Specialized Demo Race (DEMO-RACE52)

Cílem Demo Race byla vždy maximální rychlost a v případě Demo Race tomu není jinak. Představuje novou konstrukci rámu s flexibilním rozměrem kol, která jezdcům umožňuje využívat 29palcové přední kolo a 27,5palcové zadní kolo, a je to speciální směs, kterou dlouho testoval mistr světa Loic Bruni při hledání dokonalé rovnováhy mezi trakcí a ovladatelností, ale teprve v loňském roce dostala zelenou od UCI. Ne že by to bránilo tomu, aby Demo Race hned ve své první sezóně získal titul mistra světa ve sjezdu i celkový titul ve Světovém poháru... Nyní nabízíme stejnou vítěznou kombinaci přímo z krabice, přičemž nastavitelná zadní stavba stále umožňuje měnit velikost kol mezi 27,5 a 29 palci podle terénu a stylu jízdy a zároveň upravovat správnou délku řetězové vzpěry a výšku spodní stavby. Konstrukce odpružení Demo Race, která je na náročných tratích bleskově rychlá, byla vyvinuta na základě více dozadu posunuté osy, která snižuje zavěšení zadního kola a naopak zvyšuje rychlost. Špičkové odpružení od společnosti Ohlins využívá nejosvědčenější kinematiku odpružení na okruhu světového poháru a pohon SRAM XO1 určený pro DH vás zajistí od startovní brány až do cíle.
Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized Demo Race 2022

Cílem Demo Race byla vždy maximální rychlost a v případě Demo Race tomu není jinak. Představuje novou konstrukci rámu s flexibilním rozměrem kol, která jezdcům umožňuje využívat 29palcové přední kolo a 27,5palcové zadní kolo, a je to speciální směs, kterou dlouho testoval mistr světa Loic Bruni při hledání dokonalé rovnováhy mezi trakcí a ovladatelností, ale teprve v loňském roce dostala zelenou od UCI. Ne že by to bránilo tomu, aby Demo Race hned ve své první sezóně získal titul mistra světa ve sjezdu i celkový titul ve Světovém poháru... Nyní nabízíme stejnou vítěznou kombinaci přímo z krabice, přičemž nastavitelná zadní stavba stále umožňuje měnit velikost kol mezi 27,5 a 29 palci podle terénu a stylu jízdy a zároveň upravovat správnou délku řetězové vzpěry a výšku spodní stavby. Konstrukce odpružení Demo Race, která je na náročných tratích bleskově rychlá, byla vyvinuta na základě více dozadu posunuté osy, která snižuje zavěšení zadního kola a naopak zvyšuje rychlost. Špičkové odpružení od společnosti Ohlins využívá nejosvědčenější kinematiku odpružení na okruhu světového poháru a pohon SRAM XO1 určený pro DH vás zajistí od startovní brány až do cíle.

  • Slitinový rám Demo Race M5 je plně optimalizován pro využití trakčních výhod 29palcového předního kola a větší ovladatelnosti 27,5palcového zadního kola při zachování možnosti měnit velikost zadního kola podle různých terénů a jízdních stylů díky nastavitelné zadní stavbě, která zajišťuje, že délka řetězové vzpěry a výška spodní obruče zůstanou vyladěny bez ohledu na velikost obruče.
  • Cívkový tlumič Ohlins TTX 22 M je navržen tak, aby zvládl i ty nejnáročnější tratě Světového poháru ve sjezdu, a nabízí vnější nastavení komprese a odskoku při nízkých rychlostech, zatímco uchycení Trunnion nabízí dodatečný přesah pouzdra pro zvýšení odolnosti.
  • Vidlice Ohlins DH38 m.1 s vynikajícím sledováním malých nerovností a schopností pohlcovat dopady i z těch nejhrubších srázů vám díky 200milimetrovému zdvihu poskytne hladší, rychlejší a jistější pocit z jízdy než cokoli, co jste doposud jezdili.

RÁM
M5 alloy, Style-Specific DH Geometry, horst pivot flip chip for 27.5 or 29 rear wheel, BSA threaded BB, full internal cable routing with option for full external brake, 148mm rear spacing, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 200mm of travel
TLUMIČ Ohlins TTX 22 M Coil, external rebound adjust, external high and low speed compression adjustment, Trunnion mount, 225×75
VIDLICE Ohlins DH38 M.1 29, TTX Twin Tube Damping, external low speed rebound adjust, external high and low speed compression adjustment, 20×110mm, 58mm offset, 200mm of travel
PŘEDSTAVEC Descendant 35mm Direct Mount Stem, 50mm length
ŘÍDÍTKA Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm, 35.0mm
GRIPY Deity, Knuckleduster, Black
PŘEDNÍ BRZDA Magura MT7, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
ZADNÍ BRZDA Magura MT7, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
PŘEHAZOVAČKA SRAM X01 DH, 7-speed, trigger
ŘADÍCÍ PÁČKY SRAM X01 DH, trigger, 7-speed
KAZETA SRAM X01 DH, 7-speed, 10–24t
ŘETĚZ Sram PC1130 w/ Powerlink, 11-speed
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ SRAM X01 DH, DUB, carbon, Direct mount ring, 165mm
PŘEVODNÍKY 34T
STŘED SRAM DUB, 83mm
RÁFKY Roval 29" Alloy DH, 28mm internal width, 28h, tubeless ready
PŘENÍ NÁBOJ Alloy, sealed cartridge bearings, 20×110mm, 28h
ZADNÍ NÁBOJ DT Swiss 350, SRAM XD freehub, 6-bolt disc, high-low flange, sealed cartridge bearings, 12×148mm spacing, 28h
PAPRSKY DT Swiss Competition, stainless steel, 14g
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.3"
ZADNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 27.5×2.3"
DUŠE Standard, Presta Valve
SEDLO Body Geometry Henge DH, hollow titanium rails, 130mm
SEDLOVKA Thomson, alloy, straight, 12-degree clamp
OBJÍMKA SEDLOVKY Alloy, 34.9mm

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".