Specialized S-Works Enduro 29/6Fattie (S-WORKS-ENDURO-29-5)

S naším novým S-Works Enduro 29 jsme se ptali sami sebe - proč měnit něco tak dobrého? Ale někteří by usuli na vavřínech, ale my jsme se chtěli zlepšit. A výsledek? Více zábavy jste na trailu ještě nezažili.... Dali jsme mu novou geometrii s menším hlavovým úhlem, krátkými řetězovými vzpěrami a nízko položeným středem. To vše působí, jako by kolo bylo přilepeno k trailu a přitom rám je responzivní a univerzálnější než kdy dříve. Přidali jsme pár vychytávek jako integrované úložiště ve spodní rámové trubce SWAT™ Door a také jsme udělali „staré novým“, když jsme vrátili závitový střed zpátky na všechny naše modely. Abychom dosáhli úspory hmotnosti, dali jsme kolu legendarní X-Wing konstrukci z našeho karbonu FACT IS-X 11m. Hladkou jízdu zajišťuje zdvih 160mm vepředu a 165mm vzadu. Vzadu je to díky revolučnímu tlumiči Öhlins single tube, jehož hladký chod Vás prostě dostane. Rám je kompatibilní se systémem 6Fattie, takže volba je jen na Vás. Komponenty jsme vybrali jen ty nejlepší - SRAM XX1 Eagle 12rychlostní přehazovačka, účinné brzdy SRAM Guide RS Carbon se čtyřmi pístky a rychlá a lehká karbonová kola Roval.
Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized S-Works Enduro 29/6Fattie 2017

S naším novým S-Works Enduro 29 jsme se ptali sami sebe - proč měnit něco tak dobrého? Ale někteří by usuli na vavřínech, ale my jsme se chtěli zlepšit. A výsledek? Více zábavy jste na trailu ještě nezažili.... Dali jsme mu novou geometrii s menším hlavovým úhlem, krátkými řetězovými vzpěrami a nízko položeným středem. To vše působí, jako by kolo bylo přilepeno k trailu a přitom rám je responzivní a univerzálnější než kdy dříve. Přidali jsme pár vychytávek jako integrované úložiště ve spodní rámové trubce SWAT™ Door a také jsme udělali „staré novým“, když jsme vrátili závitový střed zpátky na všechny naše modely. Abychom dosáhli úspory hmotnosti, dali jsme kolu legendarní X-Wing konstrukci z našeho karbonu FACT IS-X 11m. Hladkou jízdu zajišťuje zdvih 160mm vepředu a 165mm vzadu. Vzadu je to díky revolučnímu tlumiči Öhlins single tube, jehož hladký chod Vás prostě dostane. Rám je kompatibilní se systémem 6Fattie, takže volba je jen na Vás. Komponenty jsme vybrali jen ty nejlepší - SRAM XX1 Eagle 12rychlostní přehazovačka, účinné brzdy SRAM Guide RS Carbon se čtyřmi pístky a rychlá a lehká karbonová kola Roval.

  • Rám je konstruován z karbonu FACT IS-X 11m a představuje vrchol lehkosti, tuhosti a odolnosti na trailu. Dále je použita naše 29 geometrie, která umožňuje použití systému 6Fattie (způsobí pokles středu o 7mm) a nabízí tak skvělou a agresivní jízdu. Vnitřní vedení kabelů včetně sedlovky Command Post IRcc, závitový střed a máte kolo, které vypadá extra elegantně. Velmi praktické je také integrované úložiště ve spodní rámové trubce SWAT™ Door pro úschovu duše, pumpy, nebo svačiny či oblečení.
  • Vidlice Öhlins RXF 36 je vyrobena, aby se stala zlatým standardem v předním odpružení. Disponuje třemi komorami (dvě pozitivní a jedna negativní) a disponuje patentovanou technologií tlumení TTX. TTX (Twin Tube) tlumení umožňuje oddělený a zároveň paralelní průtok oleje a kontroluje tak celkovou úroveň tlaku oleje.
  • Sada SRAM XX1 je špičkou v pomyslné řadě SRAM. Dispouje 12rychlostním řazením a poskytuje širokou škálu rychlostí, jak pro prudké výjezdy tak pro rychlé sjezdy. Navíc tato jednopřevodníková varianta je pověstná svou spolehlivostí a jistým usazením řetězu.Navíc je zde nemalá váhová úspora.

RÁM FACT 11m, X-Wing layout, full carbon chassis and rear end, All-Mountain Geometry, SWAT™ Door integration, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, ManFu link, oversized pivot bearings, 12×148mm dropouts, replaceable derailleur hanger, 165mm of travel
VIDLICE Öhlins RXF 36, 29/27.5+, Twin-Tube design, air spring w/ adjustable 3rd chamber, adjustable high and low speed compression, adjustable rebound, 15×110mm thru-axle, 51mm offset, 160mm travel
ZADNÍ TLUMIČ Custom Öhlins STX, Single Tube design, Rx All-Mountain Tune, 3rd Chamber air spring technology, AUTOSAG, adjustable compression & rebound damping, 216×57mm
PŘEDNÍ NÁBOJ Roval Traverse, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 110mm spacing, 24h
ZADNÍ NÁBOJ Roval Traverse SL, DT Swiss Star Ratchet, 54t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
VÝPLET DT Swiss Revolution
RÁFKY Roval Traverse SL 29, hookless carbon, 30mm inner width, 24/28h, tubeless ready
DUŠE 29×1.75/2.4", 60mm Presta valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, 29×2.3", 60TPI, Aramid folding bead, 2Bliss Ready
ZADNÍ PLÁŠŤ Slaughter, GRID casing, 29×2.3", 60TPI, Aramid folding bead, 2Bliss Ready
KLIKY SRAM XX1 Eagle, carbon, 30mm spindle, 52mm chainline
STŘED SRAM GXP XR, 73mm
ŘAZENÍ SRAM XX1 Eagle, 12-speed, trigger
PŘEHAZOVAČKA SRAM XX1 Eagle, 12-speed
KAZETA SRAM XG-1295, 12-speed, 10–50t
ŘETĚZ SRAM XX1 Eagle, black, 12-speed w/PowerLink
PŘEDNÍ BRZDA SRAM Guide RS carbon, hydraulic disc, organic pads, carbon lever, Guide S4 4-piston caliper, 200mm rotor
ZADNÍ BRZDA SRAM Guide RS carbon, hydraulic disc, organic pads, carbon lever, Guide S4 4-piston caliper, 180mm rotor
ŘÍDÍTKA Specialized DH, FACT carbon, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm
GRIPY : Specialized Sip Grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness
PŘEDSTAVEC Syntace MegaForce 2, 6-degree, 31.8mm bar clamp
SEDLO Body Geometry Henge Expert, hollow titanium rails, 143mm
SEDLOVKA : Command Post IRcc, 12 position micro-height adjustable, alien head design, bottom mount cable routing, remote adjust SRL lever, 30.9mm, S: 100mm, M/L/XL: 125mm travel
OBJÍMKA Alloy, 36.6mm
PEDÁLY Resin Test Ride w/toe clips

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".