Specialized S-Works Turbo Levo FSR 6Fattie/29 - NB (S-WORKS-TURBO-LEVO10)

Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized S-Works Turbo Levo FSR 6Fattie/29 - NB 2018

Širší pláště o rozměru 29+ usnadní Vaši jízdu po horším povrchu(např. sníh nebo písek) a dopřejí Vám mnohem větší komfort v sedle.

Kdybyste neviděli v lese blikat zelené LED světýlka, určitě byste zapomněli, že to co se míhá mezi stromy je e-bike. To je hlavní rozdíl, který odlišuje S-Works Turbo Levo FSR 6Fattie/29 od ostatních.

S tímto kolem získáte pečeť kvality pro kterou jsou naše kola top řady S-Works známá. Ušetření 600 g hmotnosti v porovnání s hliníkovou verzí a spousta místa nad horní rámovou trubkou, aby se vám dobře nastupovalo, ultra krátké řetězové vzpěry, pro hravé ovládání a nízký střed, abyste měli pocit, že jste k trailu přilepeni.

K tomu se přidává efektivní a výkonná Technologie Turbo, která spojuje baterii a nový motor Turbo 1.3 s rámem z karbonu FACT 11m (celokarbonový rám). Tento nový motor dodává o 15 % více síly, než předchozí verze. Což zvyšuje jeho účinnost zatímco ladění motoru Rx Trail Tune je hladší a díky tomu vám přidá potřebnou energii do pedálů, aby bylo i to nejprudší stoupání na trailech zvládnutelné. Výkon je samozřejmě plně nastavitelný, aby šetřil energii. Tento motor je jediný na trhu, jehož záběr do pedálu má okamžitý efekt, takže se vám dostane potřebné energie přesně v moment, kdy to potřebujete a to včetně konzistentního točivého momentu v celém rozsahu kadence šlapání.

Baterie je, jak se sami přesvědčíte, dokonale zabudována do spodní trubky a přitom se dá snadno vyjmout, když ji chcete vyměnit nebo nabít. Má dlouhou životnost, aby zvládla dlouhé tratě a navíc je, společně s motorem, v konstrukci strategicky umístěna pro dokonalé vyvážení rámu. K tomu všemu přidejte aplikaci Mission Control pro dokonalé ovládání Technologie Turbo, integrovaný Trail Display zobrazující všechny potřebné údaje o jízdě a Trailové dálkové ovládání, díky kterému můžete snadno přepínat mezi jednotlivými úrovněmi bez toho, aniž byste museli sundat ruce z řídítek, dále nebude chybět powermetr, který ukazuje kolik síly do šlapání dáváte vy a kolik motor samotný.

Tato verze je osazena nejlepšími komponenty, jako je vidlice Öhlins RXF36 se zdvihem 150 mm, brzdy SRAM Code RSC a řazení SRAM XX1. Karbonová zapletená kola Roval Traverse 38 SL Fattie se neprohýbají a mají znatelně vyšší trakci, čímž je jízda zábavnější. Tento systém zapletených kol vám také umožňuje si vybrat mezi rozměrem 29" (nejsou součástí kola) a 6Fattie, čímž si můžete kolo maximálně vašim požadavkům.

 

  • Rám Turbo Levo FSR je vyroben z karbonu FACT 11m, což z něj dělá nejen lehkou, ale i dostatečně tuhou konstrukci. Samotný rám se točí kolem naší geometrie 6Fattie Trail, která se vyznačuje všemi našimi signifikantními znaky v oblasti trailových kol, jako je nízký střed, snížená horní rámová trubka a extra krátké řetězové vzpěry. Kabeláž je vedena vnitřkem, včetně teleskopické sedlovky Command Post IR, baterie je plně integrovaná ve spodní rámové trubce a motor je bezpečně chráněn kovanou výložkou.
  • Na zakázku laděný motor Turbo 1.3 Rx Trail stvořen přímo pro Levo, poskytující signifikantní nárůst účinnosti až o 15 % v porovnání s předešlým motorem Turbo 1.2. Díky tomu se může řadit na přední pozice v kategorii technologií motorů elektro kol. Má to spoustu dalších vychytávek, o kterých si jiné e-biky mohou nechat jen zdát, jako třeba okamžitý záběr, fantastické řízení tepla, dvojitý volnoběh, který uvolňuje převodovku při dosažení maximální rychlosti, dále pak tichý, konzistentní a plynulý výkon - a to i při maximální síle.
  • Baterie Turbo M1-504 má integrovaný Trail displej, modul ANT+/Bluetooth® a schopnost připojit se k aplikaci Mission Control App. K dispozici je výkon 504 Wh a to vše je uloženo ve spodní rámové trubce.

RÁM
S-Works FACT 11m carbon, 6Fattie/29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post IR routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 135mm of travel
VIDLICE Öhlins RXF 36, 29/6Fattie, Twin-Tube design, air spring w/ adjustable 3rd chamber, adjustable high and low speed compression, adjustable rebound, 15×110mm thru-axle, 51mm offset, 150mm of travel
ZADNÍ TLUMIČ Custom Öhlins STX, Single-Tube design, Rx Trail Tune, 3rd Chamber air spring technology, AUTOSAG, adjustable compression & rebound damping, 197×48mm
PŘEDNÍ NÁBOJ Roval Traverse, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 110mm spacing, 24h
ZADNÍ NÁBOJ Roval Traverse SL, DT Swiss Star Ratchet, 54t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
VÝPLET DT Swiss Revolution
RÁFKY Roval Traverse SL 27.5, hookless carbon, 38mm inner width, 24/28h, tubeless ready, hand-built
DUŠE 27.5 × 2.3" / 3.0", 40mm Presta valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 × 2.8"
ZADNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 × 2.8"
KLIKY Custom alloy crankarms
PŘEVODNÍKY Forged steel, 32T
ŘAZENÍ SRAM XX1, 11-speed
PŘEHAZOVAČKA SRAM XX1, 11-speed
KAZETA SRAM XG1199, XD, 11-speed, 10–42t
ŘETĚZ SRAM XX1, 11-speed w/ PowerLink
PŘEDNÍ BRZDA SRAM Code RSC, hydraulic disc, 200mm
ZADNÍ BRZDA SRAM Code RSC, hydraulic disc, 200mm
ŘÍDÍTKA Specialized Trail, FACT carbon, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm
GRIPY : Specialized Sip Grip, half-waffle, XS/S: regular thickness, M/XL: XL thickness
PŘEDSTAVEC Syntace F109, 6-degree rise, 31.8mm clamp
SEDLO Body Geometry Henge Expert, hollow Ti rails, 143mm
SEDLOVKA : Command Post IRcc, 12-position micro-height adjustable, alien head design, bottom mount cable routing, remote SRL lever, 30.9mm, S: 100mm, M/L/XL: 125mm of travel
OBJÍMKA Specialized Alloy 34.9mm, Ti bolt
MOTOR Specialized 1.3, custom Rx Trail-tuned motor, 250W Nominal
UI/REMOTE Trail Handlebar Remote, motor mode switch & walk-assist
BATERIE Specialized M1–504, integrated Trail Display, ANT+/Bluetooth® module, 504Wh, Mission Control App connectivity
NABÍJEČKA Custom charger, 42V4A with Rosenberger plug
WIRING HARNESS Custom Specialized wiring harness
PEDÁLY Specialized Platform, Cr-Mo axle

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".