Specialized Venge Pro - SRAM eTAP (VENGE-PRO-SRAM-ETA7)

Stejně jako ostatní kola profesionální řady, také Tarmac Pro eTAP dosahuje podobné výkonnosti jako jeho starší sourozenec S-Works, ale za velmi zajímavou cenu. Novinka od SRAMu – Force eTAP, AXS disponuje 12ti rychlostní sadou a spolehlivými brzdami a karbonová kola Roval CL 50 jemně krájí vzduch. Navrch si dosaďte řídítka a sedlovky řady S-Works, sedlo Power a máte vše připraveno na místní silniční závod nebo vaše první gran fondo.
Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized Venge Pro - SRAM eTAP 2020

Nejsme spokojeni s druhým nejrychlejším. A není spokojený ani Peter. Aero je pro nás všechno, protože víme, že aero optimalizace je to, co vás zrychlí. A tato filozofie nikdy nebyla blíže pravdě než s novým modelem Venge. Je o 8 sekund rychlejší než ViAS, je to nejvíce aero kolo na silnici a taky zhubnul o 460 gramů. Aero má nový tvar. Aero je všechno. 
Stejně jako ostatní kola profesionální řady, také Tarmac Pro eTAP dosahuje podobné výkonnosti jako jeho starší sourozenec S-Works, ale za velmi zajímavou cenu. Novinka od SRAMu – Force eTAP, AXS disponuje 12ti rychlostní sadou a spolehlivými brzdami a karbonová kola Roval CL 50 jemně krájí vzduch. Navrch si dosaďte řídítka a sedlovky řady S-Works, sedlo Power a máte vše připraveno na místní silniční závod nebo vaše první gran fondo.

  • Naše mise k perfektnímu tvaru trubek nezačala jako obvykle ve větrném tunelu, ale u naší nové technologie - Free Foil Shape library. To je knihova všech tvarů, které vytvořil optimalizační software, napsaný speciálně pro účely vývoje tvarů růmů či trubek. Tyto různ tvary pak můžeme napojit do celkové konstrukce a otestovat ji ve větrném tunelu a vytvořit finální nejrychlejší kombinaci. V porovnání s modelem ViAS je nový Venge o 8 s rychlejší na 40km trati. I na silnici je rychlejší za všech povětrnostních podmínek.
  • Důraz na perfektní kombnaci hmotnosti a aerodynamiky hrál zásadní roli v chování celého kola. Takže je nový Venge nejen více aero, ale také zhubnul o 460 g na rámové sadě. Konkrétně 240g na rámu, 25g na vidlici, 107g na kokpitu, 25g na sedlovce a 63g na malých částech. Bez ohledu na trať, Venge se ukázal jako nejrychlejší, když vy to nejvíc potřebujete.
  • Implementovali jsme vše z technologie Rider-First Engineered™, kterou jsme vytvořili na modelu Tarmac - různé styly vrstvení a typů karbonu - takže je Venge nejen lehčí, ale má nejlepší poměr tuhost ku hmotnosti a je o 40% poddajnější než model ViAS.
  • Nová sada SRAM Force eTAP AXS přináší zcela nový zážitek z řazení. Nejen, že je tichá a přesná, ale díky 10zubovému pastorku má rozsah, jako žádná jiná silniční kazeta na trhu.

RÁM
FACT 11r carbon, Rider-First Engineered™, Win Tunnel Engineered, internal electric only cable routing, OSBB, 12×142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE S-Works FACT 11r carbon, 100×12mm thru-axle, flat-mount disc
PŘEDNÍ KOLO Roval CL 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, 21h
ZADNÍ KOLO Roval CL 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, DT Swiss 350 internals, 24h
DUŠE Turbo Ultralight, 60mm Presta valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700×26mm
ZADNÍ PLÁŠŤ S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700×26mm
KLIKY SRAM Force AXS, 48/35T
STŘED SRAM DUB for BB30
PŘESMYKAČ SRAM Force eTAP AXS
PŘEHAZOVAČKA SRAM Force eTAP AXS
KAZETA SRAM CS XG 1270, 12-speed, 10–33t
ŘETĚZ SRAM Force, 12-speed
PŘEDNÍ BRZDA SRAM Force eTAP, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA SRAM Force eTAP, hydraulic disc
ŘÍDÍTKA S-Works Aerofly II, 80mm reach x 130mm drop
OMOTÁVKA S-Wrap Roubaix w/ sticky gel
PŘEDSTAVEC Venge integrated stem, 6-degree
SEDLO Body Geometry Power, Hollow Titanium rails, 143mm
SEDLOVKA 2019 S-Works Venge aero seatpost, FACT carbon
OBJÍMKA Venge integrated two-piece wedge

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".