Kolo Turbo Levo Hardtail Comp Fat bylo vyrobeno tak, aby vás dovezlo kamkoliv, sjelo cokoliv a to vše dokázalo snadno. Nabízí všechny vlastnosti, pro která jsou naše fatbiky známé, pouze přidává podporou šlapání. Poskytuje krátké řetězové vzpěry, dostatek prostoru nad horní rámovou trubkou a nízko položený střed, díky kterému kolo působí, jako by bylo přilepené k zemi. Efektivní a výkonná technologie Turbo integruje baterii a motor do rámu ze slitiny M5 úplně novým způsobem. Exkluzivní, zakázkově vyladěný motor plynule a tiše přidává dalších 530 Wattů výkonu do pedálů a má plně nastavitelný výkon. Díky tomu můžete stoupat do kopce téměř bez úsilí. Baterie je plně integrovaná do spodní rámové trubky a je možné ji snadno vyjmout a rychle nabít nebo vyměnit. Má dlouhou výdrž, abyste mohli dojet na dlouhé traily daleko od velkých cest a společně s motorem je umístěna v rámu tak, aby bylo dosaženo optimálního rozložení váhy. Tato verze obsahuje nekompromisní osazení – 100mm vidlici RockShox Bluto RL, výkonné čtyřpístkové brzdy SRAM Guide R, a přesnou sadu řazení a převodů SRAM. Vše je navíc přizpůsobeno pro kola se širokými plášti, která se hodí jak pro jakékoliv dobrodružství a pro jízdu v jakémkoliv terénu. Přidejte k tomu naši výkonnou aplikaci Mission Control pro plné ovládání technologie Turbo a integrovaný Trail Display zobrazující všechny potřebné jízdní údaje, a s kolem Turbo Levo držite v ruce budoucnost fatbiků.
BATERIE | Custom Specialized, 460Wh, ANT+/BT module, IP 67 |
---|---|
BRZDOVÉ PÁKY | SRAM Guide R, alloy lever, reach adjust |
DUŠE | Standard, Presta valve |
GRIPY | Specialized Body Geometry XCT, Kraton w/ gel, lock-on, closed end |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | Hella Flush, 1–1/8" and 1–1/2" threadless, Campy style upper w/ 1–1/2" lower, cartridge bearings |
KAZETA | Custom Sunrace, wide range, 10-speed, 11–40t |
KLIKY | Custom Praxis, steel 1×10 32T ring, 104 BCD spider |
MOTOR | Exclusive, custom tuned for Specialized, Trail Tune, 250W |
NABÍJEČKA | Custom Specialized, 42V4A, w/ Rosenberger plug |
OBJÍMKA | Specialized, 7050 alloy, single bolt, 34.9mm |
PEDÁLY | Specialized Bennies, 6061 alloy body, sealed cartridge, 4.5mm removable pins |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Guide R, metallic pads, 200mm Centerline rotor |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Specialized Stout XC 150, Hi disc, double-sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 32h |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Specialized Ground Control Fat, 120TPI, folding bead, 26×4.6" |
PŘEDSTAVEC | Specialized, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise, 60mm |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM GX Type 2.1, 10-speed, long cage |
RÁFKY | Specialized Stout XC 85, 26", disc, alloy, single wall, 85mm wide, sleeve joint, hookless design, 32h |
RÁM | Specialized M5 Premium Aluminum, Trail Geometry, forged and braced motor mount, integrated down tube battery, fully enclosed, internal cable and Command Post IR routing, 197mm spacing |
SEDLO | Henge Comp, Cr-Mo rails, 143mm |
SEDLOVKA | : TranzX dropper, internal cable routing, remote lever, 30.9mm, S: 100mm travel, M/L/XL: 120mm travel |
USER INTERFACE/REMOTE | Integrated Trail display, 10 LED battery display, Mission Control iOS or Android app |
VIDLICE | RockShox Bluto RL, 100mm travel, Solo Air spring, Motion Control damping, external rebound adjust, tapered alloy steerer, 32mm alloy stanchions, mag post-mount disc, 12×150mm spacing |
VÝPLET | Stainless, butted, 2.0/1.8/2.0mm, black |
WIRING | Custom harness, w/ Rosenberger plug |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Guide R, metallic pads, 180mm Centerline rotor |
ZADNÍ NÁBOJ | Specialized Stout XC 197, Hi disc, alloy, sealed cartridge bearings, 197mm wide, 12mm thru axle, 32h |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Specialized Ground Control Fat, 120TPI, folding bead, 26×4.6" |
ŘAZENÍ | SRAM GX, 10-speed, trigger |
ŘETĚZ | KMC X10, 10-speed, w/ reusable MissingLink |
ŘÍDÍTKA | Specialized, butted 6000 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 31.8mm, 750mm width |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde