvětrat tvůj flanel. Výrazně jsme zvýšili reach, více jsme položili hlavu a spustili střed tak nízko, aby jsi získal pocit, že jsi s kolem jako srostlý. Ať už hledáš partnera pro technický single-track nebo chceš strhat všechny polní a lesní cesty a chceš posunout svoje gravel jízdy na novou úroveň, není nic rychlejšího, zábavnějšího nebo veselejšího, než kolo Diverge EVO S hliníkovým rámem ze slitiny Premium E5 Aluminium a naším nejnovějším systémem Future Shock 2.0 s nastavitelným hydraulickým tlumením nabízejícím 20mm zdvihu, je Diverge Expert E5 jedinečně kvalifikován pro řešení agresivních jízd v trailu při vysokých rychlostech. Stavba kola je inspirováno MTB, díky sadě SRAM GX Eagle 1x12 a extra brzdnou silou brzd SRAM LEVEL TLM. Standardní výbavou je teleskopická sedlovka TranzX, stejně jako naše nejnovější gravel pneumatika navržená pro neuvěřitelnou trakci, Rhombus 42 mm, obuta na slitinových kolech DT Swiss G540.
RÁM
|
Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, Future Shock suspension, 1× specific EVO geometry, threaded BB, internal routing, 12×142mm thru-axle, flat-mount disc |
---|---|
VIDLICE | Future Shock 1.5 w/Smooth Boot, FACT carbon, 12×100 mm thru-axle, flat-mount |
ŘÍDÍTKA | Specialized Alloy Minirise, 6.5mm rise, 750mm, 31.8mm clamp |
PŘEDSTAVEC | Future Stem, Comp |
OMOTÁVKA | Specialized Trail Grips |
SEDLOVKA | TranzX Dropper, 27.2mm, 90mm travel |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Level TLM, hydraulic disc, 160mm CenterLine rotor |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Level TLM, hydraulic disc, 160mm CenterLine rotor |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM GX Eagle, 12-speed |
ŘADÍCÍ PÁČKY | SRAM GX Eagle, 12-speed |
KAZETA | SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11–50t |
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | SRAM Rival 1 Wide |
PŘEVODNÍKY | 38T |
STŘED | SRAM DUB BSA 68 Wide |
ŘETĚZ | SRAM GX Eagle, 12-speed |
PŘEDNÍ KOLO | DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples |
ZADNÍ KOLO | DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Rhombus Pro, 2Bliss Ready, 700×42mm |
SEDLO | Body Geometry Power Sport, steel rails |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Rhombus Pro, 2Bliss Ready, 700×42mm |
DUŠE | Standard 40mm PV 700×32–50 |
OBJÍMKA SEDLOVKY | Specialized Alloy, 30.8mm |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde