GT HELION CARBON PRO (81317)

Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

GT HELION CARBON PRO 27,5 2015

Naše kola vytváříme především pro radost z jízdy s kamarády, a ne pouze pro dlouhé závodní víkendy. Nový Helion je tak především pro jezdce, kteří vyhledávají radost z jízdy, a pro něž je občasné posezení u pivka po švihu větší odměna než jakákoli medaile. Stabilita, manévrovatelnost a lehkost z jízdy. Nový Helion je dokonalou směsí minulé, současné i budoucí zábavy na kole.

Klíčové prvky:

  • Karbonový rám s technologií FOC Ultra pro 27,5" kola se 110 mm zdvihu a systémem odpružení Angle Optimized Suspension. Integrovaná kónická hlavová trubka, pevná Maxle osa 12×142 mm
  • Vidlice Fox 32 Float 27.5 CTD FIT se zdvihem 110 mm, zamykáním z řidítek a kónickým sloupkem
  • Tlumič Fox Float CTD Boost Valve, nastavení CTD a zamykání dálkovým ovládáním z řidítek
  • Kliky Race Face Turbine s převodníkem 32 zubů
  • Přehazovačka Shimano XT Shadow+ s 10rychlostní kazetou, direct mount
  • Dodatečný pastorek E*Thirteen 42 zubů v příbalu
  • Brzdy Shimano XT, metalické destičky, 180 mm centerlock kotouče
  • Ráfky Stans NoTubes Crest, ZTR Tubeless, náboje DT Swiss 240S centerlock, pevné osy
  • Pláště Continental X-King 27.5×2.2”

RÁM COR XC Philosophy, FOC Ultra Carbon Frame, 110mm Travel Independent Drivetrain® AOS Suspension System w/Forged Linkage, Pivots, 1 1/8"-1 1/2" Integrated Head Tube, and 12×142mm Maxle Dropouts
BARVY matte black-blue
VIDLICE Fox 32 FLOAT 27.5 CTD Remote FIT, 110mm Travel, 15QR, w/ FIT Damper, Remote Lockout & Rebound Adjust, Tapered Alloy Steerer
TLUMIČ Fox Racing Shox Float CTD Remote BV, 6.5"x1.5" Air Shock, w/ Rebound Adjust & Remote Lockout
PŘEHAZOVAČKA Shimano Deore XT Shadow Plus, Direct Mount, RD-M786-D, GS Cage
PŘESMYKAČ e.thirteen XCX+ High Direct Mount
ŘAZENÍ Shimano Deore XT, SL-M780, Rapid Fire, Right Side Only
BRZDY Shimano Deore XT, BR-M785 w/ Metallic Pad, 180mm SM-RT81 Centerlock IceTech Rotor
BRZDOVÉ PÁKY Shimano Deore XT, BL-M785
KLIKY RaceFace Turbine Basic, 32T Narrow Wide
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ RaceFace
KAZETA Shimano Deore XT, CS-M771–10, 10-Speed, 11–36T
RÁFKY Stan's NoTubes Crest, ZTR Tubeless, 32H
NÁBOJE DT Swiss 350, Centerlock, 15×100mm / 12×142mm Thru Axle
DRÁTY DT Competition, 1.8/1.6 Stainless, Black
PLÁŠTĚ Continental X-King 27.5×2.2", Folding
ŘETĚZ KMC X10
ŘIDÍTKA RaceFace Turbine 35, 740mm Width, 10mm Rise
PŘEDSTAVEC RaceFace Turbine 35, 1–1/8" Threadless, 0° Rise, 35mm Clamp, 80mm
HLAVOVÉ SLOŽENÍ Orbit C-40-ACB
PEDÁLY N/A
SEDLO fizik Tundra2, Manganese Rail
SEDLOVKA RaceFace Turbine, 31.6×375mm
EXTRA extended range cog E*Thirteen 42T

Začátkem 70.let – s nástupem motokrosu vznikly i závody kol na motokrosových závodištích. A tak Gary Turner, zkušený ve svařování CrMo, vyrobil pro svého syna lehké rámy pro tyto závody. Garyho rámy si postupem času získaly vynikající reputaci. O několik měsíců později Garyho kontaktoval Richard Long, majitel bikeshopu v Kalifornii. Tak v roce 1974 začalo nejslavnější partnerství v historii BMX. Gary a Richard se specializovali na výrobu CrMo rámů, vidlic a komponentů. V roce 1979 zakládají firmu GT Bicycles (název vznikl podle Garyho Turnera). Rozvíjí distribuci po celých USA a Evropě. Ale to ještě netušili, že během 20 let vybudují jednu z nejznámějších cyklistických firem na světě.

V letech 1987–1994 MTB zažil boom a GT představil svá první horská kola na Interbiku v Nevadě. O 5 let později kola GT dominovala v závodním MTB stejně jako v BMX. Jako první na světě vybavili svá kola výměnnou patkou a vyztužili okraje hlavové rámové trubky.

V roce 1991 přijali do svého mezinárodního závodního týmu mistryni světa v MTB Julii Furtado a juniorského světového šampiona ve sjezdu Nicholase Vouilloze. S dalšími postupně přibývajícími závodními hvězdami se GT Team stal jedním z nejsilnějších na světě.

 

GT vyvíjeli nejen horská kola, ale mezi jejich pýchu patří i nejrychlejší dráhové kolo na světě pro US Olympijský dráhový tým. Mnohamilionová investice však vyústila v zákaz UCI věšech aerodynamických aspektů, které zajistily kolům GT vítězství a ocenění.

 

Jako novinku přestavili na trh systém RTS – GT se stává vedoucím ve vývoji celoodpružených kol. Jako vůbec první na světě přichází GT s rámy se zadním tlumením přesahující magickou hranici 10 cm.

 

Obchod neustále firmy GT rostl každým měsícem, ale v červnu 1996 se vše nenávratně mění. Obchodní mozek a hlavní tahoun značky GT Richard Long umírá ve věku 46 let, když jej na motorce srazilo auto.

 

Ale i po této nešťastné události firma GT pokračuje ve zdokonalování svých kol  Přichází Fueler, jeden z mála rámů specifických pro dirt jump. GT se stal první společností s masovou výrobou celoodpružených kol na Taiwanu, a to se systémem RTS, dále představili linii silničních kol. US Olympijský tým jezdnil na top modelech a GT se stal oficiálním sponzorem tohoto týmu na olympiádě v Atlantě.

 

V dalších letech bylo představeno mnoho dalších novinek-např.: hliník se stal hitem a GT začal aplikovat zkušenosti získané ze Zaskara na BMX technologií, další novinkou byla monocoque konstrukce na bikrosových Box series kolech – za použití karbonu na MTB a silničních kolech,dále byla otevřena nová kapitola odpružení v MTB – i-Drive .

 

V roce 2000 se rám Ultrabox stal bombou v BMX.

 

O rok na to Společnost Pacific Cycle, největší společnost v cyklistickém průmyslu na světě, kupila značku GT, která stále zvyšovala prodej a v roce 2003 oznámila nejvyšší prodej kol ve své historii. O několik let později přišla inovovaná verze systému i-Drive.

 

V letech 2007–2009
GT pokračuje v adopci nových technologií. Představuje nová 29" kola a zcela novou metodu tvorby karbonových rámů. 

Konstrukce Force Optimized umožnila vytvořit první karbonové sjezdové kolo Fury a UB2, první celokarbonový závodní BMX. A stejně jako před tím, historii GT tvoří velké výsledky na závodní scéně.  Brian Lopes se stal v roce 2007 mistr světa ve 4×. V roce 2008 se stal Burry Stander mistr světa U23. V prvním olympijském roce závodního BMX získal Mike Day stříbrnou medaily a Jill Kintner bronzovou. Mick Hannah stál několikrát na podiu v závodech světového poháru ve sjezdu s novou Fury.

2010-SOUČASNOST
GT se zaměřuje na podporu nejlepších jezdců a týmů a vytváří další přelomová kola. 

Marc Beaumont v roce 2010 vyhrává závod ve Val di Sole a jako první člověk vyhrává závod světového poháru ve sjezdu na celokarbonovém kole. V roce 2013 GT podporuje nejrychlejší tým planety GT Factory Racing a zcela dominuje závodům světového poháru.

 

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".