Specialized Tarmac SL7 Pro - Ultegra Di2 (TARMAC-SL7-PRO-ULT2)

Navrhli jsme nový Tarmac tak, aby měl perfektní mix aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která vám udělá jízdu vašeho života. Od použití naší knihovny FreeFoil Shape Library k nalezení nejlepších tvarů trubek, přes vývoj další generace designu Rider-First Engineered ™, je nový Tarmac vyvrcholením našeho neustálé snahy o rychlost. Je to čistokrevný závodní stroj bez kompromisů. Jedno kolo, které všem vládne. Zcela nový Tarmac Pro přináší perfektní kombinaci výkonu a hodnoty. S kompletní sadou Shimano Ultegra Di2 a novými koly Roval Rapide CL - s jejich mimořádnou stabilitou a aerodynamickou zdatností - je Tarmac Pro s Ultegra Di2 připraven závodit, vyjet na skupinovou jízdu nebo vás pilotovat do dalšího PR.
Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized Tarmac SL7 Pro - Ultegra Di2 2021

Navrhli jsme nový Tarmac tak, aby měl perfektní mix aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která vám udělá jízdu vašeho života. Od použití naší knihovny FreeFoil Shape Library k nalezení nejlepších tvarů trubek, přes vývoj další generace designu Rider-First Engineered ™, je nový Tarmac vyvrcholením našeho neustálé snahy o rychlost. Je to čistokrevný závodní stroj bez kompromisů. Jedno kolo, které všem vládne. Zcela nový Tarmac Pro přináší perfektní kombinaci výkonu a hodnoty. S kompletní sadou Shimano Ultegra Di2 a novými koly Roval Rapide CL - s jejich mimořádnou stabilitou a aerodynamickou zdatností - je Tarmac Pro s Ultegra Di2 připraven závodit, vyjet na skupinovou jízdu nebo vás pilotovat do dalšího PR.

  • „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
  • Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
  • Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.

RÁM
Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12×142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE FACT Carbon, 12×100mm thru-axle, flat-mount disc
PŘEDNÍ KOLO Roval Rapide CL, 21mm internal width carbon rim, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes
ZADNÍ KOLO Roval Rapide CL, 21mm internal width carbon rim, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes
DUŠE Turbo Ultralight, 60mm Presta valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700×26mm
ZADNÍ PLÁŠŤ S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700×26mm
KLIKY Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed
PŘEVODNÍKY 52/36T
STŘED Shimano Threaded BSA BB
PŘESMYKAČ Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-on
PŘEHAZOVAČKA Shimano Ultegra Di2 R8050, GS medium cage
KAZETA Shimano Ultegra R8000, 11-speed, 11–30t
ŘETĚZ Shimano Ultegra, 11-speed
PŘEDNÍ BRZDA Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
ŘÍDÍTKA S-Works Aerofly II
OMOTÁVKA Supacaz Super Sticky Kush
PŘEDSTAVEC Tarmac integrated stem, 6-degree
SEDLO Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails, carbon fiber base
SEDLOVKA 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset
OBJÍMKA Tarmac integrated wedge

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".