Když se bavíte o elektrokolech, výrazy jako "stylový" nebo "zábavný" neslýcháte často - zkuste se projet na elektrokole Turbo Como 5.0 Low-Entry. Pohodlná geometrie, moderní sportovní vzhled a více šťávy z plně integrovaného motoru. Na elektrokole Turbo Como se budete bavit více než si myslíte.
S plně integrovaným a přepracovaným motorem Turbo 1.2 je Como jedno z nejrychlejších a nejpohodlnější městských kol, která jste kdy měli možnost osedlat. Vlastní naladění motoru Rx Street Tune dává výkon bez zbytečného hluku a vibrací. Je optimalizované pro ježdění ve městě, aby rychle, ale jemně reagovali na vaše šlápnutí do pedálů. Jednoduše čím více šlapete Vy sami, tím více vám Vado pomáhá.
Pro Como jsme vyvinuli zakázkovou baterii Turbo UI-504, která je plně integrovaná do rámu, uzamykatelná a snadno vyjímatelná pro dobíjení mimo kolo. Baterie poskytuje dost šťávy pro rychlé pojížďky po městě a ještě zbude na večerní kafe na opačném konci města.
Ve spolupráci se německou společností BLOKS jsme vyvinuli počítač s úhlopříčkou displej 2,2". Toto chytré dotykové zařízení lze přes Bluetooth® spárovat s aplikací Mission Control App* ve vašem telefonu pro plnou kontrolu Turbo technologie. Aplikace umožňuje naladit si motor dle osobních preferencí. Display je možné ovládat tlačítky vedle gripů, takže ani nemusíte pouštět řídítka.
Toto Como má geometrii Ground Control, která umožňuje lehce dosáhnout na zem a také jednoduché nastupování/vystupování z kola. Technologické vychytávky jsme doplnili spolehlivou mechanikou v podobě 11ti rychlostní sady Shimano XT/SLX, výkonných 4-pístkových hydraulických kotoučových brzd, blatníků, nosičů a integrovaných světel jak vepředu, tak vzadu.
RÁM
|
Turbo Como Low-Entry aluminum frame with bottom bracket motor mount, fully integrated lockable down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, smooth welds, Ground Control geometry |
---|---|
VIDLICE | SR Suntour NCX E25, 50mm of travel, steel steerer, 15mm thru-axle |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Specialized alloy disc, sealed cartridge bearings, 15×100mm thru-axle, 28h |
ZADNÍ NÁBOJ | Specialized alloy disc, sealed cartridge bearings, 12×148mm, 10-/11-speed freehub, 28h |
VÝPLET | Stainless, black |
RÁFKY | 700C disc, 28h, double-wall |
DUŠE | 700C, 40mm Presta valve |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Nimbus Armadillo Reflect, 700×45mm, 60 TPI |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Nimbus Armadillo Reflect, 700×45mm, 60 TPI |
KLIKY | Custom alloy crankarms |
PŘEVODNÍKY | : 40T, BCD: 104, single Xsync style 10-/11-speed |
ŘAZENÍ | Shimano SLX, 11-speed |
PŘEHAZOVAČKA | Shimano XT, Shadow Plus, GS cage, 11-speed |
KAZETA | Shimano SLX, 11-speed, 11–42t |
ŘETĚZ | Shimano HG601, 11-speed |
PŘEDNÍ BRZDA | Shimano BR-MT500 hydraulic disc, 180mm |
ZADNÍ BRZDA | Shimano BR-MT500 hydraulic disc, 160mm |
ŘÍDÍTKA | Specialized, alloy, 30-degree backsweep, 26mm rise, 680mm width, 31.8mm |
GRIPY | Body Geometry Women's Contour |
PŘEDSTAVEC | Specialized Flowset, alloy, 20-degree w/ display/light mount, 31.8mm |
SEDLO | Body Geometry Comfort Gel, 200mm |
SEDLOVKA | Specialized, alloy, two-bolt head, 0mm offset, 30.9mm |
OBJÍMKA | Alloy, 31.8mm |
MOTOR | Specialized 1.2, Custom Rx Street-tuned motor, 250W Nominal |
UI/REMOTE | Custom 2.2" BLOKS. LCD display, USB plug, stem mount w/ custom handlebar remote & Mission Control App connectivity |
BATERIE | Specialized U1–504, On/Off button, state of charge display, 504Wh |
NABÍJEČKA | Custom charger, 42V4A with Rosenberger plug |
WIRING HARNESS | Custom Specialized wiring harness |
HEADLIGHT | Aspheric Lens technology, alloy housing, 300 Lumen output, stem-mount, 6V |
ZADNÍ SVĚTLO | Integrated rack-mount, Lightguide technology, 6V |
STOJÁNEK | Specialized kickstand, 40mm mount |
BLATNÍKY | Specialized DRYTECH fenders, 52mm width, aluminum fenderstays |
NOSIČ | Specialized Turbo rack, Racktime-accessories-compatible |
ZVONEK | Simple bell |
PEDÁLY | Specialized Commuter w/ grip tape & reflectors |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde