Specialized Kenevo SL Expert 2022
Přepněte na vyšší level trailového ježdění a ovládněte jakékoliv a všechny traily zároveň – Turbo Kenevo Super Light kombinuje vyhlášenou ovladatelnost a prostupnost těžkým terénem modelu Enduro s technologií Turbo Super Light pro zajištění schopností v terénu, nízké hmotnosti a výkonu užít si více trailů i těch opravdu náročných. Turbo Kenevo Super Light přidává elektrické “E” našemu Enduru. Přináší více toho, co chcete od vašeho trailového ježdění— schopnější kolo všude, více výkonu do stoupání, živé reakce na jezdce, když chcete, více radosti z jízdy. Více trailů, skoků, dropů, vše rychleji bez zakyselených nohou. To všechno Kenevo SL dokáže s lehkostí. Vážící výrazně méně než vysokovýkonné a objemné e-biky, Turbo Kenevo Super Light je stejně živé a schopné přepsat zvyklosti vysokozdvihých trailových kol jak se to už povedlo modelu Enduro. Poskočte se svým trailovým ježděním o pár levelů výše.
- Elektronický systém nového Keneva Super Light, to je plná integrace 240wattového motoru, 320 Wh baterie s novou radikální generací plně integrovaného ovladače. Výsledkem je tak akorát výkonu až do 25 km/h pro co nejrychlejší výjezd na začátek vašeho oblíbeného trailu ještě k tomu s poloviční námahou, nemluvě o kvalitě jízdy samotné, která byla předtím nepředstavitelná.
- Další generace displeje TCU2 je váš informační portál, s přizpůsobitelnými datovými poli zobrazujícími např. přesnou kapacitu baterie na procenta v kombinaci s novou funkcí dálkového ovládání zvanou Microtune, umožňující za jízdy ladit úroveň podpory motoru v 10 % krocích, abyste dostali přesně tu jízdu, kterou chcete.
- 29” kola zaručují hbité ovládání a průjezdy zatáček o kterých se vysokovýkonným e-bikům může jenom zdát. Dostatečně dimenzovaný kokpit vás umístí do středu dění/kola pro lepší trakci a kontrolu v zatáčkách. Nízký střed, položená hlava a snížený offset vidlice zaručují stabilitu i v opravdu rozbitém terénu.
- Kenevo Super Light, stejně jako SJ EVO, nabízí šest odlišných nastavení geometrie, umožňující jezdci jednoduše přizpůsobit jízdní projev kola pro každý styl a terén. Úhel hlavové trubky je nastavitelný mezi 63 a 65,5 stupni. Výšku středového složení lze měnit nahoru/dolu o 7 mm. Ještě nikdy jsme nevyrobili více nastavitelný a laditelný trail bike.
- 170 mm zadního odpružení, inspirovaného Endurem, je citlivé na malé nerovnosti, poradí si bez mrknutí oka s ostrými hranami, komprese v zatáčkách si maže na chleba a přesto stále nabízí parádní odezvu na pedály a efektivně přenáší výkon tam, kam patří – na trail.
- S-velikosti Keneva SL jsou založeny na tom, co je důležité – velikost jezdce a jízdní styl, ne výška v rozkroku. Pět velikostí, všechna s podobnou výškou hlavové trubky a výškou rámu v rozkroku vám umožňují vybrat si velikost, která nejlépe odpovídá vašemu individuálnímu stylu. Menší S-velikosti budou obratnější a hravější, větší S-velikosti nabídnou větší stabilitu a manipulační prostor jezdce.
RÁM
|
FACT 11m full carbon, 29", full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 170mm rear travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot |
---|---|
TLUMIČ | FOX FLOAT X2 Performance, 2-position lever, 62.5×230mm |
VIDLICE | FOX FLOAT 38 Performance Elite 29, Grip2 damper, 44mm offset, HSC, LSC, HSR, LSR, 110×15mm, 1.5" tapered steerer, 170mm travel |
PŘEDSTAVEC | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
GRIPY | Deity, Knuckleduster, Black |
ŘÍDÍTKA | Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 30mm rise, 800mm, 35mm clamp |
SEDLO | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm |
ŘADÍCÍ PÁČKY | SRAM X01 Eagle, trigger, 12-speed |
PŘEHAZOVAČKA | Sram X01 Eagle, 12-speed |
KAZETA | SRAM XG-1295 Eagle, 10–52t |
ŘETĚZ | SRAM GX Eagle, 12-speed |
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | Praxis, forged M30, custom offset |
PŘEVODNÍKY | SRAM X-Sync Eagle, 94 BCD, 32t, alloy |
PŘEDNÍ KOLO | Traverse 29 |
ZADNÍ KOLO | Traverse 29 |
RÁFKY | Roval Traverse 29 Alloy, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready |
PŘENÍ NÁBOJ | Roval, sealed cartridge bearings, 15×110mm spacing, 28h |
ZADNÍ NÁBOJ | Roval DT Swiss 370, Ratchet LN, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.3" |
PAPRSKY | DT Swiss Competition Race |
DUŠE | Standard, Presta valve |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 29×2.6" |
SEDLOVKA | : X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9mm, S2: 125mm, S3/S4: 150mm, S5: 170mm |
OBJÍMKA SEDLOVKY | Alloy, 38.6mm |
MOTOR | Specialized SL 1.1, custom lightweight motor |
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ | Specialized MasterMind TCU, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
BATERIE | Specialized SL1–320, fully integrated, 320Wh |
NABÍJEČKA | Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug |
KABELÁŽ | Custom Specialized wiring harness |
SWAT | SWAT CC, integrated tool and chain tool with spare link in steerer tube |
V návaznosti na výrobce si vyhrazujeme právo změny specifikace a ceny bez udání důvodu. Obrázky jsou pouze orientační.
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde
Dotaz na dostupnost
Dostupnost zboží můžete ověřit na telefonu 730 893 678 nebo pomocí kontaktního formuláře:
Příslušenství
-
Specialized SL Range-Extender Battery Turbo SL
-4%10 400 Kč9 999 Kč