Kolo v dobrém stavu.
K osobním a testovacím kolům se doprava zdarma nevztahuje.
Nutná platba hotově.
Ať už je tvým cílem utéct na štěrkové cesty, daleko od automobilů a davů, nebo spočinout v čele tvého oblíbeného gravel závodu, žádné kolo to neumožňuje lépe než nový Diverge. Je to prostě nejrychlejší, nejschopnější - a možná i nejzábavnější kolo, které jsme kdy vyrobili. Přináší jízdu, která je rychlá, plná síly, ale současně stabilní a sebevědomí inspirující, když se terén stává drsným. Od systému Future Shock 2.0 a zcela nové gravel geometrie, vnitřnímu úložišti a až po prostor pro extrémně široké pláště představuje nový Diverge vše, co jsme se naučili za více než 40 let jízdy na silnici, štěrku a v lese. Diverge píše zcela novou kapitolu v kategorii gravel kol, takže můžeš snít o úplně novýché jízdách. Je to nejlepší únikový vehikl.
Diverge Comp Carbon s karbonovým rámem FACT 9r Carbon a systémem Future Shock 2.0, který používaji naši profesionálové, Shimano mechanickým řazením GRX 800 2x11 speciálně navrženým pro gravel disciplíny, mění pravidla hry. Lehká slitinová kola DT Swiss G540 tě udržují v efektivním pohybu, zatímco ti pneumatiky Pathfinder Pro 38 mm ověnčené vítezstvím na závodě Kanza, poskytují výkon na hladkém povrchu, polních i štěrkových cestách. A aby Diverge Comp nabídl perfektně vyváženou jízdu, vybavili jsme ho sedlovkou Roval Terra.
RÁM
|
Specialized Diverge FACT 9r carbon, SWAT™ Door integration, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12×142mm thru-axle, flat-mount disc |
---|---|
VIDLICE | Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12×100 mm thru-axle, flat-mount |
PŘEDNÍ KOLO | DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples |
ZADNÍ KOLO | DT Swiss G540 rim, 24mm inner width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples |
DUŠE | 700×28/38mm, 48mm Presta valve |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Pathfinder Pro, 2Bliss Ready, transparent sidewall, 700×38mm |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Pathfinder Pro, 2Bliss Ready, transparent sidewall, 700×38mm |
KLIKY | Shimano GRX RX810–2 |
STŘED | Shimano threaded |
ŘAZENÍ | Shimano GRX 810 hydraulic brake levers, mechanical shifting |
PŘESMYKAČ | Shimano GRX RX810, braze-on |
PŘEHAZOVAČKA | Shimano GRX RX810, 11-speed |
KAZETA | Shimano Ultegra, 11-speed, 11–34t |
ŘETĚZ | Shimano Ultegra, 11-speed |
PŘEDNÍ BRZDA | Shimano GRX 810, hydraulic disc |
ZADNÍ BRZDA | Shimano GRX 810, hydraulic disc |
ŘÍDÍTKA | Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare |
OMOTÁVKA | Roubaix S-Wrap |
PŘEDSTAVEC | Future Stem, Comp, w/Integrated computer mount |
SEDLO | Body Geometry Power Sport, hollow Cr-Mo rails |
SEDLOVKA | Roval Terra Carbon Seat Post, 20mm Offset |
OBJÍMKA | Alloy, 30.8mm |
SWAT | Integrated SWAT door, internal storage system |
PEDÁLY | Specialized Dirt |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde