Specialized S-Works Epic Hardtail DI2 (S-WORKS-EPIC-HARDT4)

Nehledě na to, jak moc máme rádi naši řadu Epic FSR, nemůžeme popřít, že hardtailová kola stále hrají významnou roli v cross country soutěžích. Tak co s tím máme dělat? Naordinovali jsme našim XC rámům dietu, vrátili jsme se zpátky k rýsovacím prknům a vytvořili jsme to nejlehčí horské kolo, jaké jsme kdy vyrobili - S-Works Epic Hardtail. Abychom toho mohli dosáhnout, museli jsme se inspirovat u silničních kol a vyrobit rám z našeho špičkového karbonu FACT 11m. Vypůjčili jsme si také konstrukční koncepci Rider-First Engineered™, kterou jsme vyvinuli pro silniční kola Tarmac. Každá trubka v rámu a každá velikostní řada je designována podle tohoto konceptu. Díky tomu jsme dosáhli optimální rovnováhy mezi hmotností, tuhostí a poddajností, takže každý rám, bez ohledu na jeho velikost, funguje přesně tak, jak jsme chtěli. Pro vyšší rychlost a stabilitu jsme geometrii rámu vylepšili tím, že jsme více položili úhel hlavové trubky, prodloužili jsme horní trubku a upravili jsme úhel sedlové vzpěry. Díky tomu je kolo velice stabilní a je až absurdně rychlé. Také jsme rozšířili rozteč zadní vidlice na 12x148 mm a bowdeny jsou vedeny odděleně. Co se osazení týče, kolo S-Works na ničem nešetří a je proto vybaveno vidlicí RockShox RS-1 s technologií Brain, řazením Shimano XTR Di2 a ručně zapletenými karbonovými kola Roval Control SL.
Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized S-Works Epic Hardtail DI2 2016

Nehledě na to, jak moc máme rádi naši řadu Epic FSR, nemůžeme popřít, že hardtailová kola stále hrají významnou roli v cross country soutěžích. Tak co s tím máme dělat? Naordinovali jsme našim XC rámům dietu, vrátili jsme se zpátky k rýsovacím prknům a vytvořili jsme to nejlehčí horské kolo, jaké jsme kdy vyrobili - S-Works Epic Hardtail. Abychom toho mohli dosáhnout, museli jsme se inspirovat u silničních kol a vyrobit rám z našeho špičkového karbonu FACT 11m. Vypůjčili jsme si také konstrukční koncepci Rider-First Engineered™, kterou jsme vyvinuli pro silniční kola Tarmac. Každá trubka v rámu a každá velikostní řada je designována podle tohoto konceptu. Díky tomu jsme dosáhli optimální rovnováhy mezi hmotností, tuhostí a poddajností, takže každý rám, bez ohledu na jeho velikost, funguje přesně tak, jak jsme chtěli. Pro vyšší rychlost a stabilitu jsme geometrii rámu vylepšili tím, že jsme více položili úhel hlavové trubky, prodloužili jsme horní trubku a upravili jsme úhel sedlové vzpěry. Díky tomu je kolo velice stabilní a je až absurdně rychlé. Také jsme rozšířili rozteč zadní vidlice na 12x148 mm a bowdeny jsou vedeny odděleně. Co se osazení týče, kolo S-Works na ničem nešetří a je proto vybaveno vidlicí RockShox RS-1 s technologií Brain, řazením Shimano XTR Di2 a ručně zapletenými karbonovými kola Roval Control SL.

  • Abychom dosáhli optimálního mixu tuhosti, extrémně nízké hmotnosti a síly, museli jsme rám zkonstruovat z našeho karbonu FACT 11m. A když jsme ten rám zkombinovali s naší geometrií XC 29, vzniklo kolo, které Vám garantuje nekompromisní, vražednou rychlost s agilním ovládáním na závodním okruhu, ať se děje, co se děje.
  • Vidlice RockShox RS-1 s technologií Brain je bezesporu tou nejvyhledávanější vidlicí ve světě XC závodů. Ve srovnání s tradiční vidlicí má invertovaný design a horní vrstvu z karbonového vlákna, díky čemuž má výjimečnou tuhost, a přitom citlivě reaguje i na malé nerovnosti a udržuje kontrolu i při velkých nárazech. A díky aplikovanému ladění Brain jsou tyto její vlastnosti ještě umocněny pro větší efektivitu. Vidlice je rovněž osazena naší technologií Spike Valve, která minimalizuje zanoření v ostrých zatáčkách a přitom stále garantuje maximální zdvih i při nárazech za vysokých rychlostí.
  • Otázku převodů jsme vyřešili revolučním osazením Shimano XTR Di2 s 11rychlostní přehazovačkou a převodníky v konfiguraci 36/26z a kazetou 11-40z. Toto řešení přináší jako první elektronické řazení na horském kole a poskytuje nesrovnatelnou přesnost při řazení a spolehlivost, což z ní dělá tajnou zbraň ve výzbroji každého závodníka.

RÁM FACT 11m, full carbon, XC Geometry, internal split-housing cable routing, PF30 BB, 12×148mm rear end, triangulated post-mount 160mm brake
VIDLICE RockShox RS-1 Brain, Solo Air spring, Spike Valve, top-mount Brain Fade adjust, rebound adjust, inverted design, tapered carbon crown/steerer, 51mm offset, 15mm Maxle Stealth thru-axle, 90/100mm travel
PŘEDNÍ NÁBOJ Roval Control SL, Torque Tube, 15×100mm, 24h
VÝPLET DT Swiss Revolution
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Fast Trak, Control casing, 29×2.2", 60TPI, Aramid folding bead, 2Bliss Ready
ZADNÍ PLÁŠŤ Fast Trak, Control casing, 29×2.2", 60TPI, Aramid folding bead, 2Bliss Ready
PŘEVODNÍKY 26/36T, 104/64mm BCD
STŘED RaceFace PF30
ŘAZENÍ Shimano XTR M9050 Di2, electric 11-speed
PŘESMYKAČ Shimano XTR M9070 Di2, down-swing, 2×11
PŘEHAZOVAČKA Shimnao XTR M9050 Di2, Shadow Plus design, 11-speed
KAZETA Shimano XTR M9001, 11-speed, 11–40t
ŘETĚZ Shimano HG901, 11-speed
PŘEDNÍ BRZDA Shimnao XTR M9000, hydraulic disc, post mount, metallic pads, 180/160mm rotors
ZADNÍ BRZDA Shimnao XTR M9000, hydraulic disc, post mount, metallic pads, 160mm rotors
ŘÍDÍTKA Specialized Mini-rise, FACT carbon, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 10mm rise, 720mm, 31.8mm
GRIPY : Specialized Sip Grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness
PŘEDSTAVEC Syntace F109, 6-degree rise, 31.8mm clamp
SEDLO Body Geometry S-Works Phenom, carbon rails, 143mm
SEDLOVKA S-Works FACT carbon, 0mm setback, carbon rail clamps
OBJÍMKA Alloy, titanium bolt, 30.0mm
PEDÁLY Resin Test Ride with toe clips, CEN std.

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".