Specialized S-Works Tarmac (S-WORKS-TARMAC5)

Předchozí generace Tarmacu má výborný rodokmen — vítězství v každé Grand Tour plus dva tituly mistra světa, takže je nasnadě otázka, proč nový Tarmac. Nikdy jsme nebyli z těch, co usínají na vavřínech. Pořád se honíme i za těmi nejmenšími detaily a vylepšeními, v duchu hesla "inovuj, nebo zemři". Přesně proto nový S-Works Tarmac boří zažité tradice, aby vám přinesl závodní silniční kolo, navržené pro vítězství.
Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized S-Works Tarmac 2018

Předchozí generace Tarmacu má výborný rodokmen — vítězství v každé Grand Tour plus dva tituly mistra světa, takže je nasnadě otázka, proč nový Tarmac. Nikdy jsme nebyli z těch, co usínají na vavřínech. Pořád se honíme i za těmi nejmenšími detaily a vylepšeními, v duchu hesla "inovuj, nebo zemři". Přesně proto nový S-Works Tarmac boří zažité tradice, aby vám přinesl závodní silniční kolo, navržené pro vítězství.

Abychom srazili hmotnost na 800 gramů, využili při vývoji pokročilý software, původně z leteckého průmyslu. S jeho pomocí jsme opět zdokonalili konstrukci a vrstvení nového karbonu FACT 12r. Díky kombinaci nových postupů a materiálů - optimalizace materiálů, výrobních postupů, vrstvení karbonu apod. jsme dokázali rám odlehčit o téměř 200 gramů. A úspora hmotnosti 20 % už zavání novým osobním rekordem v nejbližším stoupání.

V rámci až puntičkářského gramaření verze S-Works Tarmac Ultralight představuje nově vyvinutou povrchovou úpravu, která dále šetří cenné gramy. V kombinaci s vylepšeným procesem příprav jsme díky této technologii dokázali aplikovat lak, která váží stejně jako devět gumových medvídků, neboli 10 gramů.

Při vývoji jsme dále zdokonalili naši technologii Rider-First Engineered™, takže nový Tarmac je tuhý/poddajný přesně tam, kde má být. Změny se dotkly také geometrie. Na základě sběru dat ze systému Retül a podnětu od profesionálních jezdců, jsme vytvořili geometrie, která kombinuje hbité řízení a krátký rozvor.

Tuhost rám je důležitá, ale stejně tak poddajnost ve správných místech pro zlepšení jízdních kvalit. Proto má nový Tarmac sedlovku, která je v horních 120mm, které nejsou upnuté do rámu, poddajnější. Dále jsme změnili tvarování sedlových vzpěr a snížili místo napojení na sedlovou trubku, pod úroveň horní rámové trubky. Zvětšili jsme i průchodnost zadní stavbu a to až pro 30mm pláště (nebo 28mm Turbo Cotton na ráfku Roval Roval CLX 50. Tím pádem můžete v širších pláštích vozit nižší tlaky, což, poněkud překvapivě, snižuje valivý odpor, zvyšuje trakci a v neposlední řadě navyšuje pohodlí.

Aerodynamika. Ani na tu jsme nezapomněli. Vždyť od profesionálních stájí jako Bora-Hansgrohe Team Quick Step Floors neustále slýcháme požadavku na ještě lepší aerodynamiku každého komponentu. Cílem tedy bylo zjistit, jak můžeme dále vylepšit aerodynamiku Tarmacu, aniž bychom změnili jeho charakter. Během 6ti měsíčního intenzivního výzkumu jsou objevili 3 oblasti s největším dopadem a výsledkem je - nový tvar vidlice, níže umístěné sedlové vzpěry s aerodynamicky tvarovanými trubkami a sedlovka + sedlovká trubka s průřezem do tvaru D. Výsledek v číslech? Kolo, které je o cca. 45 vteřin rychlejší na 40km trati v porovnání s ostatním top modely konkurenčních značek. Je to rychlost, kterou ucítíte, když nastoupíte pelotonu.

S-Works označuje to nejlepší i co se výbavy týče. proto zde najdete elektronickou sadu Shimano Dura-Ace 9150 Di2 s direct mount hydraulickými kotoučovými brzdami a lehounká aerodynamická karbonová zapletená kola Roval CLX 50, obutá do 26mm plášťů Turbo Cotton.

 

  • Unikátní geometrie Rider-First Engineered™, která zajišťuje že má každá velikost rámu ty stejné legendární schopnosti při stoupání i klesání, jaké od kola Tarmac očekáváte. Rámová sada S-Works FACT 12r je náš nejkvalitnější karbonový rám nabízející nejnižší hmotnost a nejvyšší tuhost.
  • Celokarbonová vidlice S-Works FACT s odlehčenou konstrukcí poskytuje neuvěřitelnou tuhost v přední často kola a citlivé ovládání zaručující okamžité zrychlení a rychlé sjezdy.
  • Karbonové kliky S-Works 52/36z jsou neskutečně tuhé a převodníky budou vyhovovat jak pro alpské výjezdy, tak pro sprinty na rovince.

RÁM
S-Works Tarmac SL6, FACT 12r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, clean routing, internally integrated seat clamp, 130mm rear spacing
VIDLICE S-Works FACT carbon
PŘEDNÍ KOLO Roval CLX 50, Win Tunnel Engineered, carbon rim, 50mm depth, Roval AF1 Hub, CeramicSpeed bearings,16h
ZADNÍ KOLO Roval CLX 50, Win Tunnel Engineered, carbon rim, 50mm depth, Roval AF1 Hub, CeramicSpeed bearings, 21h
DUŠE 66mm alloy tubeless valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Turbo Cotton, 700×26mm, 320 TPI
ZADNÍ PLÁŠŤ Turbo Cotton, 700×26mm, 320 TPI
KLIKY S-Works carbon fiber
PŘEVODNÍKY 52/36T
STŘED OSBB, CeramicSpeed bearings
ŘAZENÍ Shimano Dura-Ace Di2 9150
PŘESMYKAČ Shimano Dura-Ace Di2 9150, braze-on
PŘEHAZOVAČKA Shimano Dura-Ace Di2 9150, 11-speed
KAZETA Shimano Dura-Ace 9100, 11-speed, 11–30t
ŘETĚZ Shimano Dura-Ace,11-speed
PŘEDNÍ BRZDA Shimano Dura-Ace 9110F direct mount
ZADNÍ BRZDA Shimano Dura-Ace 9110RS direct mount
ŘÍDÍTKA S-Works SL Carbon Shallow Drop, 125×75mm
OMOTÁVKA S-Wrap w/ Sticky gel
PŘEDSTAVEC S-Works SL, alloy, titanium bolts, 6-degree rise
SEDLO S-Works Toupé, Body Geometry shape, 143mm width, carbon rails
SEDLOVKA S-Works FACT Carbon Tarmac seatpost, 20mm offset
OBJÍMKA Tarmac SL6 clamp assembly
PEDÁLY Nylon, 105×78×28mm, loose balls w/ reflectors

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".