Specialized Men's Turbo Vado 2.0 NB (MEN-S-TURBO-VADO-23)

Mějte všechny vychytávky týkající se kol s asistencí podpory šlapání, které si zasloužíte za cenu, která vám dovolí nevynechat ani jeden z denních cappuccino rituálů s novým Vado 2.0. Nabízí spoustu stejných vlastností, jako jeho mnohem dražší sourozenci, ačkoli s trochu méně hlučným motorem je Vado 2.0 řazeno do kategorie ultimátních dopravních prostředků, které využijete od zařizování nákupu v obchodě až po dojíždění do práce. Nezapomeňte: Rušný život si žádá rychlejší kola.
Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized Men's Turbo Vado 2.0 NB 2019

Mějte všechny vychytávky týkající se kol s asistencí podpory šlapání, které si zasloužíte za cenu, která vám dovolí nevynechat ani jeden z denních cappuccino rituálů s novým Vado 2.0. Nabízí spoustu stejných vlastností, jako jeho mnohem dražší sourozenci, ačkoli s trochu méně hlučným motorem je Vado 2.0 řazeno do kategorie ultimátních dopravních prostředků, které využijete od zařizování nákupu v obchodě až po dojíždění do práce. Nezapomeňte: Rušný život si žádá rychlejší kola.

S kompletně přepracovaným a integrovaným motorem je Vado skvělé kolo do města. Naladění motoru Rx Street Tune dává výkon 250 wattů způsobem, který se co nejlépe hodí do městského prostředí - reaguje lineárně na podněty do pedálů. Zjednodušeně čím usilovněji šlapete Vy sami, tím více zabírá i motor, takže rozjezdy z nulové rychlosti jsou hračka. Navíc pohon řemenem, namísto řetězu, dělá jízdu tichou a bez otravných vibrací. Perfektní.

Pro Vado 2.0 jsme vyvinuli vlastní 460Wh baterii, která je plně integrovaná do rámu, uzamykatelná a snadno vyjímatelná pro potřeby nabíjení mimo kolo. S touto baterií Turbo Vado poskytuje dojezd až 150 km v Economy módu, 65 km ve Sport módu a 40 v nejsilnějším Turbo módu. Tyto odhady jsou založené na předpokladech jako - celková hmotnost jezdce + kola je 100 kg, terén je rovný nebo s mírným zvlněním, je bezvětří nebo mírný vánek. Jinak řečeno s maximální rychlostí 25 km/h je v bateriích spousta šťávy abyste dojeli do práce, po nákupech a večer ještě stihli kafe na druhém konci města.

Ve spolupráci s německou firmou jsme vyvinuli počítač s 2.2palcovým displejem. Pomocí tohoto počítač, s možností dotykového ovládání, se lze přes Bluetooth® připojit k aplikaci Turbo Vado Mission Control * pro plnou kontrolu nad nastavením kola Vado. Aplikace vám umožňuje vyladit motor přesně dle Vašich osobních preferencí - díky funkci Smart Control máte k dispozici reálný dojezd, dále také navigaci, záznam trasy, historii jízd nebo diagnostiku. Pohyb skrze jednotlivé obrazovky displeje je možný pomocí ovládání na řídítkách, takže pro ovládání nemusíte pouštět řídítka.

Navrch těchto inovativních vychytávek jsme zvolili ekonomickou 9ti rychlostní sadu Shimano a výkonné hydraulické kotoučové brzdy. Vado 2.0 je ideální společných pro vytížený životní styl.

*Dostupná později tento rok.

 

  • Digitální na zakázku vyrobený 2.2” BLOKS displej umožňuje monitorovat všechna jízdní data v reálném čase. Lze také spojit s aplikací Turbo Vado Mission Control App pomocí Bluetooth®, takže můžete mít plnou kontrolu nad laděním motoru, úrovních podpory, dojezdu a mnohem víc.
  • Motor Vado je plně integrovaný v rámu a nabízí výkon 250 wattů. Je upraven pro městskou jízdu a intuitivně reaguje na sílu jako vkládáte do každého šlápnutí – čím silněji šlapete, tím více energie motor dodává. Díky konstrukci vnitřního vedení řemene, nedochází k přebytečným vibracím a jízda je plynulá a tichá.
  • Baterie o 460 Wh byla vyrobena na zakázku a je plně integrována v rámu, odnímatelná pro snadné nabíjení a uzamykatelná pro lepší úroveň zabezpečení. Komunikuje s displejem a má mnoho úrovní ovládání pro zajištění maximálního výkonu a dojezdu.

RÁM
Turbo aluminum frame with bottom bracket motor mount, fitness/transpor­tation geometry, fully integrated & lockable down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, smooth welds
VIDLICE SR Suntour NCX E25, 50mm of travel, steel steerer, 15mm thru-axle
PŘEDNÍ NÁBOJ Specialized alloy disc, sealed cartridge bearings, 15×100mm thru-axle, 28h
ZADNÍ NÁBOJ Specialized alloy disc, sealed cartridge bearings, 12×148mm, 10-/11-speed freehub, 28h
VÝPLET Stainless, black
RÁFKY 700C disc, 28h, double-wall
DUŠE 700C, 40mm Presta valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Trigger Sport Reflective, 700×47mm
ZADNÍ PLÁŠŤ Trigger Sport Reflective, 700×47mm
KLIKY Custom alloy crankarms
PŘEVODNÍKY : 40T, BCD: 104, single Xsync style 10-/11-speed
ŘAZENÍ Shimano Alivio, 9-speed
PŘEHAZOVAČKA Shimano Alivio, 9-speed
KAZETA Shimano Acera, 9-speed, 11–36t
ŘETĚZ Shimano E6070, 9-speed
PŘEDNÍ BRZDA Tektro HD-T285, hydraulic disc, 180mm
ZADNÍ BRZDA Tektro HD-T285 hydraulic disc, 160mm
ŘÍDÍTKA Specialized, alloy, 9-degree backsweep, 15mm rise, 680mm width, 31.8mm
GRIPY Body Geometry Contour
PŘEDSTAVEC Alloy w/ light mount, 31.8mm clamp
SEDLO Specialized Canopy Sport, steel rails
SEDLOVKA Specialized 2-bolt head, forged alloy, 8mm offset, micro-adjust, 30.9mm
OBJÍMKA Alloy, 31.8mm
MOTOR Specialized 1.2, Custom Rx Street Tuned Motor, 250W Nominal
UI/REMOTE Custom 2.2" BLOKS. LCD display, USB plug, stem mount w/ custom handlebar remote & Mission Control App connectivity
BATERIE Specialized U1–460, On/Off button, state of charge display, 460Wh
NABÍJEČKA Custom Specialized 42V2A Charger with Rosenberger plug, AC power cord included
WIRING HARNESS Custom Specialized wiring harness
STOJÁNEK Specialized kickstand, 40mm mount
ZVONEK Simple bell
PEDÁLY Specialized Commuter w/ grip tape & reflectors

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".