Žerty stranou - Turbo Levo Expert Carbon snižuje zásadně hmotnost, díky vyspělému přednímu karbonovému trojúhelníku, ale i technicky velice vyspělému odpružení vidlice FOX 36 a tlumiče DPS.
ROZBITÉ SJEZDY. PRUDKÁ STOUPÁNÍ? KLIDNĚ.
Turbo Levo je plnohodnotné progresivní trailové kolo. Prodloužili jsme dosah (reach), zachovali řetězové vzpěry pěkně krátké a těžiště ponechali nízko. Dále jsme otevřeli hlavový úhe pro jistější sjezdy a strmější úhel sedla, abychom zlepšili efektivitu výjezdů.
VĚTŠÍ VÝKON, VĚTŠÍ DOJEZD
Motor Specialized 2.1 u kola Levo zesiluje Vaše šlapání o 410%. A pokud jde o dojezd, baterie M2 vám poskytne dostatek energie. Naše aplikace Mission Control pro řízení vyjížděk dokáže automaticky spravovat baterii a zajistit, aby vydržela tak dlouho, jak jen potřebujete. Více síly, více kilometrů, více zábavy.
• Asymetrický rám z karbonu/slitiny M5 pro snížení hmotnosti a přidanou ovladatelnost.
• Nejplynulejší a nejsilnější motor na trhu.
• Vidlice FOX 36 Perfomance a tlumič FLOAT DPS se zdvihy 150 mm.
RÁM
|
FACT 9m Carbon w/ M5 alloy rear triangle, 29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel |
---|---|
VIDLICE | : Fox 36 Performance, 150mm travel, Grip damper with 3 position micro
adjust, 51mm offset
ZADNÍ TLUMIČ: FOX FLOAT DPS Performance, 3-position adjustment,
52.5×210mm, Rx Trail Tune
|
PŘEDNÍ NÁBOJ | Specialized, sealed cartridge bearings, 15×110mm spacing, 28h |
ZADNÍ NÁBOJ | DT Swiss 360, 3-pawl design, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h |
VÝPLET | DT Swiss Competition Race |
RÁFKY | Roval Traverse 29, hookless alloy, 30mm width, hand-built, 2Bliss Ready |
DUŠE | Standard, Presta valve |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.6" |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Eliminator, BLCK DMND Casing, 2Bliss Ready, 29×2.3" |
KLIKY | Praxis, 2D cold-forged alloy, custom offset, 165mm |
PŘEVODNÍKY | 32T, custom steel |
ŘAZENÍ | SRAM S700, single-click lever |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM X1, 11-speed |
KAZETA | SRAM XG-1175, 11-speed, 10–42t |
ŘETĚZ | KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™ |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
ŘÍDÍTKA | Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm clamp |
GRIPY | : Specialized Sip grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness |
PŘEDSTAVEC | Specialized Trail, forged alloy, 4-bolt, 5mm rise, 40mm |
SEDLO | Bridge 155 S2, Bridge 143 S3/S4/S5, Hollow cr-mo rails |
SEDLOVKA | : Command Post IRcc, 16-position micro-height adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SRL lever, 34.9mm, S: 130mm, M/L/XL: 160mm of travel |
OBJÍMKA | Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm |
MOTOR | Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal |
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ | Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth® |
BATERIE | Specialized M2–700, integrated battery w/rock guard, 700Wh |
NABÍJEČKA | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
KABELÁŽ | Custom Specialized wiring harness |
PEDÁLY | Specialized Dirt |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde