Specialized Levo Pro (LEVO-PRO6)

Zcela nové Turbo Levo přináší zatím těžko představitelné spojení člověka a stroje. Využijte technologii, která posune vaši jízdu za hranice představitelného. Více rychlosti. Delší vzdálenosti. Více svobody. Více trailů, více nadšení, více nevšedních zážitků… garantováno. Od svého uvedení nastavilo Turbo Levo laťku, kterou se snaží další výrobci elektrokol překonat a s každým novým modelem je tato laťka výš a výš. Jsou to získané, aplikované a znásobené znalosti a zkušenosti, které máme s horskými koly — velmi schopná kombinace motoru, šasi, odpružení a geometrie, která přispívá k neuvěřitelným jízdním zážitkům na trailu. Přirozenou a fluidní integraci proprietárního motoru, baterie a ovládání najdete pouze u Turbo Leva. Váš výkon znásobí až čtyřikrát tak přirozeně, že s kolem splynete a budete to stále vy, jenom rychlejší. Turbo Levo je předtím nepředstavitelná kombinace jízdní kvality, dojezdu a robustnosti. Nevěříte? Vyzkoušejte sami...
Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized Levo Pro 2022

Zcela nové Turbo Levo přináší zatím těžko představitelné spojení člověka a stroje. Využijte technologii, která posune vaši jízdu za hranice představitelného. Více rychlosti. Delší vzdálenosti. Více svobody. Více trailů, více nadšení, více nevšedních zážitků… garantováno. Od svého uvedení nastavilo Turbo Levo laťku, kterou se snaží další výrobci elektrokol překonat a s každým novým modelem je tato laťka výš a výš. Jsou to získané, aplikované a znásobené znalosti a zkušenosti, které máme s horskými koly — velmi schopná kombinace motoru, šasi, odpružení a geometrie, která přispívá k neuvěřitelným jízdním zážitkům na trailu. Přirozenou a fluidní integraci proprietárního motoru, baterie a ovládání najdete pouze u Turbo Leva. Váš výkon znásobí až čtyřikrát tak přirozeně, že s kolem splynete a budete to stále vy, jenom rychlejší. Turbo Levo je předtím nepředstavitelná kombinace jízdní kvality, dojezdu a robustnosti. Nevěříte? Vyzkoušejte sami...

  • Elektronický systém nového Leva, to je plná integrace 565wattového motoru, 700 Wh baterie s novou radikální generací plně integrovaného ovladače. Výsledkem je spousta výkonu až do 25 km/h pro co nejrychlejší výjezd na začátek vašeho oblíbeného trailu ještě k tomu jenom se čtvrtinovou námahou, nemluvě o kvalitě jízdy samotné, která byla předtím nepředstavitelná.
  • Další generace displeje TCU2 je váš informační portál, s přizpůsobitelnými datovými poli zobrazujícími např. přesnou kapacitu baterie na procenta v kombinaci s novou funkcí dálkového ovládání zvanou Microtune, umožňující za jízdy ladit úroveň podpory motoru v 10 % krocích, abyste dostali přesně tu jízdu, kterou chcete.
  • Dedikovaný “Mullet” design s 27.5” zadním a 29” předním kolem zaručuje hravou jízdu a průjezd zatáček způsobem, jakým to žádný jiný vysokovýkonný e-bike nedokáže. Dostatečně dimenzovaný kokpit vás umístí do středu dění/kola pro lepší trakci a kontrolu v zatáčkách. Nízký střed, položená hlava a snížený offset vidlice zaručují stabilitu i v opravdu rozbitém terénu.
  • Levo, stejně jako SJ EVO, nabízí šest odlišných nastavení geometrie, umožňující jezdci jednoduše přizpůsobit jízdní projev kola pro každý styl a terén. Úhel hlavové trubky je nastavitelný mezi 63 a 65,5 stupni. Výšku středového složení lze měnit nahoru/dolu o 7 mm.
  • 150 mm zadního odpružení, inspirovaného Endurem, je citlivé na malé nerovnosti, poradí si bez mrknutí oka s ostrými hranami, komprese v zatáčkách si maže na chleba a přesto stále nabízí parádní odezvu na pedály a efektivně přenáší výkon tam, kam patří – na trail.
  • S-velikosti Leva jsou založeny na tom, co je důležité - velikost jezdce a jízdní styl, ne výška v rozkroku. Šest velikostí, všechna s podobnou výškou hlavové trubky a výškou rámu v rozkroku vám umožňují vybrat si velikost, která nejlépe odpovídá vašemu individuálnímu stylu. Menší S-velikosti budou obratnější a hravější, větší S-velikosti nabídnou větší stabilitu a manipulační prostor jezdce.

RÁM
FACT 11m full carbon, 29" front wheel, 27.5" rear wheel, full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot
TLUMIČ FOX FLOAT X2 Factory, LSC, LSR, 2-position lever, 55×210mm, Kashima
VIDLICE FOX FLOAT 38 Factory 29, Grip2 damper, 44mm offset, HSC, LSC, HSR, LSR, 110×15mm, 1.5" tapered steerer, 160mm travel, Kashima
ŘÍDÍTKA Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm, 35.0mm
PŘEDSTAVEC Deity Copperhead, 35.0mm
GRIPY Deity, Knuckleduster, Black
PŘEDNÍ BRZDA : SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
ZADNÍ BRZDA SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
ŘADÍCÍ PÁČKY SRAM XO1 Eagle trigger, 12-speed, single click
PŘEHAZOVAČKA Sram X01 Eagle, 12-speed
KAZETA SRAM XG-1295 Eagle, 10–52t
ŘETĚZ SRAX X01 Eagle, 12-speed
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ Praxis Carbon M30, custom offset, 160mm
PŘEVODNÍKY SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34T, steel
PŘEDNÍ KOLO Traverse Carbon 29
ZADNÍ KOLO Traverse Carbon 27.5
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.6"
ZADNÍ PLÁŠŤ Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5×2.6"
DUŠE Standard, Presta Valve
SEDLO Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails
SEDLOVKA : FOX Transfer, 30.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 200mm
OBJÍMKA SEDLOVKY Alloy, 38.6mm
MOTOR Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, over-the-air updates,
ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
BATERIE Specialized M3–700, Integrated battery, 700Wh
NABÍJEČKA Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
KABELÁŽ Custom Specialized wiring harness
SWAT SWAT CC steerer tube integrated tool with chain tool and link

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".