Jistě, můžete hodit nohy nahoru a přeměnit se v utahaného člověka, jako to tak má většina lidí, nebo můžete naskočit k nám na palubu díky Turbo Levo Comp FSR a zažít revoluci. Doporučujeme druhou možnost a proto jsme navrhli zcela nové Levo, aby se z něj v první řadě stalo opravdové trailové kolo. Inspiruje se geometrií, kinematikou a designem z našich nejnovějších trailových kol, jako je Stumpjumper a přidává nejnovější technologie, které vám dají sílu jezdit více trailů. Nový motor? Máme. Nová baterie? Máme. Tak, na co čekáte? Zasloužíte si ten Turbo úsměv.
| RÁM | Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel |
|---|---|
| VIDLICE | RockShox Revelation Charger RC, 29" Boost™, 150mm of travel |
| ZADNÍ TLUMIČ | RockShox Deluxe RT w/ custom air valve, 150mm of travel |
| ŘAZENÍ | SRAM S700, single-click lever |
| KLIKY | Praxis, 2D cold-forged alloy, custom offset, 165mm |
| PŘEHAZOVAČKA | SRAM GX, long cage, 11-speed |
| KAZETA | SRAM PG-1130, 11-speed, 11–42t |
| ŘETĚZ | KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™ |
| PŘEVODNÍKY | 32T, custom steel |
| PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Guide RE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
| ZADNÍ BRZDA | SRAM Guide RE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
| VÝPLET | DT Swiss Industry |
| PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.6" |
| PŘEDNÍ NÁBOJ | Specialized, sealed cartridge bearings, 15×110mm thru-axle, 28h |
| ZADNÍ NÁBOJ | Specialized, sealed cartridge bearings, 12×148mm thru-axle, 28h |
| DUŠE | Standard, Presta valve |
| RÁFKY | Roval Traverse 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
| ZADNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.6" |
| UI/REMOTE | Specialized TCU, 10-LED state of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, handlebar remote with walk-assist |
| NABÍJEČKA | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
| MOTOR | Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal |
| BATERIE | Turbo M2–500, fully integrated w/ rock guard, 500Wh |
| WIRING HARNESS | Custom Specialized wiring harness |
| PEDÁLY | Specialized Dirt |
| ŘÍDÍTKA | Specialized Trail, 6061 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm clamp |
| SEDLO | Body Geometry Phenom Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm |
| PŘEDSTAVEC | Specialized Trail, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise |
| GRIPY | : Specialized Sip Grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness |
| SEDLOVKA | X-Fusion Manic, 34.9mm, 125mm of travel (Small), 150mm of travel (M/XL) |
| OBJÍMKA | Alloy, 38.6mm |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde