Nové Turbo Levo přináší nejpokročilejší eMTB rám, motor a technologii baterie pro nejširší škálu jezdců. Spojili jsme náš moderní rám ze slitiny M5 s nejplynulejším a nejvýkonnějším motorem na trhu. Výsledkem je kolo, které zahanbí nejedno i z těch nejdražších eMTB.
ROZBITÉ SJEZDY. PRUDKÁ STOUPÁNÍ? KLIDNĚ.
Turbo Levo je plnohodnotné progresivní trailové kolo. Prodloužili jsme dosah (reach), zachovali řetězové vzpěry pěkně krátké a těžiště ponechali nízko. Dále jsme otevřeli hlavový úhe pro jistější sjezdy a strmější úhel sedla, abychom zlepšili efektivitu výjezdů.
VĚTŠÍ VÝKON, VĚTŠÍ DOJEZD
Motor Specialized 2.1 u kola Levo zesiluje Vaše šlapání o 410%. A pokud jde o dojezd, baterie M2 vám poskytne dostatek energie. Naše aplikace Mission Control pro řízení vyjížděk dokáže automaticky spravovat baterii a zajistit, aby vydržela tak dlouho, jak jen potřebujete. Více síly, více kilometrů, více zábavy.
• Asymetrický rám ze slitiny M5 nabízí vynikající jízdní kvalitu a kontrolu.
• Nejplynulejší a nejsilnější motor na trhu.
• Odpružení 150 mm vpředu a vzadu od RockShox.
RÁM
|
Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel |
---|---|
VIDLICE | RockShox 35 29, DebonAir spring, Motion Control damper, 51mm offset, 15×110mm thru-axle |
ZADNÍ TLUMIČ | RockShox Deluxe Select w/ custom air valve, 52.5×210mm |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Specialized, sealed cartridge bearings, 15×110mm thru-axle, 28h |
ZADNÍ NÁBOJ | Specialized, sealed cartridge bearings, 12×148mm thru-axle, 28h |
VÝPLET | DT Swiss Industry |
RÁFKY | Roval Traverse 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
DUŠE | Standard, Presta valve |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.6" |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Eliminator, BLCK DMND Casing, 2Bliss Ready, 29×2.3" |
KLIKY | Praxis, 2D cold-forged alloy, custom offset, 165mm |
PŘEVODNÍKY | 32T, custom steel |
ŘAZENÍ | SRAM S700, single-click lever |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM NX, 11-speed |
KAZETA | SRAM PG-1130, 11-speed, 11–42t |
ŘETĚZ | KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™ |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Level T hydraulic disc, 4-Piston Caliper, 200mm |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 200mm |
ŘÍDÍTKA | Specialized Trail, 6061 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm clamp |
GRIPY | : Specialized Sip grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness |
PŘEDSTAVEC | Specialized Trail, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise |
SEDLO | Body Geometry Myth 155 S, Body Geometry Henge 143 M/L/XL, steel rails |
SEDLOVKA | : TranzX dropper, 34.9mm, XS-S: 100mm, M: 120mm, L/XL: 150mm Travel |
OBJÍMKA | Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm |
SWAT | Specialized Z-Cage w/EMT Cage Mount MTB Tool |
MOTOR | Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal |
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ | Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth® |
BATERIE | Specialized M2–500, integrated battery w/rock guard, 500Wh |
NABÍJEČKA | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
KABELÁŽ | Custom Specialized wiring harness |
PEDÁLY | Specialized Dirt |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde