Specialized Kenevo SL Expert (KENEVO-SL-EXPERT2)

Přepněte na vyšší level trailového ježdění a ovládněte jakékoliv a všechny traily zároveň - Turbo Kenevo Super Light kombinuje vyhlášenou ovladatelnost a prostupnost těžkým terénem modelu Enduro s technologií Turbo Super Light pro zajištění schopností v terénu, nízké hmotnosti a výkonu užít si více trailů i těch opravdu náročných. Turbo Kenevo Super Light přidává elektrické “E” našemu Enduru. Přináší více toho, co chcete od vašeho trailového ježdění— schopnější kolo všude, více výkonu do stoupání, živé reakce na jezdce, když chcete, více radosti z jízdy. Více trailů, skoků, dropů, vše rychleji bez zakyselených nohou. To všechno Kenevo SL dokáže s lehkostí. Vážící výrazně méně než vysokovýkonné a objemné e-biky, Turbo Kenevo Super Light je stejně živé a schopné přepsat zvyklosti vysokozdvihých trailových kol jak se to už povedlo modelu Enduro. Poskočte se svým trailovým ježděním o pár levelů výše.
Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized Kenevo SL Expert 2022

Přepněte na vyšší level trailového ježdění a ovládněte jakékoliv a všechny traily zároveň - Turbo Kenevo Super Light kombinuje vyhlášenou ovladatelnost a prostupnost těžkým terénem modelu Enduro s technologií Turbo Super Light pro zajištění schopností v terénu, nízké hmotnosti a výkonu užít si více trailů i těch opravdu náročných. Turbo Kenevo Super Light přidává elektrické “E” našemu Enduru. Přináší více toho, co chcete od vašeho trailového ježdění— schopnější kolo všude, více výkonu do stoupání, živé reakce na jezdce, když chcete, více radosti z jízdy. Více trailů, skoků, dropů, vše rychleji bez zakyselených nohou. To všechno Kenevo SL dokáže s lehkostí. Vážící výrazně méně než vysokovýkonné a objemné e-biky, Turbo Kenevo Super Light je stejně živé a schopné přepsat zvyklosti vysokozdvihých trailových kol jak se to už povedlo modelu Enduro. Poskočte se svým trailovým ježděním o pár levelů výše.

  • Elektronický systém nového Keneva Super Light, to je plná integrace 240wattového motoru, 320 Wh baterie s novou radikální generací plně integrovaného ovladače. Výsledkem je tak akorát výkonu až do 25 km/h pro co nejrychlejší výjezd na začátek vašeho oblíbeného trailu ještě k tomu s poloviční námahou, nemluvě o kvalitě jízdy samotné, která byla předtím nepředstavitelná.
  • Další generace displeje TCU2 je váš informační portál, s přizpůsobitelnými datovými poli zobrazujícími např. přesnou kapacitu baterie na procenta v kombinaci s novou funkcí dálkového ovládání zvanou Microtune, umožňující za jízdy ladit úroveň podpory motoru v 10 % krocích, abyste dostali přesně tu jízdu, kterou chcete.
  • 29” kola zaručují hbité ovládání a průjezdy zatáček o kterých se vysokovýkonným e-bikům může jenom zdát. Dostatečně dimenzovaný kokpit vás umístí do středu dění/kola pro lepší trakci a kontrolu v zatáčkách. Nízký střed, položená hlava a snížený offset vidlice zaručují stabilitu i v opravdu rozbitém terénu.
  • Kenevo Super Light, stejně jako SJ EVO, nabízí šest odlišných nastavení geometrie, umožňující jezdci jednoduše přizpůsobit jízdní projev kola pro každý styl a terén. Úhel hlavové trubky je nastavitelný mezi 63 a 65,5 stupni. Výšku středového složení lze měnit nahoru/dolu o 7 mm. Ještě nikdy jsme nevyrobili více nastavitelný a laditelný trail bike.
  • 170 mm zadního odpružení, inspirovaného Endurem, je citlivé na malé nerovnosti, poradí si bez mrknutí oka s ostrými hranami, komprese v zatáčkách si maže na chleba a přesto stále nabízí parádní odezvu na pedály a efektivně přenáší výkon tam, kam patří – na trail.
  • S-velikosti Keneva SL jsou založeny na tom, co je důležité - velikost jezdce a jízdní styl, ne výška v rozkroku. Pět velikostí, všechna s podobnou výškou hlavové trubky a výškou rámu v rozkroku vám umožňují vybrat si velikost, která nejlépe odpovídá vašemu individuálnímu stylu. Menší S-velikosti budou obratnější a hravější, větší S-velikosti nabídnou větší stabilitu a manipulační prostor jezdce.

RÁM
FACT 11m full carbon, 29", full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 170mm rear travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot
TLUMIČ FOX FLOAT X2 Performance, 2-position lever, 62.5×230mm
VIDLICE FOX FLOAT 38 Performance Elite 29, Grip2 damper, 44mm offset, HSC, LSC, HSR, LSR, 110×15mm, 1.5" tapered steerer, 170mm travel
PŘEDSTAVEC Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
GRIPY Deity, Knuckleduster, Black
ŘÍDÍTKA Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 30mm rise, 800mm, 35mm clamp
SEDLO Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
ZADNÍ BRZDA SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
PŘEDNÍ BRZDA SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm
ŘADÍCÍ PÁČKY SRAM X01 Eagle, trigger, 12-speed
PŘEHAZOVAČKA Sram X01 Eagle, 12-speed
KAZETA SRAM XG-1295 Eagle, 10–52t
ŘETĚZ SRAM GX Eagle, 12-speed
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ Praxis, forged M30, custom offset
PŘEVODNÍKY SRAM X-Sync Eagle, 94 BCD, 32t, alloy
PŘEDNÍ KOLO Traverse 29
ZADNÍ KOLO Traverse 29
RÁFKY Roval Traverse 29 Alloy, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready
PŘENÍ NÁBOJ Roval, sealed cartridge bearings, 15×110mm spacing, 28h
ZADNÍ NÁBOJ Roval DT Swiss 370, Ratchet LN, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.3"
PAPRSKY DT Swiss Competition Race
DUŠE Standard, Presta valve
ZADNÍ PLÁŠŤ Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 29×2.6"
SEDLOVKA : X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9mm, S2: 125mm, S3/S4: 150mm, S5: 170mm
OBJÍMKA SEDLOVKY Alloy, 38.6mm
MOTOR Specialized SL 1.1, custom lightweight motor
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ Specialized MasterMind TCU, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
BATERIE Specialized SL1–320, fully integrated, 320Wh
NABÍJEČKA Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
KABELÁŽ Custom Specialized wiring harness
SWAT SWAT CC, integrated tool and chain tool with spare link in steerer tube

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".