Širší pláště o rozměru 29+ usnadní Vaši jízdu po horším povrchu(např. sníh nebo písek) a dopřejí Vám mnohem větší komfort v sedle.
Kdybyste neviděli v lese blikat zelené LED světýlka, určitě byste zapomněli, že to co se míhá mezi stromy je e-bike. To je hlavní rozdíl, který odlišuje S-Works Turbo Levo FSR 6Fattie/29 od ostatních.
S tímto kolem získáte pečeť kvality pro kterou jsou naše kola top řady S-Works známá. Ušetření 600 g hmotnosti v porovnání s hliníkovou verzí a spousta místa nad horní rámovou trubkou, aby se vám dobře nastupovalo, ultra krátké řetězové vzpěry, pro hravé ovládání a nízký střed, abyste měli pocit, že jste k trailu přilepeni.
K tomu se přidává efektivní a výkonná Technologie Turbo, která spojuje baterii a nový motor Turbo 1.3 s rámem z karbonu FACT 11m (celokarbonový rám). Tento nový motor dodává o 15 % více síly, než předchozí verze. Což zvyšuje jeho účinnost zatímco ladění motoru Rx Trail Tune je hladší a díky tomu vám přidá potřebnou energii do pedálů, aby bylo i to nejprudší stoupání na trailech zvládnutelné. Výkon je samozřejmě plně nastavitelný, aby šetřil energii. Tento motor je jediný na trhu, jehož záběr do pedálu má okamžitý efekt, takže se vám dostane potřebné energie přesně v moment, kdy to potřebujete a to včetně konzistentního točivého momentu v celém rozsahu kadence šlapání.
Baterie je, jak se sami přesvědčíte, dokonale zabudována do spodní trubky a přitom se dá snadno vyjmout, když ji chcete vyměnit nebo nabít. Má dlouhou životnost, aby zvládla dlouhé tratě a navíc je, společně s motorem, v konstrukci strategicky umístěna pro dokonalé vyvážení rámu. K tomu všemu přidejte aplikaci Mission Control pro dokonalé ovládání Technologie Turbo, integrovaný Trail Display zobrazující všechny potřebné údaje o jízdě a Trailové dálkové ovládání, díky kterému můžete snadno přepínat mezi jednotlivými úrovněmi bez toho, aniž byste museli sundat ruce z řídítek, dále nebude chybět powermetr, který ukazuje kolik síly do šlapání dáváte vy a kolik motor samotný.
Tato verze je osazena nejlepšími komponenty, jako je vidlice Öhlins RXF36 se zdvihem 150 mm, brzdy SRAM Code RSC a řazení SRAM XX1. Karbonová zapletená kola Roval Traverse 38 SL Fattie se neprohýbají a mají znatelně vyšší trakci, čímž je jízda zábavnější. Tento systém zapletených kol vám také umožňuje si vybrat mezi rozměrem 29" (nejsou součástí kola) a 6Fattie, čímž si můžete kolo maximálně vašim požadavkům.
RÁM
|
S-Works FACT 11m carbon, 6Fattie/29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post IR routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 135mm of travel |
---|---|
VIDLICE | Öhlins RXF 36, 29/6Fattie, Twin-Tube design, air spring w/ adjustable 3rd chamber, adjustable high and low speed compression, adjustable rebound, 15×110mm thru-axle, 51mm offset, 150mm of travel |
ZADNÍ TLUMIČ | Custom Öhlins STX, Single-Tube design, Rx Trail Tune, 3rd Chamber air spring technology, AUTOSAG, adjustable compression & rebound damping, 197×48mm |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Roval Traverse, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 110mm spacing, 24h |
ZADNÍ NÁBOJ | Roval Traverse SL, DT Swiss Star Ratchet, 54t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h |
VÝPLET | DT Swiss Revolution |
RÁFKY | Roval Traverse SL 27.5, hookless carbon, 38mm inner width, 24/28h, tubeless ready, hand-built |
DUŠE | 27.5 × 2.3" / 3.0", 40mm Presta valve |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 × 2.8" |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 × 2.8" |
KLIKY | Custom alloy crankarms |
PŘEVODNÍKY | Forged steel, 32T |
ŘAZENÍ | SRAM XX1, 11-speed |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM XX1, 11-speed |
KAZETA | SRAM XG1199, XD, 11-speed, 10–42t |
ŘETĚZ | SRAM XX1, 11-speed w/ PowerLink |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Code RSC, hydraulic disc, 200mm |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Code RSC, hydraulic disc, 200mm |
ŘÍDÍTKA | Specialized Trail, FACT carbon, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm |
GRIPY | : Specialized Sip Grip, half-waffle, XS/S: regular thickness, M/XL: XL thickness |
PŘEDSTAVEC | Syntace F109, 6-degree rise, 31.8mm clamp |
SEDLO | Body Geometry Henge Expert, hollow Ti rails, 143mm |
SEDLOVKA | : Command Post IRcc, 12-position micro-height adjustable, alien head design, bottom mount cable routing, remote SRL lever, 30.9mm, S: 100mm, M/L/XL: 125mm of travel |
OBJÍMKA | Specialized Alloy 34.9mm, Ti bolt |
MOTOR | Specialized 1.3, custom Rx Trail-tuned motor, 250W Nominal |
UI/REMOTE | Trail Handlebar Remote, motor mode switch & walk-assist |
BATERIE | Specialized M1–504, integrated Trail Display, ANT+/Bluetooth® module, 504Wh, Mission Control App connectivity |
NABÍJEČKA | Custom charger, 42V4A with Rosenberger plug |
WIRING HARNESS | Custom Specialized wiring harness |
PEDÁLY | Specialized Platform, Cr-Mo axle |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde