Specialized Epic Evo Comp 2022
Lehký, ale přesto tuhý. Schopný, ale přesto efektivní. Zábavný, ale
soustředěný. Pokud by tě Zlatovláska někdy chtěla setřást, tak se
vsadíme, že by si vybrala Epic EVO comp.
Přestože Epic EVO má zdánlivě skromný nárůst zdvihu o 20 milimetrů na
vidlici oproti modelu Epic a jen 10 milimetrů na tlumiči, pracovali jsme
přesčas, abychom si byli jistí, že ten nárůst byl implementován
způsobem, který tě posadí na zadek, jakmile přijedeš na první úsek
oblíbeného singletracku.
Epic EVO je pečlivě navržený tak, aby si zachoval co nejvíce účinnosti
standardního modelu Epic. Nová kinematika odpružení EVO spolupracuje
s naladěním tlumiče Rx XC, abychom využili každý milimetr odpružení na
maximum a přitom ti stále nabízí skvělé charakteristiky anti-squat pro
lepší účinnost šlapání.
Máme spoustu zkušeností a proto se Epic Evo může pyšnit tou
nejschopnější modifikací naší progresívní XC, kterou jsme představili
na Epicu. Je také univerzálnější než kdy předtím a to díky nové zadní
stavbě vybavené Flip čipem, který umožňuje jezdcům přizpůsobit úhel
hlavové trubky a výšku středového složení a snadno tak přizpůsobit
jízdní vlastnosti modelu Epic EVO.
Karbonový rám FACT 11m s nízkou hmotností je vybaven odolnými komponenty
Shimano a odpružením RockShox. Získáte tak balíček šitý na míru, aby
ujeté kilometry mizely rychleji než kdykoli předtím.
- Flip It To Rip It: Vylaďte jízdu karbonového rámu FACT 12m Epic EVO tak, aby odpovídal vašim preferovaným jízdním vlastnostem, s jednoduchostí překlopení čipu, který umožňuje jezdcům zvýšit úhel hlavové trubky EVO o půl stupně a zároveň zvýšit výšku středového složení o 10 milimetrů .
- Sedlovka X-Fusion Manic nabízí nekonečně nastavitelný zdvih díky elegantní řadicí páčce a bezproblémovému chodu, když trail se prudce sklopí dolů.
- 4-pístové třmeny na kole XC? Jak úžasné je být naživu – 4-pístové třmeny G2 RS nabízejí dostatek plynulé a kontrolovatelné síly, aby udržely nově nalezenou rychlost EVO pod kontrolou.
- Ráfky Specialized Alloy připravené pro bezdušové použití mají moderní vnitřní šířku 25 milimetrů, což umožňuje pneumatikám dosáhnout jejich ideálního profilu a stopy pro optimální trakci.
RÁM
|
FACT 11m Full Carbon, Progressive XC Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12×148mm rear spacing, internal cable routing, 110mm of travel |
---|---|
SWAT | SWAT EMT Cage-Mount Tool |
TLUMIČ | RockShox Deluxe Select+, Rx XC Tune, Two Position, Rebound Adjust, 190×40mm |
VIDLICE | Rockshox SID Select, Charger RL Damper, Debon Air, 15×110mm, 44mm offset, 120mm Travel |
PŘEDSTAVEC | Alloy Stem, 35mm clamp, 60mm |
OMOTÁVKA | Specialized Trail Grips |
SEDLO | Body Geometry Power Sport, steel rails |
ŘÍDÍTKA | Specialized Alloy, 20mm rise, 35mm, 760mm wide |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM G2 RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm rotor |
ZADNÍ BRZDA | SRAM G2 RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm rotor |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM GX Eagle, 12-speed |
ŘADÍCÍ PÁČKY | SRAM GX Eagle, 12-speed |
KAZETA | SRAM XG-1275, 12-speed, 10–52t |
ŘETĚZ | SRAM NX Eagle, 12-speed |
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | SRAM, X1 Alloy Eagle, 12-speed |
PŘEVODNÍKY | 32T |
STŘED | SRAM DUB, BSA 73mm, threaded |
RÁFKY | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
PŘENÍ NÁBOJ | Alloy, sealed cartridge bearings, 15×110mm thru-axle, 32h |
ZADNÍ NÁBOJ | Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Ground Control, 2Bliss Ready, 29×2.35" |
PAPRSKY | DT Swiss Industry |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Ground Control, 2Bliss Ready, 29×2.35" |
DUŠE | Standard, Presta valve |
SEDLOVKA | X-Fusion Manic, 30.9, 125/150 Travel, 0mm offset |
OBJÍMKA SEDLOVKY | Specialized Alloy, 34.9mm |
V návaznosti na výrobce si vyhrazujeme právo změny specifikace a ceny bez udání důvodu. Obrázky jsou pouze orientační.
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde
Dotaz na dostupnost
Dostupnost zboží můžete ověřit na telefonu 730 893 678 nebo pomocí kontaktního formuláře: