Force je se 150 mm zdvihu a 27,5‘‘ kolům All mountainový bike, který byl vytvořen pro skvělou zábavu v náročném terénu. Je jedno, jestli to pustíte z kopce v horách, závodíte v enduro závodě nebo jen posouváte hranice toho, co si myslíte, že je možné v bikeparku. S kolem Force to zvládnete.
LTS – Linkage Tuned Suspension
Požere vše a vy pojedete jak po másle.
Přinesli jsme zpět legendární systém odpružení a aktualizovali ho moderními funkcemi. LTS je všestrannou platformou, kterou lze nastavit pro kola všech kategorií a zdvihů. Při jejím vývoji jsme se zaměřili na to, abychom jezdci přinesli lepší výkon při brzdění, pohlcování rázů a navýšili trakci. Progresivní přepákování je navrženo tak, aby přineslo hladkou a předvídatelnou jízdu pod plnou kontrolou.
Flip Chip
Upravte si geometrii převrácením čipu.
Hi = nízká a rychlá, Low = nižší a rychlejší. Jak se dnes cítíte? Kam se chystáte? Nastavte si kolo dle stylu a terénu. Změníte si hlavový úhel o +/- 0,75° a výšku středu o +/- 6 mm. Přepákování tlumiče, zdvih a jeho progresivita zůstanou stejné.
Groove Tube
Přestaňte nadávat při údržbě …
A místo toho jednoduše vložte kabeláž do drážky. Drážka z horní strany spodní rámové trubky Groove tube drží kabeláž na svém místě mimo dosah kamenů a klacků od předního kola, ale zachovává elegantní a rychlý vzhled kola.
BARVY | RED |
---|---|
RÁM | Force Alloy 27.5” frame, 150mm Travel, BSA 73mm, LockR Pivots, Tapered Head Tube, Boost 12×148 Thru-Axle, 185×55mm Trunnion Shock Mount, ISCG05 |
VIDLICE | RockShox Lyrik Select RC, 160mm, Charger Damper, BOOST 15×110mm, tapered steerer, 46mm offset |
TLUMIČ | RockShox Super Deluxe Coil Select R, Coil, 185×55mm, Metric Trunnion |
KLIKY | Truvativ Descendent 6K, Dub, 32t, 170mm (S-L), 175mm (XL) |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM SX Eagle |
ŘAZENÍ | SRAM SX Eagle, 12-speed |
KAZETA | SRAM XG-1275, GX Eagle, 10–50, 12-speed |
ŘETĚZ | SRAM SX Eagle, 12-speed |
BRZDY | TRP Slate T4 hydro disc, 203/180mm rotors |
BRZDOVÉ PÁKY | TRP Slate T4 |
RÁFKY | WTB ST i29 TCS 2.0, 32h, tubeless ready |
NÁBOJE | Formula 15×110Formula 12 × 148 w/ HG driver 12×148 |
DRÁTY | Stainless Steel, 14g |
PŘEDSTAVEC | GT Alloy Stem, 31.8mm Clamp, 45mm Length |
PLÁŠTĚ | Schwalbe Hans Dampf Performance, 27.5 × 2.35", TwinSkin, Addix Compound, tubeless readySchwalbe Hans Dampf EVO, 27.5 × 2.35", SnakeSkin, Addix Soft Compound, tubeless ready |
ŘIDÍTKA | GT Alloy riser bar, 15mm rise, 780mm width |
GRIPY | GT Statement2 Double Lock-on Grips |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | FSA NO.42, Semi Integrated, Sealed Bearing, Tapered |
SEDLO | WTB Silverado Sport, steel rails |
SEDLOVKA | TranzX Dropper, 31.6, Internal Routing, 120mm (S,M), 150mm (L,XL) |
Začátkem 70.let – s nástupem motokrosu vznikly i závody kol na motokrosových závodištích. A tak Gary Turner, zkušený ve svařování CrMo, vyrobil pro svého syna lehké rámy pro tyto závody. Garyho rámy si postupem času získaly vynikající reputaci. O několik měsíců později Garyho kontaktoval Richard Long, majitel bikeshopu v Kalifornii. Tak v roce 1974 začalo nejslavnější partnerství v historii BMX. Gary a Richard se specializovali na výrobu CrMo rámů, vidlic a komponentů. V roce 1979 zakládají firmu GT Bicycles (název vznikl podle Garyho Turnera). Rozvíjí distribuci po celých USA a Evropě. Ale to ještě netušili, že během 20 let vybudují jednu z nejznámějších cyklistických firem na světě.
V letech 1987–1994 MTB zažil boom a GT představil svá první horská kola na Interbiku v Nevadě. O 5 let později kola GT dominovala v závodním MTB stejně jako v BMX. Jako první na světě vybavili svá kola výměnnou patkou a vyztužili okraje hlavové rámové trubky.
V roce 1991 přijali do svého mezinárodního závodního týmu mistryni světa v MTB Julii Furtado a juniorského světového šampiona ve sjezdu Nicholase Vouilloze. S dalšími postupně přibývajícími závodními hvězdami se GT Team stal jedním z nejsilnějších na světě.
GT vyvíjeli nejen horská kola, ale mezi jejich pýchu patří i nejrychlejší dráhové kolo na světě pro US Olympijský dráhový tým. Mnohamilionová investice však vyústila v zákaz UCI věšech aerodynamických aspektů, které zajistily kolům GT vítězství a ocenění.
Jako novinku přestavili na trh systém RTS – GT se stává vedoucím ve vývoji celoodpružených kol. Jako vůbec první na světě přichází GT s rámy se zadním tlumením přesahující magickou hranici 10 cm.
Obchod neustále firmy GT rostl každým měsícem, ale v červnu 1996 se vše nenávratně mění. Obchodní mozek a hlavní tahoun značky GT Richard Long umírá ve věku 46 let, když jej na motorce srazilo auto.
Ale i po této nešťastné události firma GT pokračuje ve zdokonalování svých kol Přichází Fueler, jeden z mála rámů specifických pro dirt jump. GT se stal první společností s masovou výrobou celoodpružených kol na Taiwanu, a to se systémem RTS, dále představili linii silničních kol. US Olympijský tým jezdnil na top modelech a GT se stal oficiálním sponzorem tohoto týmu na olympiádě v Atlantě.
V dalších letech bylo představeno mnoho dalších novinek-např.: hliník se stal hitem a GT začal aplikovat zkušenosti získané ze Zaskara na BMX technologií, další novinkou byla monocoque konstrukce na bikrosových Box series kolech – za použití karbonu na MTB a silničních kolech,dále byla otevřena nová kapitola odpružení v MTB – i-Drive .
V roce 2000 se rám Ultrabox stal bombou v BMX.
O rok na to Společnost Pacific Cycle, největší společnost v cyklistickém průmyslu na světě, kupila značku GT, která stále zvyšovala prodej a v roce 2003 oznámila nejvyšší prodej kol ve své historii. O několik let později přišla inovovaná verze systému i-Drive.
V letech 2007–2009
GT pokračuje v adopci nových technologií. Představuje nová 29" kola a
zcela novou metodu tvorby karbonových rámů.
Konstrukce Force Optimized umožnila vytvořit první karbonové sjezdové kolo Fury a UB2, první celokarbonový závodní BMX. A stejně jako před tím, historii GT tvoří velké výsledky na závodní scéně. Brian Lopes se stal v roce 2007 mistr světa ve 4×. V roce 2008 se stal Burry Stander mistr světa U23. V prvním olympijském roce závodního BMX získal Mike Day stříbrnou medaily a Jill Kintner bronzovou. Mick Hannah stál několikrát na podiu v závodech světového poháru ve sjezdu s novou Fury.
2010-SOUČASNOST
GT se zaměřuje na podporu nejlepších jezdců a týmů a vytváří
další přelomová kola.
Marc Beaumont v roce 2010 vyhrává závod ve Val di Sole a jako první člověk vyhrává závod světového poháru ve sjezdu na celokarbonovém kole. V roce 2013 GT podporuje nejrychlejší tým planety GT Factory Racing a zcela dominuje závodům světového poháru.