Specialized S-Works Epic XTR DI2 (S-WORKS-EPIC-XTR-D3)

S těmi všemi mistrovskými tituly, olympijskými medailemi a vítězstvími na Cape Epic, které za tímto kole stojí, byste se mohli ptát: "Může být Epic vůbec ještě lepší?" Odpověď zní ano, může. Díky kompletně nové geometrii, přepracovanému Brainu a novému vzhledu rámu se Epic z bleskového bojovníka posouvá na raketový stroj - nejrychlejší kolo na planetě.
Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized S-Works Epic XTR DI2 2018

S těmi všemi mistrovskými tituly, olympijskými medailemi a vítězstvími na Cape Epic, které za tímto kole stojí, byste se mohli ptát: "Může být Epic vůbec ještě lepší?" Odpověď zní ano, může. Díky kompletně nové geometrii, přepracovanému Brainu a novému vzhledu rámu se Epic z bleskového bojovníka posouvá na raketový stroj - nejrychlejší kolo na planetě.

Závodní tratě se za poslední roky hodně změnily. Jsou mnohem více technické, prudší a jednoduše je to větší výzva je zvládnout. Nicméně, než abychom se z toho jen třásli, rozhodli jsme se tomu jít naproti a chopili jsme se příležitosti. Udělali jsme si souhrn částí, které ovlivňují ovládání kola, jako je úhel hlavové trubky, reach, stack, délka řetězové vzpěry, postavení vidlice atp. a snažili se to celé přehodnotit. Zvýšením hodnoty délky reach bude kolo stabilnější ve vyšších rychlostech a zásadně pohodlnější při jízdě. Sedlovka? Průměr 30.9 mm. Úhel hlavovky? Trošku jsme ho podkopli, ale jen tak, abychom nezhoršili vlastnosti ovládání. Vidlice s offsetem 42 mm pro hravé otáčení v utažených zatáčkách.

Dále je tu nová verze technologie Brain, Brain 2.0. Brain změnil pohled na svět tlumičů a to jak na jeho výhody, tak i efektivitu. A je to skvělé. Skutečný vůdce z hlediska inovací a vývoji tlumičů, nicméně i tak jsme věděli, že je vždy co zlepšovat. Jednoduchá fyzika nám pověděla, že posunutím Brainu směrem k zadní ose bude fungovat citlivěji. A po nespočtu hodin strávených s týmem RockShox jsme přišli s více než obyčejným upgradem. Je úplně nový. Nyní reaguje hladce na každý zpětný ráz od výmolů a jiných překážek. Funguje více plynuleji a má integrované hadice v tlumícím systému. To zlepšuje průtok oleje a vytváří skvělý balíček toho nejlepšího na trhu.

Nový Epic přináší také zásadní posun v oblasti pevnosti. Technologie Rider-First Engineered™ rozmisťuje trubky a určuje velikosti karbonových plátů na správná místa tak, aby byla pevnost rámu vyšší především v přední části, což zvyšuje kvalitu jízdy a kontrolu nad ní. Každá velikost rámu má specificky dlouhé trubky, které vedou k lepší pevnosti a dělají z tohoto kola to nejlepší, co jsme kdy vyrobili, bez ohledu na velikost rámu.

To vše je pěkné, ale možná se ptáte: "Co hmotnost?" Jsme rádi z a tuto otázku. S cílem udělat z Epica nejrychlejší kolo jde ruku v ruce i priorita ohledně hmotnosti. Začali jsme s efektivním uspořádáním rámu a tvaru trubek, které obsahují čisté vedení kabelů, dále pak integrované kanály vedoucí skrz systém tlumení, udělali jsme rovné trubky s menšími křivkami a optimalizovali torzní profily. A pokud vás to zajímá, tato úspora hmotnosti činí téměř 350 gramů.

S-Works Epic není postaven na ničem jiném, než vidlici RockShox SID World Cup, řazení Shimano XTR Di2, klikách Race Face Next SL G4 a ručně zaplétaných zapletených karbonových kolech Roval Control SL.

  • Rám z karbonu S-Works FACT 12m je kombinací tuhosti, síly a nízké hmotnosti, což jsou atributy nutné pro správnou efektivitu a rychlost kola. K tomu nová geometrie, vidlice RockShox s Brainem a zdvihem 100 mm dělá z Epica nejlépe ovladatelné a nejrychlejší kolo jaké jste kdy měli.
  • Naše zakázkově vyrobená vidlice RockShox SID WC s Brainem má vrchní část z karbonu, nejlepším nastavovacím systémem Brainu, aby se vidlice hodila k systému tlumení nového Epica.
  • Řazení XTR Di2 přehazuje hladce a přesně.

RÁM
S-Works FACT 12m, XC Geometry, threaded BB, 12×148mm rear spacing, internal cable routing, 100mm of travel
VIDLICE RockShox SID WC Brain 29, top-adjust Brain Fade, Solo Air, tapered carbon crown and steerer, 15×110mm Maxle® Stealth thru-axle, 100mm of travel, 42mm offset
ZADNÍ TLUMIČ RockShox/Speci­alized Micro Brain shock w/ Spike Valve, AUTOSAG, 51×257mm
PŘEDNÍ NÁBOJ Roval Control SL, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 110mm spacing, 24h
ZADNÍ NÁBOJ Roval Control SL, DT Swiss Star Ratchet, 54t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
VÝPLET DT Swiss Competition Race
RÁFKY Roval Control SL, hookless carbon, 25mm internal width, tubeless-ready, hand-built
DUŠE 29×1.75/2.4", 60mm Presta valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 × 2.3"
ZADNÍ PLÁŠŤ Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 × 2.1"
KLIKY Race Face Next SL G4, Boost™
PŘEVODNÍKY Alloy 30T
STŘED Threaded BB, 24mm spindle
ŘAZENÍ Shimano XTR Di2, 11-speed
PŘEHAZOVAČKA Shimano XTR M9050 Di2, Shadow Plus, GS cage, 11-speed
KAZETA SRAM XG 1199 X-DOME, 11-speed, 10–42t
ŘETĚZ SRAM XX1, 11-speed w/ PowerLink
PŘEDNÍ BRZDA Shimano XTR M9000, hydraulic disc, post mount, metallic pads, 160/180mm rotors
ZADNÍ BRZDA Shimano XTR M9000, hydraulic disc, post mount, metallic pads, 160mm rotors
ŘÍDÍTKA S-Works Carbon Mini Rise, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 10mm rise, 720mm, 31.8mm
GRIPY : Specialized Sip Grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness
PŘEDSTAVEC S-Works SL, alloy, titanium bolts, 6-degree rise
SEDLO Body Geometry S-Works Phenom, carbon rails, 143mm
SEDLOVKA S-Works FACT carbon, 10mm setback, 30.9mm
OBJÍMKA Specialized Alloy 34.9mm, Ti bolt
PEDÁLY Specialized Platform, 9/16" spindle

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".