Co se stane, když zkombinujete naši geometrii S3 prověřenou na světových šampionátech, asymetrický design rámu a revoluční zadní tlumič Öhlins s osazením, které je zaměřeno na čistou výkonnost? Samozřejmě dostanete kolo Demo 8 II Alloy. Jeho rám je zkonstruován ze slitiny hliníku M5 a jak už bylo řečeno, má nesrovnatelnou geometrii. Rám je výborně přístupný, má spoustu prostoru nad horní trubkou pro lepší ovládání, má ultra krátkou a hbitou zadní stavbu, nízký střed pro jistou stabilitu a položenější předek, který zajišťuje to nejcitlivější řízení při rychlé jízdě. Odpružení má toto Demo vyřešeno tak, že vpředu má pružinové tlumiče RockShox BoXXer Team 650b s 200mm zdvihem a vzadu je náš revoluční tlumič Öhlins, který má také 200mm zdvih. Dohromady tento komplet zaručuje, že budete schopni s naprostou jistotou proletět každým terénem. Toto Demo má ve výbavě ručně zapletená kola Roval 650b pro hbité ovládání, ultra precizní jednopřevodníkové kliky SRAM a výkonné, vysoce nastavitelné brzdy SRAM Guide RS. Když jde o maximální rychlost, tak tohle kolo nedělá žádné kompromisy, stejně jako Vy.
RÁM | M5 alloy, S3 Geometry, carbon link and seatstay, BB30, full internal cable routing, 135mm dropouts, lipped and sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 200mm of travel |
---|---|
VIDLICE | : RockShox BoXXer Team 650b, coil spring, S: Extra soft spring, M: Soft spring, L: Medium spring, XL: Firm spring, 200mm of travel, charger damper, compression adjust, rebound adjust, alloy steerer, 48mm offset, Maxle Lite DH |
ZADNÍ TLUMIČ | Custom Öhlins TTX, Twin-Tube desgin, high and low-speed compression adjust, rebound adjust, 9.5×3" |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Specialized disc, alloy flange & disc mount, sealed cartridge bearings, 20mm thru-axle, 32h |
ZADNÍ NÁBOJ | Custom DT Swiss 350, 135mm spacing, SRAM XD driver, 54T ratchet, 12mm thru-axle, 32h |
VÝPLET | DT Swiss Industry, stainless, 3×, 2.0" |
RÁFKY | Roval 650b, alloy, 24mm inner width, 32h |
DUŠE | Standard, Presta valve |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, DH casing, 650bx2.5", 60TPI, wire bead |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Slaughter, DH casing, 650bx2.3", 60TPI, wire bead |
KLIKY | SRAM X0 DH, BB30, carbon arms, triple base w/Gamut bashguard 165mm |
PŘEVODNÍKY | SRAM 36T |
STŘED | SRAM BB30, 83mm |
ŘAZENÍ | SRAM X9, 10-speed, trigger |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM X0 Type 2.1, short cage, 10-speed |
KAZETA | SRAM PG-1030, 10-speed, 11–36t |
ŘETĚZ | SRAM PC-1031, 10-speed w/PowerLink |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Guide RS lever, hydraulic disc, organic pads, Code calipers, 200mm rotor |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Guide RS, hydraulic disc, organic pads, Guide S4 4-piston caliper, 180mm rotor |
ŘÍDÍTKA | Specialized DH, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 25mm rise, 800mm, 31.8mm |
GRIPY | : Specialized Sip Grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness |
PŘEDSTAVEC | Specialized P.Series MTB, forged alloy, 4-bolt, 45mm |
SEDLO | Body Geometry Phenom Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm |
SEDLOVKA | Thomson, alloy, straight, 12-degree clamp |
OBJÍMKA | Alloy, 34.9mm |
PEDÁLY | Specialized Bennies, 6061 alloy body, sealed cartridge bearings, 4.5mm removable pins |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde