OD MNOHA TITULŮ MISTRA SVĚTA PO VÍTĚZE RAMPAGE … TO NENÍ VŮBEC ŠPATNÉ!
210 mm zadního zdvihu a speciálně navrženým systémem Independent Drivetrain pro DH. Fury je připraveno se odlepit od země, když chcete a bezpečně přistát, když je třeba. Fury bylo stvořeno dát to nejlepší již od samého začátku vývoje. Výsledkem je velmi lehký, tuhý a efektivní rám, se kterým si můžete nakládat dle libosti.
PROFIL JEZDCE
Jezdec downhillu, který miluje rychlý život a chce si ho užívat.
CHARAKTERISTIKA
KLÍČOVÉ VLASTNOSTI
BARVY | black/neon yellow |
---|---|
RÁM | 6069-T6 Alloy 27.5 Frame, 210mm Travel Independent Drivetrain® Suspension System 1.5" Head Tube, and 150×12mm GT Design Thru Axle Dropouts |
VIDLICE | Fox Racing Shox Factory 40 Float, 203mm Travel, 20×110mm Thru Axle, w/ Adjustable High Speed/Low Speed Compression & Rebound |
TLUMIČ | Fox Racing Shox Factory DHX2 w/ Adjustable High Speed/Low Speed Compression, Rebound, & Bottom-Out |
KLIKY | Shimano Saint, 165mm, w/ 36T Ring |
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | Shimano Saint, 83mm |
PŘEHAZOVAČKA | Shimano Saint Shadow Plus |
ŘAZENÍ | Shimano Saint, Rapid Fire, Right Side Only |
KAZETA | Shimano CS-6700, 10-Speed, 11–25T |
ŘETĚZ | Shimano CN-HG95 |
RÁFKY | Stan's NoTubes Flow MK3, 32H |
PLÁŠTĚ | Schwalbe Magic Mary Downhill 27.5"x2.35" (F&R) |
NÁBOJE | (F) Shimano Saint M820 20X110mm Thru Axle and ® Shimano Saint M825 12×150mm Thru Axle, Centerlock Disc |
BRZDY | Shimano Saint M820 Centerlock 203/203mm IceTech Rotor |
BRZDOVÉ PÁKY | Shimano Saint, BL-M820 |
ŘIDÍTKA | Race Face Atlas, 785mm Width, 1.5" Rise, 31.8 Clamp |
PŘEDSTAVEC | Race Face Atlas Direct Mount, 30/50mm Length |
GRIPY | GT Statement Double Lock-on Grips |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | FSA Orbit Z 1.5R, 1.5" to 1–1/8" Reducer, Alloy Cups w/ Sealed Bearings |
SEDLO | WTB Silverado Team, Cromoly Rail |
SEDLOVKA | Race Face Turbine, 31.6×400mm |
Začátkem 70.let – s nástupem motokrosu vznikly i závody kol na motokrosových závodištích. A tak Gary Turner, zkušený ve svařování CrMo, vyrobil pro svého syna lehké rámy pro tyto závody. Garyho rámy si postupem času získaly vynikající reputaci. O několik měsíců později Garyho kontaktoval Richard Long, majitel bikeshopu v Kalifornii. Tak v roce 1974 začalo nejslavnější partnerství v historii BMX. Gary a Richard se specializovali na výrobu CrMo rámů, vidlic a komponentů. V roce 1979 zakládají firmu GT Bicycles (název vznikl podle Garyho Turnera). Rozvíjí distribuci po celých USA a Evropě. Ale to ještě netušili, že během 20 let vybudují jednu z nejznámějších cyklistických firem na světě.
V letech 1987–1994 MTB zažil boom a GT představil svá první horská kola na Interbiku v Nevadě. O 5 let později kola GT dominovala v závodním MTB stejně jako v BMX. Jako první na světě vybavili svá kola výměnnou patkou a vyztužili okraje hlavové rámové trubky.
V roce 1991 přijali do svého mezinárodního závodního týmu mistryni světa v MTB Julii Furtado a juniorského světového šampiona ve sjezdu Nicholase Vouilloze. S dalšími postupně přibývajícími závodními hvězdami se GT Team stal jedním z nejsilnějších na světě.
GT vyvíjeli nejen horská kola, ale mezi jejich pýchu patří i nejrychlejší dráhové kolo na světě pro US Olympijský dráhový tým. Mnohamilionová investice však vyústila v zákaz UCI věšech aerodynamických aspektů, které zajistily kolům GT vítězství a ocenění.
Jako novinku přestavili na trh systém RTS – GT se stává vedoucím ve vývoji celoodpružených kol. Jako vůbec první na světě přichází GT s rámy se zadním tlumením přesahující magickou hranici 10 cm.
Obchod neustále firmy GT rostl každým měsícem, ale v červnu 1996 se vše nenávratně mění. Obchodní mozek a hlavní tahoun značky GT Richard Long umírá ve věku 46 let, když jej na motorce srazilo auto.
Ale i po této nešťastné události firma GT pokračuje ve zdokonalování svých kol Přichází Fueler, jeden z mála rámů specifických pro dirt jump. GT se stal první společností s masovou výrobou celoodpružených kol na Taiwanu, a to se systémem RTS, dále představili linii silničních kol. US Olympijský tým jezdnil na top modelech a GT se stal oficiálním sponzorem tohoto týmu na olympiádě v Atlantě.
V dalších letech bylo představeno mnoho dalších novinek-např.: hliník se stal hitem a GT začal aplikovat zkušenosti získané ze Zaskara na BMX technologií, další novinkou byla monocoque konstrukce na bikrosových Box series kolech – za použití karbonu na MTB a silničních kolech,dále byla otevřena nová kapitola odpružení v MTB – i-Drive .
V roce 2000 se rám Ultrabox stal bombou v BMX.
O rok na to Společnost Pacific Cycle, největší společnost v cyklistickém průmyslu na světě, kupila značku GT, která stále zvyšovala prodej a v roce 2003 oznámila nejvyšší prodej kol ve své historii. O několik let později přišla inovovaná verze systému i-Drive.
V letech 2007–2009
GT pokračuje v adopci nových technologií. Představuje nová 29" kola a
zcela novou metodu tvorby karbonových rámů.
Konstrukce Force Optimized umožnila vytvořit první karbonové sjezdové kolo Fury a UB2, první celokarbonový závodní BMX. A stejně jako před tím, historii GT tvoří velké výsledky na závodní scéně. Brian Lopes se stal v roce 2007 mistr světa ve 4×. V roce 2008 se stal Burry Stander mistr světa U23. V prvním olympijském roce závodního BMX získal Mike Day stříbrnou medaily a Jill Kintner bronzovou. Mick Hannah stál několikrát na podiu v závodech světového poháru ve sjezdu s novou Fury.
2010-SOUČASNOST
GT se zaměřuje na podporu nejlepších jezdců a týmů a vytváří
další přelomová kola.
Marc Beaumont v roce 2010 vyhrává závod ve Val di Sole a jako první člověk vyhrává závod světového poháru ve sjezdu na celokarbonovém kole. V roce 2013 GT podporuje nejrychlejší tým planety GT Factory Racing a zcela dominuje závodům světového poháru.