Specialized Fuse Comp 6FATTIE (FUSE-COMP-6FATTIE2)

Je to jen pár let, co si pod pojmem hardtail člověk představil výrobky z Lycry a závody cross-country, ale určitě ne divoký výjezd do terénu. Dnes už však zcela nový model Fuse s předním odpružením tyto představy obrátil na hlavu. Vše to začíná u našeho nového systému kol 6Fattie, který je kombinací kol 650b s našimi vlastními plášti o šířce 3" pro pohodlnou jízdu s neuvěřitelným záběrem v zatáčkách. Pak je tu náš revoluční design Diamond Stay, díky kterému má model Fuse nejkratší možné řetězové vzpěry pro přesné řízení a dobré reakce kola. A když k tomu všemu přidáte nízkou a pozvolnou geometrii rámu, vyjde vám z toho kolo, které se ve stoupání chová jako hardtail a dodává sebevědomí jako ta nejlepší terénní kola, která jsme kdy vyrobili. Tento model nemění jen celou kategorii kol, ale změní i způsob vaší jízdy.
Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized Fuse Comp 6FATTIE 2017

Je to jen pár let, co si pod pojmem hardtail člověk představil výrobky z Lycry a závody cross-country, ale určitě ne divoký výjezd do terénu. Dnes už však zcela nový model Fuse s předním odpružením tyto představy obrátil na hlavu. Vše to začíná u našeho nového systému kol 6Fattie, který je kombinací kol 650b s našimi vlastními plášti o šířce 3" pro pohodlnou jízdu s neuvěřitelným záběrem v zatáčkách. Pak je tu náš revoluční design Diamond Stay, díky kterému má model Fuse nejkratší možné řetězové vzpěry pro přesné řízení a dobré reakce kola. A když k tomu všemu přidáte nízkou a pozvolnou geometrii rámu, vyjde vám z toho kolo, které se ve stoupání chová jako hardtail a dodává sebevědomí jako ta nejlepší terénní kola, která jsme kdy vyrobili. Tento model nemění jen celou kategorii kol, ale změní i způsob vaší jízdy.

Podívejte se na nejsilnějšího muže na světe a nebude to žádný vyrýsovaný David. Bude to někdo kod bude mít více hmoty. Za objemem "navíc" se skrývá muž, který dokáže vrhnout kládou nejdále, běžet dolů po silnici a za sebou táhnout letadlo. Matematicky to je možné vyjádřit jako více objemu + univerzálnost = dominance, a přesně o to jde u Fuse Comp 6Fattie. Náš systém kol 6Fattie poskytuje kolu Fuse vyšší trakci a kontrolu než jakýkoliv jiný hardtail kdy měl. Jeho specifikace je cílená konkrétně na tento úkol bez jakýchkoliv zbytečností, bez ohledu na to, jak je terén rozbitý, technický nebo vám z něj vstávají vlasy hrůzou.
  • Slitina M4 Premium Aluminum se ukázala jako ten pravý materiál pro tuto úlohu, poskytuje lehký a trvanlivý rám s nízkou a volnou geometrií, která je stejnou měrou řízná a efektivní ve stoupáních a klesáních. To nám také umožnilo přidat exkluzivní Diamond Stay, který uchycuje kola a pláště 6Fattie, aniž by tím obětoval naši vyhlášenou krátkou řetězovou vzpěru, která poskytuje bezkonkurenční ovládání a vrchařské schopnosti.
  • 100/120mm zdvih vidlice SR Suntour Raidon 650+ (závisí na velikosti) pohlcuje nerovnosti na trase, zatímco její nastavení komprese a odskoku vám umožňuje si vyladit tlumení podle vašeho gusta.
  • Zakázková sada kol WTB Scraper i45 má tloušťku 45mm a hliníkovou konstrukci pro dokonalé spojení rychlostí a pevnosti, což znamená, že zažijete méně ohybů, vyšší trakci a vyšší stabilitu — to vše při nižším tlaku v pláštích.
  • Pláště 650bx3,0" 6Fattie Ground Control poskytují dokonalou velikosti styčné plochy pro průlomovou úroveň trakce a kontroly při zatáčení, to vše aniž byste obětovali efektivitu ve stoupání a sjezdařské schopnosti.
  • Naše kliky Stout XC jsou dokonalým doplňkem k jakémukoliv pohonu s jedním talířem, ale zde, silná hliníková konstrukce a osa jsou ideální pro přenos síly ve stoupáních a nevyhnutelné nárazy kamenů při sjezdech v technických pasážích.

RÁM
Specialized M4 Premium Aluminum, Trail 6Fattie Geometry, fully-butted w/ smooth welds, tapered head tube, tapered seat tube, forged 160mm disc mounts, 148mm thru-axle dropouts, replaceable alloy derailleur hanger
VIDLICE : SR Suntour Raidon 650+, air spring, S: 100mm travel, M/L/XL: 120mm travel, compression adjust, rebound adjust, tapered alloy steerer, alloy stanchions, 15×110mm thru-axle
HLAVOVÉ SLOŽENÍ 1–1/8" upper, 1–1/2" lower, threadless, Campy style, cartridge bearings
PŘEDSTAVEC Specialized, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
ŘÍDÍTKA Specialized Stout, flat bar, double-butted 6061 alloy, 9-degree backsweep, 4-degree upsweep, 31.8mm
GRIPY : Specialized Sip Grip, light lock-on, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness
PŘEDNÍ BRZDA TRP Slate T4, hydraulic disc, 4-piston, metallic pads, 180mm rotor
ZADNÍ BRZDA TRP Slate X2, hydraulic disc, dual piston, I-spec compatible, Matchmaker adapter, 160mm rotor
BRZDOVÉ PÁKY TRP, hydraulic, tooled reach adjust
PŘEHAZOVAČKA SRAM X7 Type 2.1, 10-speed, long cage
ŘAZENÍ SRAM X5, 2×10, trigger
KAZETA Custom Sunrace, wide range, 10-speed, 11–40t
ŘETĚZ KMC X10L, 10-speed, w/ reusable MissingLink
KLIKY Specialized Stout XC, forged alloy, 148-specific chain line, PF30, Cr-Mo spindle, 30T, 76mm BCD spider
STŘED Samox, PF30, sealed cartridge
PEDÁLY Alloy, 1 pc. body, 9/16", w/ reflectors
RÁFKY WTB Scraper i45 650b, double-wall, 45mm inner width, 18mm deep, TCS tubeless compatible, sleeved, 24/28h
PŘEDNÍ NÁBOJ Specialized Stout XC Pro 110, disc, alloy, cartridge bearings, 15×110mm thru-axle, 24h
ZADNÍ NÁBOJ Specialized Stout XC Pro 148, disc, alloy, loose ball bearings, 12×148mm thru-axle, 28h
VÝPLET Stainless, 14g, black
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Specialized 6Fattie Ground Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx3.0"
ZADNÍ PLÁŠŤ Specialized 6Fattie Ground Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx3.0"
DUŠE Standard, Presta valve
SEDLO Body Geometry Henge Comp, thin padding, hollow Cr-Mo rails, 143mm
SEDLOVKA : TranzX YSP03 dropper, internal cable routing, remote lever, 30.9mm, S: 100mm travel, M/L/XL: 120mm travel
OBJÍMKA Alloy, 31.8mm

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".