Specialized Turbo Kenevo Expert 27.5 – NB (001-6342)

Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized Turbo Kenevo Expert 27.5 – NB 2019

Širší pláště o rozměru 27,5+ usnadní Vaši jízdu po horším povrchu(např. sníh nebo písek) a dopřejí Vám mnohem větší komfort v sedle.

Klesat 1,000 výškových metrů najednou kamenitými, kořeny protkanými a pěkně strmými traily je super zážitek, ale šplhat se zpátky nahoru, abyste si to zopakovali je taky zážitek, i když většina z nás preferuje první variantu. Nejsme lenoši, nevadí nám si sjezd zasloužit, ale mít pár wattů navíc, zvlášť při cestě vzhůru, není na škodu. Naštěstí existuje vysokozdvihé kolo, se kterým lze vyjet zpátky na začátek trailu a znova se pustit dolů, opakovaně. Představujeme Turbo Kenevo 6Fattie.

Turbo Kenevo FSR je především trailové kolo s moderní geometrií - dostatečně dlouhý dosah/reach pro lepší kontrolu, kraťounké řetězové vzpěry pro obratnost a nízký střed pro pocit, že jste k trailu přilepení. K tomu přidejte zdvih 180 nad oběma koly a máte stroj, který můžete poslat kam se vám zlíbí.

Rám ze slitiny M5 spolu s efektivní a výkonnou technologií Turbo, integrovaná baterie a nový motor Turbo 1.3, o 15 % výkonnější než předchozí verze. Zlepšili jsme také efektivitu motoru, zatímco naše patentované naladění motoru Rx Trail Tune hladce a tiše pomáhá zvládat ty nejprudší a nejdelší stoupání o poznání méně bolestivěji. Výkon je plně nastavitelný. Náš motor je jediný motor na trhu, který umožňuje okamžitou reakci na sešlápnutí pedálu, takže vám pomáhá hned, když to potřebujete a nabízí konzistentní točivý moment v širokém rozsahu kadence/otáček.

Baterie je plně integrovaná do spodní rámové trubky a je snadno odnímatelná pro rychlou výměnu a nabíjení. Nabízí velkou výdrž pro zdolávání dlouhých, odlehlých trailů. Spolu s motorem jsou umístěny co nejníže v rámu pro co nejlepší rozložení hmotnosti. Aplikace Mission Control App umožňuje plnou kontrolu Turbo technologie na kole, integrovaný Trail Display zobrazuje všechny potřebné údaje a Trail Remote umožňuje přepínání mezi jednotlivými módy bez nutnosti sundat ruku z řídítek. Integrovaný wattmetr v motoru ukazuje jaký výkon podáváte Vy a jaký výkon dává motor.

Turbo Kenevo FSR 6Fattie ve výbavě nešetří na klíčových komponentech. Pružinový tlumič Öhlins TTX22M, vidlice RockShox Lyrik se zdvihem 180mm of travel, 11ti rychlostní sada SRAM's GX a ručně zapletená hliníková kola Roval. Navíc jsou použity pláště 6Fattie, které zvyšují přilnavost a tak umožní jet ještě rychleji a jistěji i v neznámém terénu.

 

  • Rám z hliníkové slitiny M5 Premium Aluminum, se zdvihem 180mm, je nejen pevný a obratný, ale i nečekaně lehký. Rám je navržen pro standard plášťů 6Fattie s trailově orientovanou geometrií - nízký střed, dlouhý dosah/reach a krátké řetězové vzpěry. Všechny bovdeny jsou vedené vnitřkem, včetně ovládání teleskopické sedlovky Command Post IR, zatímco baterie je plně integrovaná a motor má vlastní kované ukotvení.
  • Zakázkový motor Turbo 1.3 Rx Trail-tuned, vyroben speciálně pro Kenevo je o 15 % výkonnější a výrazně efektivnější než verze 1.2. Držíme tak pohodlně krok ze špičkou v segmentu elektrokol a nabízíme i více než konkurence - okamžité reakce, teplo odolnost, dvojitou spojku a tichý, hladký a konzistentní výkon - i při maximálním zatížení.
  • Baterie Turbo M1-504 má integrovaný Trail displej, modul ANT+/Bluetooth® a schopnost připojit se k aplikaci Mission Control App. K dispozici je výkon 504 Wh a to vše je uloženo ve spodní rámové trubce.

RÁM
Specialized M5 Premium Aluminum, 27.5 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable and Command Post IR routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 180mm of travel
VIDLICE RockShox Lyrik RCT3, 27.5", Solo Air, Boost 15×110mm, 35mm stanchions, 180mm of travel
ZADNÍ TLUMIČ Öhlins TTX22M, Coil
PŘEDNÍ NÁBOJ Specialized, sealed cartridge bearings, 15×110mm spacing, 24h
ZADNÍ NÁBOJ Specialized, sealed cartridge bearings, 12×148mm thru-axle, 28h
VÝPLET DT Swiss, stainless
RÁFKY Roval Traverse 27.5, hookless alloy, 38mm inner width, tubeless ready, 24/28h
DUŠE 27.5 × 2.3" / 3.0", 40mm Presta valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 × 2.8"
ZADNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 × 2.8"
KLIKY Custom alloy crankarms
PŘEVODNÍKY Forged steel, 32T
ŘAZENÍ SRAM GX, one-click shift-lever
PŘEHAZOVAČKA SRAM GX, long cage, 11-speed
KAZETA SRAM PG-1130, 11-speed, 11–42t
ŘETĚZ KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™
PŘEDNÍ BRZDA SRAM Code R, hydraulic disc, 200mm
ZADNÍ BRZDA SRAM Code R, hydraulic disc, 200mm
ŘÍDÍTKA Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm width
GRIPY : Specialized Sip Grip, half-waffle, XS/S: regular thickness, M/XL: XL thickness
PŘEDSTAVEC Specialized Trail, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
SEDLO Body Geometry Henge Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm
SEDLOVKA : Command Post Wu, S/M: 125mm of travel, L/XL: 150mm, 34.9mm, 8mm offset
MOTOR Specialized 1.3, custom Rx Trail-tuned motor, 250W Nominal
UI/REMOTE Trail Handlebar Remote, motor mode switch & walk-assist
BATERIE Specialized M1–504, integrated Trail Display, ANT+/Bluetooth® module, 504Wh, Mission Control App connectivity
NABÍJEČKA Custom charger, 42V4A with Rosenberger plug
WIRING HARNESS Custom Specialized wiring harness
PEDÁLY Specialized Platform, Cr-Mo axle, PP-Body

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".