Rozlučte se s vložkami Zertz. Byla s nimi zábava, ale našli jsme pro Vás něco lepšího. Zcela nové kolo Roubaix Pro se sadou Shimano Di2 představuje podle našeho názoru budoucnost silničních kol a během chvíle se dozvíte proč.
Lehký rám je vyroben z našeho nejlepšího karbonu FACT 11r. Oproti předchozí konstrukční generaci SL4 jsou vlastnosti rámu na jiném levelu. Trochu jsme pozměnili geometrii, ale dobrý pocit z posedu, ovládání a jízdy, který jsme si oblíbili u SL4 zůstává. A to napříč všemi velikostmi, díky konstrukci pomocí technologie Rider-First Engineered™.
Určitě se teď chcete zeptat: "a co to odpružení vepředu?". Říkáme tomu Future Shock, a zjednodušeně jet to píst uvnitř hlavové trubky se zdvihem 20mm. Future Shock jsme vyvinuli ve spolupráci s McLaren Applied Technologies a výsledkem je značné zlepšení jízdního projevu, hlavně ve vertikální poddajnosti. V kostce jsme zjistili, že zaměřením se na vertikální poddajnost, namísto předozadní flexe vidlice, můžeme zlepšit rychlost, komfort a ladnost jízdy jednou ranou. Když jsme nové Roubaix podrobili testu na modelu Rolling Efficiency od McLarenu, tak jasně výkonnostně předstihlo konkurenci.
Roubaix Pro je osazeno vybranými komponenty jako 11ti rychlostní sada Shimano Dura-Ace 9100 s hydraulickými kotoučovými brzdami 9120 a lehkými, přesto odolnými zapletenými karbonovými koly Roval CL 32.
RÁM
|
FACT 11r carbon, Endurance Geometry, Rider-First Engineered™, 12×142mm thru-axle, Future Shock suspension, 20mm of travel, flat disc mounts |
---|---|
VIDLICE | S-Works FACT carbon, 12×100mm thru-axle |
PŘEDNÍ KOLO | Roval CL 32 Disc, Win Tunnel Engineered, carbon rim, 32mm depth, Roval AFD Hub, 21h |
ZADNÍ KOLO | Roval CL 32 Disc, Win Tunnel Engineered, carbon rim, 32mm depth, Roval AFD Hub, 24h |
DUŠE | Standard, Presta valve |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | S-Works Turbo 2Bliss Ready, 180 TPI, folding bead, BlackBelt Protection, GRIPTON compound, 700×28mm |
ZADNÍ PLÁŠŤ | S-Works Turbo, 2Bliss Ready, 180 TPI, folding bead, BlackBelt Protection, GRIPTON compound, 700×28mm |
KLIKY | S-Works FACT Carbon |
PŘEVODNÍKY | Alloy spider, 50/34T |
STŘED | Praxis 6806 bearings |
ŘAZENÍ | Shimano Dura-Ace 9120 hydraulic disc |
PŘESMYKAČ | Shimano Dura-Ace 9100, braze-on |
PŘEHAZOVAČKA | Shimano Dura-Ace 9100, 11-speed |
KAZETA | Shimano Ultegra 8000,11-speed, 11–30t |
ŘETĚZ | Shimano Ultegra, 11-speed |
PŘEDNÍ BRZDA | Shimano Dura-Ace 9120 hydraulic disc |
ZADNÍ BRZDA | Shimano Dura-Ace 9120 hydraulic disc |
ŘÍDÍTKA | S-Works Carbon Hover Drop, 125×75mm |
OMOTÁVKA | S-Wrap w/ Sticky gel |
PŘEDSTAVEC | Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt |
SEDLO | Body Geometry Phenom Expert, Adaptive Edge design, hollow titanium rails, carbon fiber base, 143mm |
SEDLOVKA | Specialized CG-R, FACT carbon, single-bolt, 27.2mm |
PEDÁLY | Nylon, 105×78×28mm, loose balls w/ reflectors |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde