Účelná, nekompromisní rychlost - to přináší náš S-Works Stumpjumper Di2. Je vyroben z našeho nejlepšího karbonového vlákna, a je vyroben s naší revoluční geometrií XC 29 pro výbušný výkon, neobyčejné vrchařské schopnosti a jemné ovládání. V zadní části kola, hardtailové provedení a tenoučké sedlové vzpěry spojují maximální efektivitu šlapání a zvýšenou pružnost. Přidejte naši technologii Brain a vidlici RockShox RS-1, která rozlišuje mezí příspěvkem od jezdce a od terénu a zůstává tak pevná pod úsilím jezdce a plynulá při překonávání nerovností, celou sadu XTR Di2 a ručně vyráběná karbonová kola, a získáte kolo, které neobětuje zhola nic při své honbě za rychlostí.
|
RÁM
|
FACT 11m carbon, XC 29 Geometry, FACT IS construction, tapered head tube, carbon PF30 BB, internal cable routing, 142mm dropouts, PM 160 rear brake, replaceable alloy derailleur hanger |
|---|---|
| VIDLICE | : RockShox RS-1 Brain, Solo Air spring, S: 80mm travel, M/L/XL: 95mm travel, Spike Valve, top-mount Brain Fade adjust, rebound adjust, inverted design, tapered carbon crown/steerer, 46mm offset, 15mm Maxle Ultimate thru-axle |
| HLAVOVÉ SLOŽENÍ | 1–1/8" upper, 1–1/2" lower, threadless, Campy style, cartridge bearings |
| PŘEDSTAVEC | Syntace F109, 6-degree rise |
| ŘÍDÍTKA | Specialized FACT carbon, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 720mm, 31.8mm |
| GRIPY | : Specialized Sip Grip, light lock-on, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness |
| PŘEDNÍ BRZDA | Shimano XTR, hydraulic disc, Ti-metallic pads, 160mm Ice-Tech rotor |
| ZADNÍ BRZDA | Shimano XTR, hydraulic disc, Ti-metallic pads, 160mm Ice-Tech rotor |
| BRZDOVÉ PÁKY | Shimano XTR, carbon lever, I-spec |
| PŘESMYKAČ | Shimano XTR Di2, 11-speed |
| PŘEHAZOVAČKA | Shimano XTR Di2 Shadow Plus, 11-speed |
| ŘAZENÍ | Shimano XTR Di2, 11-speed |
| KAZETA | Shimano XTR, 11-speed, 11–40t |
| ŘETĚZ | Shimano XTR, 11-speed |
| KLIKY | Shimano XTR, Hollowtech, 11-speed, 36/26T |
| STŘED | Praxis, PF30, OS press-in bearings, sealed cartridge |
| PEDÁLY | Nylon, CEN std., w/ toe clips |
| RÁFKY | Roval Control SL 29, carbon, disc |
| PŘEDNÍ NÁBOJ | Roval Control SL, Torque Tube |
| ZADNÍ NÁBOJ | Roval Control SL 142+, Torque Tube, SRAM XX1 XD driver body |
| VÝPLET | DT Swiss Revolution |
| PŘEDNÍ PLÁŠŤ | S-Works Fast Trak, 120TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 29×2.2" |
| ZADNÍ PLÁŠŤ | S-Works Fast Trak, 120TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 29×2.0" |
| DUŠE | Standard, Presta valve |
| SEDLO | Body Geometry S-Works Phenom, carbon rails, 143mm |
| SEDLOVKA | S-Works FACT carbon, 20mm offset, 27.2mm |
| OBJÍMKA | Specialized, 7050 alloy, single Ti bolt, 31.8mm |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde