Specialized Stumpjumper Comp Alloy (STUMPJUMPEXSKNA2HC49)

Nebojte se fanoušci hliníku, Stumpjumper Comp Alloy je stále naživu a má se dobře a má jeden z nejpokročilejších slitinových rámů, jaké byly kdy vyvinuty. S asymetrickým designem, zcela novou geometrií, přepracovanou kinematikou a komponenty, které vás udiví optimální kombinaci výkonu a hodnoty. Je připraven jet na traily.
Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized Stumpjumper Comp Alloy 2021

Nebojte se fanoušci hliníku, Stumpjumper Comp Alloy je stále naživu a má se dobře a má jeden z nejpokročilejších slitinových rámů, jaké byly kdy vyvinuty. S asymetrickým designem, zcela novou geometrií, přepracovanou kinematikou a komponenty, které vás udiví optimální kombinaci výkonu a hodnoty. Je připraven jet na traily.

  • Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Zcela nový Stumpjumper jede dolů s úplnou kontrolou, ale lehce stoupá.
  • Zkonstruovali jsme kinematiku Stumpjumpera, aby měl ty nejuniverzálnější vlastnosti vůbec. Nespočet hodin v laboratoři a testů v terénu nám pomohlo vytvořit vylepšenou podporu uprostřed zdvihu, která spolkne větší nerovnosti jako malinu, skvěle se ovládá a stoupá jako kamzík.
  • Geometrie typu S-Sizing nového Stumpjumpera se přesně trefuje do černého cíle progresivity. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. S nastavitelnou schopností Flip Chip můžete dále doladit svůj fit a zajistit tak, že váš nový Stumpjumper bude fungovat bezchybně v jakémkoli terénu, který si vyberete.
  • RIDER-FIRST ENGINEERED ™ Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti: 2 250 gramů (S-Works, Medium, s tlumičem).

RÁM
Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12×148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
ZADNÍ TLUMIČ : FOX FLOAT DPS Performance, Rx Trail Tune, rebound and 3-position compression adjust, S1: 190×42.5mm, S2-S6: 190×45mm
VIDLICE FOX FLOAT 34 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15×110mm QR axle, 44mm offset,140mm of travel
PŘEDSTAVEC Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
ŘÍDÍTKA Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
OMOTÁVKA Specialized Trail Grips
SEDLO Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
PŘEDNÍ BRZDA SRAM G2 R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
ZADNÍ BRZDA SRAM G2 R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm
PŘEHAZOVAČKA SRAM NX Eagle, 12-speed
ŘAZENÍ SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
CASSETTE SRAM NX Eagle, 12-speed, 11–50t
ŘETĚZ SRAM NX Eagle, 12-speed
KLIKY : SRAM NX Eagle, DUB, S1: 165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
PŘEVODNÍKY Steel, 30T
BOTTOM BRACKET SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
PŘEDNÍ NÁBOJ Alloy, sealed cartridge bearings, 15×110mm thru-axle, 28h
RÁFKY Roval 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
ZADNÍ NÁBOJ Alloy, sealed cartridge bearings, 12×148mm thru-axle, 28h
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 29×2.3"
VÝPLET DT Swiss Industry
ZADNÍ PLÁŠŤ Purgatory, GRID Casing, GRIPTON® compound, 29×2.3"
DUŠE Standard, Presta valve
SEDLOVKA : X-Fusion Manic, infinite adjustable, remote SRL LE lever, 34.9 (S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm)
OBJÍMKA Alloy, 38.6

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".