Co se týká tuhosti, lehkosti a síly potřebné pro sjezd, nic neporazí konstrukci rámu z karbonových vláken. Proto zjistíte, že náš karbon z nejvyšší řady, FACT 10mm, byl použit k vyrobení našeho vychvalovaného kola Demo 8 FSR Carbon. Je také založeno na naší geometrii S3 650b, poskytuje prostor nad horní rámovou trubkou pro vylepšenou kontrolu, ultra-krátkou a přesnou řetězovou vzpěru, nízkou středovou osu, díky které se budete cítit usazeni a volný předek, který poskytuje nejvyšší citlivost při ovládání v rychlosti. Pro tlumení kolo Demo používá 200mm předsazené vidlice RockShox BoXXer RC 650b a 200mm zdvihu vzadu, řízených revolučním zadním tlumičem Öhlins. Dohromady tato kombinace zajišťuje, že budete schopni s jistotou letět přes jakýkoliv terén. A když přidáte osazení skládající z výkonných brzd SRAM Guide R, trvanlivého jednopřevodníku SRAM a našich legendárních plášťů Butcher & Slaughter, pomalu získáte obrázek o tom, proč kolo Demo 8s vyhrálo tolik závodů.
RÁM
|
FACT 10m carbon, S3 Geometry, carbon front triangle, alloy link and chainstays, FACT IS construction, PF30 BB, full internal cable routing, 135mm dropouts, lipped and sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 200mm travel |
---|---|
ZADNÍ TLUMIČ | Custom Öhlins, high/low speed compression adjust, rebound adjust, 9.5×3" |
VIDLICE | : RockShox Boxxer RC 650b, S: Extra soft spring , M: Soft spring, L: Medium
spring, XL: Firm spring, 200mm travel, compression adjust, rebound
adjust, alloy
steerer, 48mm offset, Maxle Lite DH
|
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | 1–1/8" upper, 1–1/2" lower, semi-integrated, cartridge bearings |
PŘEDSTAVEC | Specialized P.Series MTB, forged alloy, 4-bolt |
ŘÍDÍTKA | Specialized Demo, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 25mm rise, 780mm, 31.8mm |
GRIPY | : Specialized Sip Grip, light lock-on, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Guide R, metallic pads, 200mm Centerline rotor |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Guide R, metallic pads, 180mm Centerline rotor |
BRZDOVÉ PÁKY | SRAM Guide R, alloy lever, reach adjust |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM X9 Type 2, 10-speed, mid cage |
ŘAZENÍ | SRAM X7, 10-speed, w/ Matchmaker clamp |
KAZETA | SRAM PG-1030, 10-speed, 11–36t |
ŘETĚZ | SRAM PC-1031, 10-speed, w/ PowerLink, nickel finish |
KLIKY | Custom SRAM Descendant, BB30, 7050 alloy arms, thin 36T ring, w/ Gamut bashguard |
STŘED | SRAM, BB30, 83mm |
PEDÁLY | Specialized Bennies, 6061 alloy body, sealed cartridge, 4.5mm removable pins |
RÁFKY | Roval 650b, alloy, 24mm inner width, 32h |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Specialized, Hi Lo disc, sealed cartridge bearings, 20mm thru-axle, 36h |
ZADNÍ NÁBOJ | Specialized, Hi Lo disc, hollow Cr-Mo axle, 32h |
VÝPLET | DT Swiss Industry, stainless |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Specialized Butcher DH, 60TPI, wire bead, 650bx2.5" |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Specialized Slaughter DH, 60TPI, wire bead, 650bx2.3" |
DUŠE | Standard, Presta valve |
SEDLO | Body Geometry Phenom Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm |
SEDLOVKA | Specialized, 6061 alloy, 2-bolt, 0mm setback, 30.9mm |
OBJÍMKA | Specialized, 7050 alloy, single bolt, 36.9mm |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde