Širší pláště o rozměru 27,5+ usnadní Vaši jízdu po horším povrchu(např. sníh nebo písek) a dopřejí Vám mnohem větší komfort v sedle.
Když dojde na grafiku, tak mají v Troy Lee Designs jednoznačně originální přístup. A to je proč jsme nechali tyto vyjímečné umělce následovat jejich srdce a dekorovat Troy Lee Designs Edition Turbo Kenevo Expert 6Fattie. Díky jejich lásce k e-bikům se odvázali a udělali design, který křičí, je barevný a dozajista bude na trailu vyčnívat z řady. Turbo Kenevo FSR je především trailové kolo s moderní geometrií - dostatečně dlouhý dosah/reach pro lepší kontrolu, kraťounké řetězové vzpěry pro obratnost a nízký střed pro pocit, že jste k trailu přilepení. K tomu přidejte zdvih 180 nad oběma koly a máte stroj, který můžete poslat kam se vám zlíbí. Rám ze slitiny M5 spolu s efektivní a výkonnou technologií Turbo, integrovaná baterie a nový motor Turbo 1.3, o 15 % výkonnější než předchozí verze. Zlepšili jsme také efektivitu motoru, zatímco naše patentované naladění motoru Rx Trail Tune hladce a tiše pomáhá zvládat ty nejprudší a nejdelší stoupání o poznání méně bolestivěji. Výkon je plně nastavitelný. Náš motor je jediný motor na trhu, který umožňuje okamžitou reakci na sešlápnutí pedálu, takže vám pomáhá hned, když to potřebujete a nabízí konzistentní točivý moment v širokém rozsahu kadence/otáček. Baterie je plně integrovaná do spodní rámové trubky a je snadno odnímatelná pro rychlou výměnu a nabíjení. Nabízí velkou výdrž pro zdolávání dlouhých, odlehlých trailů. Spolu s motorem jsou umístěny co nejníže v rámu pro co nejlepší rozložení hmotnosti. Aplikace Mission Control App umožňuje plnou kontrolu Turbo technologie na kole, integrovaný Trail Display zobrazuje všechny potřebné údaje a Trail Remote umožňuje přepínání mezi jednotlivými módy bez nutnosti sundat ruku z řídítek. Integrovaný wattmetr v motoru ukazuje jaký výkon podáváte Vy a jaký výkon dává motor. Turbo Kenevo FSR 6Fattie ve výbavě nešetří na klíčových komponentech. Pružinový tlumič Öhlins TTX22M, vidlice RockShox Lyrik se zdvihem 180mm of travel, 11ti rychlostní sada SRAM's GX a ručně zapletená hliníková kola Roval. Navíc jsou použity pláště 6Fattie, které zvyšují přilnavost a tak umožní jet ještě rychleji a jistěji i v neznámém terénu.
RÁM | Specialized M5 Premium Aluminum, 27.5 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable and Command Post IR routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 180mm of travel |
---|---|
VIDLICE | RockShox Lyrik RCT3, 27.5", Solo Air, Boost 15×110mm, 35mm stanchions, 180mm of travel |
ZADNÍ TLUMIČ | Öhlins TTX22M, Coil |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Specialized, sealed cartridge bearings, 15×110mm spacing, 24h |
ZADNÍ NÁBOJ | Specialized, sealed cartridge bearings, 12×148mm thru-axle, 28h |
VÝPLET | DT Swiss, stainless |
RÁFKY | Roval Traverse 27.5, hookless alloy, 38mm inner width, tubeless ready, 24/28h |
DUŠE | 27.5 × 2.3" / 3.0", 40mm Presta valve |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 × 2.8" |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 × 2.8" |
KLIKY | Custom alloy crankarms |
PŘEVODNÍKY | Forged steel, 32T |
ŘAZENÍ | SRAM GX, one-click shift-lever |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM GX, long cage, 11-speed |
KAZETA | SRAM PG-1130, 11-speed, 11–42t |
ŘETĚZ | KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™ |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Code R, hydraulic disc, 200mm |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Code R, hydraulic disc, 200mm |
ŘÍDÍTKA | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm width |
GRIPY | : Specialized Sip Grip, half-waffle, XS/S: regular thickness, M/XL: XL thickness |
PŘEDSTAVEC | Specialized Trail, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise |
SEDLO | Body Geometry Henge Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm |
SEDLOVKA | : Command Post Wu, S/M: 125mm of travel, L/XL: 150mm, 34.9mm, 8mm offset |
MOTOR | Specialized 1.3, custom Rx Trail-tuned motor, 250W Nominal |
UI/REMOTE | Trail Handlebar Remote, motor mode switch & walk-assist |
BATERIE | Specialized M1–504, integrated Trail Display, ANT+/Bluetooth® module, 504Wh, Mission Control App connectivity |
NABÍJEČKA | Custom charger, 42V4A with Rosenberger plug |
WIRING HARNESS | Custom Specialized wiring harness |
PEDÁLY | Specialized Platform, Cr-Mo axle, PP-Bod |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde