Specialized Roval Traverse 27.5 Carbon 148 (ROVAL-TRAVERSE-27-2)

Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized Roval Traverse 27.5 Carbon 148

Traily v našich okolních lesích jsou rozmanité a rychlé, perfektní pro testování hbitých kol jako třeba naše karbonové Traverse 27,5. Prudká stoupání a klesání fungují jako inspirace pro radikální designy a co je nejdůležitější, dodávají nám jistotu, že předčí všechna vaše očekávání.

Pojďme si říct něco málo o těch zmíněných očekáváních. Zahrnují vše od schopnosti zvládat drandění a skákání až po to, že jsou dostatečně lehké, aby bylo možné efektivně šlapat na vrchol jakéhokoli kopce – a to vše začíná u ráfku. Naši vývojáři věděli, že chtějí karbon a díky našemu Zero Bead Hook byli schopni rozložit vlákna přes boční stěnu a dno ráfku. A když se tohle zkombinuje s vnitřní šířkou ráfku 30 mm, vznikne kolo, které je extrémně odolné vůči nárazům s nízkým valivým odporem a neuvěřitelnou trakcí. Také zjistíte, že pomáhá předcházet prudkému zamčení řídítek při ostrém zatáčení, a je lze rychle a snadno přezout na bezdušové pláště.

Spolu s celkovou nízkou hmotností, tuhostí a odolností, bylo další prioritou pro zapletená kola Traverse snadná údržba. Zaprvé, jsme se zbavili těch šílených placatých drátů a korozi podléhajících niplů. Dále, jsme použili 28 paprsků J-Bend, které mají stejnou délku jak na předním, tak i zadním kole – to, aby se daly snadno vyměnit. A na konec, nový náboj s širším a vyšším profilem, pro vyšší tuhost.

Širší ráfek ovlivňuje řadu věcí, které souvisí s jízdním výkonem – lépe podporují plášť, aby jste měli větší jistotu a přilnavost a umožňuje vám jezdit nižší tlaky, které pomáhají rozprostírat nárazy do větší plochy, čímž je redukováno riziko zničení. A když tohle zkombinujete s rozměrem 27,5, skončíte s párem zapletených kol, který je neuvěřitelně tuhý, rychle akceleruje a navíc stoupání a klesání zvládá levou zadní.

Po navržení ráfku jsme zůstali u naší lehké a odolné konstrukce a proto jsme použili náboje DT Swiss 350 Classic s 28 paprsky DT Swiss Competition Race a niply Pro Lock. Uvnitř nábojů najdete zapouzdřená kazetová ložiska s rohatkou se 36 zuby, pro rychlou akceleraci. Také jsme si chtěli být jisti, že včas odstraníme různé nepřesnosti, které stroje nevidí a proto jsou tato kola zaplétána ručně.

Každá sada kol je dodávána s 11ti rychlostním ořechem SRAM XD, bezdušovými ventilky a páskou pro snadný přechod na bezdušové obutí. *Prosíme, berte na vědomí, že ořechy lze zakoupit samostatně.

 

  • Typ ráfku: karbonový, bezdušový (2Bliss Ready), bezpatková konstrukce. Designové provedení – černá grafika pod průhledným lakem
  • Materiál ráfku: karbon
  • Šířka ráfku: 30 mm (vnitřní)
  • Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení
  • Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení
  • Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu
  • Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend
  • Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal
  • Nabob předního kola: DT Swiss 350 Classic, 28h, pevná osa 15×110mm, 6 šroubů, včetně koncovek 15×110mm 19mm OD.
  • Náboj zadního kola: DT Swiss 350 Classic, 28 děr, rohatka o 36ti zubech, včetně rychlostního ořechu SRAM XX1 XD.
  • Obsahuje 31 mm OD koncovky na přední náboj.
  • Typ ložiska: Uzavřená kazeta
  • Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém.
  • Způsob montáže: ručně postavené
  • Celková hmotnost páru zapletených kol: 1700 g

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".