Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.
|
RÁM
|
Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12×142mm thru-axle, flat-mount disc |
|---|---|
| VIDLICE | FACT Carbon, 12×100mm thru-axle, flat-mount disc |
| ŘÍDÍTKA | Specialized Shallow Drop, 6061, 70×125mm, 31.8mm clamp |
| PŘEDSTAVEC | Tarmac integrated stem, 6-degree |
| OMOTÁVKA | Supacaz Super Sticky Kush |
| SEDLO | Body Geometry Power Sport, steel rails |
| SEDLOVKA | 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset |
| OBJÍMKA SEDLOVKY | Tarmac integrated wedge |
| PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Rival, hydraulic disc |
| ZADNÍ BRZDA | SRAM Rival, hydraulic disc |
| ŘADÍCÍ PÁČKY | SRAM Rival eTap AXS |
| PŘEHAZOVAČKA | SRAM Rival eTAP AXS, braze-on |
| PŘEHAZOVAČKA | SRAM Rival eTap AXS, 12-speed |
| KAZETA | SRAM Rival, 12-speed, 10–36t |
| STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | SRAM Rival |
| PŘEVODNÍKY | 48/35T |
| STŘED | SRAM DUB BSA 68 |
| ŘETĚZ | SRAM Rival 12-speed |
| PŘEDNÍ KOLO | DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples. |
| ZADNÍ KOLO | DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples. |
| PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700×26mm |
| ZADNÍ PLÁŠŤ | Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700×26mm |
| DUŠE | Presta, 48mm valve |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde