S elegantním designem a plynulým, výkonným elektrickým motorem snadno schopného dosáhnout cestovní rychlost 45 km/h je Turbo S bezkonkurenční elektrokolo. Společně s kotoučovými brzdami Shimano XT a baterií s vysokou kapacitou vás Turbo S vezme na místa o kterých jste nikdy nesnili - a vezme vás tam proklatě rychle.
BATERIE | Turbo Integrated down tube battery, self-locking key release, on-board or off-bike charge capable, LED power indicators, start-up diagnostic feature, magnetic connectors, 691Wh capacity, w/ ANT and Bluetooth |
---|---|
GRIPY | Specialized Body Geometry XCT, dual compound, lock-on |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | 1–1/8" upper/lower, threadless, Campy style, cartridge bearings |
KAZETA | Shimano XT, 11-speed, 11–40t |
KLIKY | Specialized Stout, 2 pc., w/ alloy bashguard |
MOTOR | Turbo SC Specialized Motor, 500Watt, X12 axle |
NABÍJEČKA | Custom Specialized, 42V4A, w/ Rosenberger plug |
OBJÍMKA | Alloy, 34.9mm |
PEDÁLY | Specialized Bennies, 6061 alloy body, sealed cartridge, 4.5mm removable pins |
PŘEDNÍ BRZDA | Shimano XT, hydraulic disc, 180mm rotor |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Specialized, Hi Lo disc, alloy, RCC bearing system, QR, 36h |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Specialized Nimbus Armadillo, 60TPI, wire bead, 700×45mm |
PŘEDSTAVEC | Specialized, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise, 60mm |
PŘEHAZOVAČKA | Shimano XT Shadow Plus, 11-speed, SGS cage |
PŘEVODNÍKY | 48T |
RÁFKY | Turbo 700c, alloy, double-wall, w/ eyelets, 36h |
RÁM | Turbo alloy, smooth welds, speed optimized geometry, fully-integrated down tube battery, internal cable routing, 700c, X12 thru-axle dropout, full fender/rack mounts |
SEDLO | Body Geometry Targa Comp, hollow Cr-Mo rails, 155mm, w/ rear light integration |
SEDLOVKA | Specialized, alloy, 2-bolt, 12.5mm offset, 30.9mm |
STŘED | Samox |
USER INTERFACE/REMOTE | Turbo Clean Cockpit, integrated thumb control, illuminated display |
VIDLICE | Custom Turbo alloy, fender eyelets, Low Rider mounts |
VÝPLET | : Front: DT Swiss Champion 2.0mm; Rear: DT Swiss Alpine 2.34/2.0mm |
WIRING | Wiring harness |
ZADNÍ BRZDA | Shimano XT, hydraulic disc, 180mm rotor |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Specialized Nimbus Armadillo, 60TPI, wire bead, 700×45mm |
ŘAZENÍ | Shimano XT, 11-speed, I-spec |
ŘETĚZ | KMC X11, 11-speed, w/ reusable MissingLink |
ŘÍDÍTKA | Specialized, flat bar, double-butted 6061 alloy, 9-degree backsweep, 31.8mm |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde